خرید ماتیک آنلاین با تحلیل و قیمت Matic پی ام ایکس چنج سایت رسمی خرید ماتیک-میکاپیسم


با توجه به توسعه عظیم شبکه Polygon، انتظار می رود قیمت ماتیک در آینده با رشد چشمگیری رو به رو شود. در حال حاضر تعداد کل واحد های قابل عرضه ماتیک 10,000,000,000 است که مقدار 6,289,220,000 از آن توکن های در گردش می باشد. فروش و خرید ارز SAND شما قادر هستید ارز محبوب و متاورسی سندباکس را با نام SAND به راحتی در صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج معامله کنید. با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین عمده خریدوفروش‌های ارزهای دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد. در حقیقت می‌توان گفت پلاسما به پیشنهاد Vitalik Buterin و Joseph Poon مورد استفاده قرار گرفته تا بتوانند با استفاده از آن مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم را برطرف کنند.

معامله ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه مدارک و کاغذ بازی های وقت گیر ندارد، بازار آن به صورت شبانه روزی دایر است و رشد و سقوط قیمت ها تابع هیچ سقف و محدودیتی نیست. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید ارز دیجیتال، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد. فروش و خرید آلگوراند خرید و فروش الگورند همانند سرعت و امنیت بالایی که شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال دارد در اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است.

  • بدین ترتیب پلتفرم متیک در تلاش است تا با افزایش کاربرد های پلتفرم و بلاکچین خود، یک انتخاب مناسب برای کاربران و توسعه دهندگان باشد.
  • اگرچه پرداخت خارجی از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است اما عدم شناخت برخی کاربران با این حوزه، باعث شده است که مورد استقبال کم‌تری قرار بگیرد.
  • این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند.
  • این مجموعه هیچ‌گونه دخالتی در امور خرید و فروش و اعلام نرخ ارزهای فیزیکی نداشته و نخواهد داشت.

در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد. به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد. با آنکه افزایش مقیاس پذیری بلاک، در راس اهداف پالی گان و توکن ماتیک قرار دارد، اما این پلتفرم قصد دارد بستری امن برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز نیز ایجاد کند. برای ذخیره توکن های ماتیک، می توانید از کیف پول های محبوب اتمیک و مای اتر استفاده کنید.

نتیجه جنگ ایلان ماسک با ربات‌های کلاهبرداری رمزارزی در توییتر!

برای نگه داری امن و مطمئن ارز هایی که خریداری میکنین لازمه که اطلاعاتی در مورد کیف پول های نگه داری ارز دیجیتال، مزایا و معایب هر کدومشون و همین طور درجه امنیتشون داشته باشین. تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. این وب سایت، با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی پیش بینی کرده است که ارز MATIC در اواخر سال ۲۰۲۲ با قیمت ۴.۵ دلار معامله خواهد شد. WalletInvestor نوسانات زیادی را در قیمت ماتیک پیش بینی می‌کند اما معتقد است که در نهایت این ارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد نسبتا خوبی را تجربه کند. هم‌اکنون پلتفرم پالیگان با پلتفرم‌های بزرگی ماننددیسنترالند ، چین لینک و میکر دائو شراکت دارد و سرمایه‌گذارانی مانند مارک کوبان، مالک میلیاردر تیم NBA‌ نیز در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند.

آموزش فروش پالی گان (ماتیک نتورک) – چطور پالی گان (ماتیک نتورک) بفروشم؟

شبکه پالی گان یا همان ماتیک در واقع اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای تمام عیار که با عنوان اینترنت بلاک‌چین‌ها شناخته می‌شود، تبدیل می‌کند. شبکه پالیگان که سابقاً با نام ماتیک شناخته می‌شد، در سال 2017 آغاز به کار کرد. این شبکه توسط جینت کانانی ، سندیپ نیوال و آنوراگ آرجون ، دو توسعه‌دهنده بلاک‌چین و یک مشاور کسب‌وکار، ساخته شد. بعد از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) توسط شما، ارسال بلافاصله و بصورت اتوماتیک انجام میشود. این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است.

احراز هویت اتوماتیک

در این بازار به طور مستقیم با دیگر کاربران وارد معامله خرید یا فروش ماتیک می‌شوید و خود شما قیمت مورد نظر را تعیین خواهید کرد. ارز دیجیتال ماتیک کار خود را باعرضه اولیه صرافی در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد و موفق شد سرمایه‌ای نزدیک به 1/9 میلیارد دلار را کسب کند. تاکنون برای ارز دیجیتال ماتیک حدود 10 میلیارد توکن ساخته‌شده است و هنوز هیچ محدودیتی برای عرضه این توکن‌ها قرار نگرفته است. ماتیک امنیت بالایی هم داره چون اپراتور های زنجیره ای Polygon در سیستم Pos نقش دارن و نماینده های یک سیستم اثبات سهام در شبکه هستن.