خرید دستگاه هیدروفیشیال قیمت هیدروفیشیال خانگی نوآوران سلامت-میکاپیسم


۶٫ شکل دادن به پوست محکم ، ترمیم منافظ پوستی ، بهبود تمیز کردن مضاعف چانه و بالای لب ؛ درمان آکنه ؛ سفید کردن پوست ؛ منافذ کوچک کردن. بله، می‌‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) در اکثر نقاط بدن استفاده کرد و معمولاً برای پشت و باسن افرادی که دارای پوست چرب هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در HydroPeel از ترفندهای چندگانه و تهاجمی برای لایه‌برداری چند باره پوست استفاده می‌شود. در این روش بدون ایجاد سوزش، ناراحتی یا قرمزی می‌توان به پوستی بهتر دست یافت.

هیدروفیشیال برای تمامی انواع پوست از جمله پوست نازک و پیر، پوست خشک یا پوست چرب مناسب است. حتی حساس ترین انواع پوست هم به آسانی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند. سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

  • همچنین حرفه ای های شلوغی که به ظاهر خود اهمیت می دهند ، یک انتخاب محبوب است.
  • در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد.
  • امروزه متقضیان لایه برداری و جوانسازی صورت در کشور عزیزمان روز به روز در حال بیشتر شدن است ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می تواند انتخاب بسیار عالی برای شروع یک حرفه و کار پردرآمد و پرسود باشد.
  • سونوگرافی کاربردی ، با انواع آرایشی و بهداشتی کرم ، برای تقویت سازمان به جلوه زیبایی ، به پوست نفوذ می کند.
  • (۲) محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید.

سپس لوازم جانبی را به طور مرتب روی نگهدارنده لوازم جانبی قرار دهید. آبرسانی پوست ، تغذیه صحیح و کلاژن سازی طبیعی پوست ، اصل و بنیان سلامت و شفافیت پوست است . می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. مهم ترین روش این دستگاه هیدرودرم ابریژن می باشد که جای روش قدیمی میکرودرم ابریژن را گرفته است.

میکرودرم ابریژن به افرادی توصیه می‌شود که دارای اثرات کشیدگی هستند و زیاد نگران به وجود آمدن لکه‌های روشن و تیره نیستند. ممکن است این روش بهترین گزینه برای افرادی که دارای رزاشیای فعال، مویرگ‌های آسیب‌پذیر، زگیل، زخم‌های باز، پسوريازيس و دیگر مشکلات پوستی هستند، نباشد. میتوانید از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف درمانی مانند رفع چین و چروک / رنگدانه، روشن کردن و سفید کردن پوست استفاده کنید.

حتی با وجود بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس و اگزما میتوانید بدون نگرانی از این روش درمانی استفاده نمایید. چکش خنک‌کننده یا چکش فریز برای خنک کردن پوست بعد از تکنیک آر اف، بعد از درم ابریژن با مواد مخزن A و بطور کلی در هر مرحله از فیشیال و پاکسازی که نیاز به خنک شدن پوست، کاهش قرمزی و التهاب باشد استفاده می‌شود. (۳) پس از اتمام استفاده از ابزار، دستگیره را در موقعیت C برای تمیز کردن تیوب میکرودرم انتخاب کنید.

هیدروفیشیال برای افراد دارای پوست حساس قابل استفاده است

همچنین اگر می خواهید پوستی سفت و شاداب داشته باشید، بهتر است حتماً یکبار هم شده آن را امتحان کنید. اگر لکه ای روی پوستتان دارید و می خواهید که پوستتان یکدست و یکنواخت باشد یا برای تخلیه چربی های اضافی صورت، فیشیال پوست می تواند به درد شما بخورد. محلول های موجود در بازار برای استفاده از این دستگاه در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف عرضه می شوند. فروشگاه شفا بهترین محلول دستگاه هیدروفیشیال را با قیمت مناسب عرضه میکند. پیش از انجام این روش درمانی به اقدام خاصی نیاز نمی‌باشد و متقاضی می‌تواند فعالیت‌های روزمره خود را ادامه داده و از محصولات آرایشی استفاده کند. پس از هیدروفیشیال بافت پوست بهبود پیدا کرده، خطوط ظریف از بین رفته و طراوت و شادابی پوست افزایش پیدا می‌کند.

اصول کار دسته های دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

ممکن است برخی از بیماران کمی سفتی و قرمزی پوست را تجربه کنند که نهایتاً تا یک الی دو ساعت پس از درمان به طول می‌انجامد. در موارد بسیار نادری ممکن است قرمزی پوست یک روز ادامه داشته باشد و ممکن است پوست حساس دور چشم کمی متورم شود اما کمپرس سرد می‌تواند به از بین رفتن این عوارض کمک کند. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید.

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

پس این پروسه نرم کننده مرطوب کننده و غیر تهاجمی است در عین حال به شدت تاثیر گذار است. از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست کمک گرفته می شود، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. انواع دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو مرکزی موجود است.

این سری ها عبارتند از چکش سرد ، پاک کننده صورت آکواپیل ، اتوی صورت ، سری اولتراسوند ، اسپری هیدراته پوست ، میکرو جریان یا آر اف مولتی پولار . کوکتل های تغذیه کننده و جوانسازی پوست به اعماق لایه اپیدرم پوست تزریق شده و سلول ها را آبرسانی و احیا میکنند. منافذ پوست با ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر میشود که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک میکند. این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف). همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. هیدرودرم که نام دیگر هیدروفیشیال است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند.