خرید رژ لب جامد، مایع و مدادی در رنگ بندی متنوع + قیمت 2023


خرید رژ لب جامد، مایع و مدادی در رنگ بندی متنوع + قیمت 2023

این مدل رژ لب ، درخشندگی خیلی بالایی دارد و آن هم به دلیل اکلیل موجود در آن است. اگر می خواهید در مراسم و جشن ها بی نظیر باشید توصیه ما به شما استفاده از این رژ لب است. البته اکلیل های به کار رفته در این رژها می تواند ریز یا درشت باشد.

  • ریمل یکی از محصولات آرایشی است که برای بزرگ‌نمایی و زیبایی مژه‌ها استفاده می‌شود.
  • این رژ لب ها زمانی خیلی طرفدار داشتند و البته هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند.
  • افزودن رنگ به لب‌ها تفاوت چشمگیری در  صورت شما ایجاد می‌کند.
  • از آنجایی که ممکن است خرید آنلاین رژ لب برای بسیاری افراد سخت باشد، شما می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و رنگ مورد نظر خود را با مشورت کارشناسان انتخاب کنید.
  • بهترین بخش این محصولا این است که این ماندگاری بالایی دارند و رنگ لب شما حتی پس از از بین رفتن درخشش اولیه، همچنان باقی می ماند.

از طرف دیگر این مرحله باعث می‌شود تا رژ لب در مجاورت هوا در بازه‌های زمانی طولانی‌مدت خراب نشود. در آن زمان رنگِ رژ لب با ترکیبی از چند ماده سمی درست می‌شد. این مواد در دراز مدت آثار ناخوشایندی برای مصری‌ها به جای گذاشت. با این حال از آنجایی که شما هم حتماً‌ شنیده‌اید که می‌گویند بکش، اما زیبایم کن، آسیب‌ رژ لب‌های آن زمان چیزی از محبوبیت رژ لب کم نکرد. این محصول درخشان کننده و براق کننده لب ها می باشد و باعث می گردد که لب ها حجیم تر و بزرگتر نشان داده شوند.

رژلب مدادی شماره 105

رژ لب هایی که حجم دهنده لب هستند به صورت امن تری لب ها را درشت تر می کنند و به آنها رنگ می دهند. رژهای مخملی هم با توجه به اسمشان همانند مخمل نرم و لطیف هستند و لب های شما را برجسته تر و بزرگتر نشان می دهند. کاملا واضح است که این رژ لب مخصوص بانوانی است که لبهای باریکی دارند. حتما برای همه شما پیش آمده است که حتی زمانی که عجله دارید و فرصتی برای آرایش نیست، نمی توانید از رژ لب چشم پوشی کنید.

رژلب مروارید یا مات (Pearl/Frosted Lipsticks)

چرب کردن پوست لب با روغن نارگیل یا روغن کرچک نیز می‌تواند موثر باشد. اگر پوست لب شما پوسته‌پوسته شده است، قبل از استفاده از محصولات مراقبتی بهتر است، لب را لایه‌برداری کنید. پوست خشک می‌تواند لایه‌ای روی لب ایجاد کند که از رسیدن محصولات مراقبتی مانند بالم لب به لایه مناسب جلوگیری کند. برای لایه‌برداری می‌توانید از اسکراب‌های طبیعی مانند شکر یا جوش‌شیرین استفاده کنید. رنگ بادامی در فصل پاییز به شدت مورد علاقه است و رنگ بادامی از مارک تام فورد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آرایش پاییزی است. این رنگ با لب‌های شما تلفیق می‌شود و به آن‌ها عمق و زیبایی می‌بخشد.

نکاتی که باید قبل از رژ زدن آن ها را انجام دهید تا دوام و ماندگاریش بیشتر (البته همیشه گزینه رژ زدن سریع و بیرون رفتن نیز پیش روی شماست) شود. به طور مثال پیگمنت های رنگ لب برخی افرد کم رنگ و ملایم است و می توانند تنها با رژ لبی ملایم و رنگ های طبیعی به چهره خود شادابی و طراوت را هدیه کنند. ست کردن رنگ رژ‌ با لباس یا حتی تی‌شرتی که بر تن کرده اید نیز شما را بشاش تر و پر جنب و جوش تر نشان می دهد. رنگِ قرمز تیره باعث می شود که دندان های شما سفیدتر از حالت طبیعی خودش نشان داده شود؛ البته باید تناژ درستی را انتخاب کنید. اگر رژ لب قرمز با سایه یا زیر تناژ آبی داشته باشید، دندان هایتان را سفیدتر نشان می دهد، یعنی زیر تناژ باید سرد باشد.