خرید رژ لب بهترین مارک رژ لب مایع و جامد میس و مستر


ایجاد هارمونی بین این موارد، تضمین کننده یک استایل به روز و شیک برای شما خواهد بود. برخی رژ لب های فیک حاوی فلز های سمی برای بدن مانند سرب و جیوه هستند ولی رژ لب های گیاهی و اصل اینطور نیستند. اگر رژ لب مناسب چهره و رنگ پوست خود را به درستی انتخاب کنید، شمارا زیباتر و جذاب تر نشان می دهد. استفاده از رژ لب آرایش صورت شما را تکمیل کرده و باعث می شود در موقعیت های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید. رژ لب های براق دارای جلوه ای براق و زیبا هستند و چهره ای شاداب و جوان به افراد می بخشند.

  • این در حالی است که رژ لب های اصل و فاقد سرب سلامت لب را به خطر نمی اندازند.
  • این رژها همچنین دارای بافتی نرم و سبک همراه با رنگدانه بالا هستند.
  • این محصول ترکیه ای دارای غلظت بالایی است؛ اما هیچ گونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند.
  • رژ لب گوشتی جزو رنگ های نود به حساب می آید و طیف رنگی آن از رنگ های روشن و ملایم تا تیره متغیر است.
  • ما برای راحتی انتخاب شما، در ادامه بهترین مارک رژ لب مخملی را معرفی خواهیم کرد.

استفاده از رژ لب می تواند به طرز چشمگیری حتی بر روی حالات روحی شما نیز تاثیر بگذارد و باعث شود احساس جذابیت، حرفه‌ای بودن و خلاق بودن داشته باشید. استفاده از رژ لب برای اکثر افراد پایه و اساس آرایش صورت محسوب میشود و معتقدند بدون آن آرایش ناقص است. افرادی که دارای چهره گندمی و سبزه هستند می توانند چهره خود را با رژهای مسی، قهوه ای و آجری جذاب تر سازند. افرادی با چهره گندمی و توناژ پوست سرد می توانند با اطمینان خاطر از رژ قرمز استفاده نمایند. رژ لب ماژیکی که همان رژ مایع می باشد برای افراد کم تجربه راحت تر است. اگر لب های خشکی دارید توصیه می شود از بالم لب رنگی استفاده کنید.

رژلب مایع ال ای گیرل پک 12 عددی

برای خرید رژ لب کمی وسواس به خرج دهید تا بتوانید در کنار زیبایی لب هایتان سلامت آن را نیز حفظ کنید. اما این کم بودن ماندگاری باعث کاهش خرید رژ لب با این خصوصیات نمی شود. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند. رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و …

رژ لب جامد کالیستا سری Color Rich شماره L62

هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. هدی بیوتی برندی نام آشناست که رژ لب‌های آن از تنوع بالایی برخوردار هستند. فرمولاسیون ویژه‌ رژ لب‌های این برند باعث ایجاد جذابیت، زیبایی و مراقبت بسیار خوب از لب‌ها شده است. به همین دلیل خانم‌هایی با سلیقه‌های مختلف می‌توانند رژ لب مورد نظر خود را در میان محصولات هدی پیدا کنند. شما در زمان خرید رژ لب با دو نوع جامد و مایع مواجه خواهید بود. خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد.

رژلب ها به دو دسته مایع و جامد تقسیم می شوند که هر کدام از آنها از زیبایی خاص برخوردار هستند. این محصولات علاوه بر زیبایی، از لب ها محافظت می کند و با قابلیت آبرسانی بالای خود از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کنند. در این میان رژ لب های دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل مورد نظر خود را در فروشگاه های سفیر خریداری کنید. با توجه به حالت جامدش خانم‌ها نگران شکسته شدن شیشه قالب آن نیستند.