خرید ماتیک آنلاین با تحلیل و قیمت Matic پی ام ایکس چنج سایت رسمی خرید ماتیک-میکاپیسم


در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن پالیگان معامله می‌شود، صرافی CoinTiger با سهم %۱۸.۹۱ از حجم معاملات روزانه است. شما می توانید با ارزهای دیجیتال داد و ستد کنید و می توانید در آینده به عنوان یک سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال نگاه کنید و از آن استفاده کنید. به‌طور کلی باید گفت در لحظه نوشتن این مقاله قیمت ارز ماتیک برابر با تومان است. سالکمینه قیمتمیانگین قیمتبیشینه قیمت2024$9$9.6$12.8همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، آمار درون زنجیره ای پالیگان نوید دهنده رشد این پلتفرم و در نتیجه رشد قیمت آن را در سالهای پیش رو می دهد. سال 2024 می تواند یک سال مهم برای بازگشت قیمت پالیگان باشد و در این سال می توان انتظار داشت تا یک الگو تقاطع طلایی را در نمودار قیمتی MATIC مشاهده کرد.

  • در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد.
  • می‌توانید رمز ارز پالیگان (ماتیک)، توکن اصلی این پلتفرم را از یک صرافی معتبر خریداری کنید.صرافی‌ ارز دیجیتال ارزپایا، امکان خرید پالیگان به‌صورت آسان، با کارمزدی کم و در محیطی کاملا امن را فراهم آورده است.
  • این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود.
  • برای خرید متیک شما میتوانید در مجموعه ما در 3 قدم این ارز راخریداری نمائید.
  • کوین‌نیک مارکت دستیار شما در دنیای ارزهای دیجیتاله در این راه هر کاری از دستش بربیاد برای بهبود تجربه‌های خرید و فروش رمزارز انجام می‌ده.

یکی از مشکلات، ارز دیجیتال ماتیک این است که موارد استفاده از آن، فقط به داخل شبکه پالیگان محدود است و برای امور روزمره کارایی ندارد. می توانند در صورت صرف نظر از لایه اتریوم از این لایه برای بالا بردن امنیت معاملات خود بهره ببرند. لایه سوم لایه پالیگان است که در واقع وظیفه میزبانی از بلاکچین های مستقل را بر عهده دارد. در نهایت لایه چهارم این شبکه لایه اجرایی می باشد که وظیفه آن اجرای تراکنش های توکن ارز دیجیتال ماتیک است. برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید. رمز ارز‌ها از پروتکل های رمزگرافیکی و یا کد‌های فوق‌العاده پیچیده برای رمز‌گذاری دیتاهای حساس و انتقال آن‌ها استفاده می‌کنند تا معاملات امنی را فراهم کنند.

کاربران در حال فرار از بایننس! علت چیست؟

این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است. وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند. جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است.

از نظر تجاری، زنجیره های جانبی پالی گان از نظر ساختاری برای حمایت از انواع پروتکل های مالی غیرمتمرکز موجود در اکوسیستم اتریوم طراحی شده اند. در حالی که در حال حاضر پالی گان تنها از زنجیره پایه اتریوم پشتیبانی می کند، اما این شبکه بر اساس پیشنهادات و اجماع جامعه قصد دارد پشتیبانی از زنجیره های پایه دیگر را نیز گسترش دهد. ارز دیجیتال ماتیک MATIC یکی از پروژه‌هایی است که کمک زیادی به توسعه اکوسیستم اتریوم کرد و در بینصرافی های آنلاین ارز دیجیتالمتمرکز محبوب است.

نمودار تحلیل تکنیکال پالیگان

یک راه حل در مقیاس لایه 2 قابلیت همکاری برای بلاک چین های سازگار با اتریوم است. ارز دیجیتال بومی ماتیک (چندضلعی) Polygon، MATIC، برای مدیریت، سهام و هزینه های گاز استفاده می شود. با مطالعه مقاله ”تحلیل قیمت ماتیک” منتشر شده در مجله سرمایه گذاری آداس شما به طور کلی با احتمال های ممکن برای حرکت قیمت توکن MATIC آشنا می شوید. این سطح از آشنایی می تواند برای شما هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال مفید باشد. وجود شبکه‌هایی مانند سوشی‌سواپ و آوی، به تنهایی باعث شده تا پالیگان به یک شبکه بزرگ و مهم برای اتریوم تبدیل شود و قیمت ارز دیجیتال ماتیک را افزایش دهد.

نمودار ارز ماتیک

رمز ارز ماتیک در سال 2017 توسط دو برنامه‌نویس بسیار مجرب در بمبئی هندوستان پایه‌گذاری شد. نفر اصلی پروژه به نام جینتی کنانی بود که در زمره حرفه‌ای‌ترین برنامه‌نویسان بلاکچین قرار دارد و در حال حاضر به عنوان مدیرعامل شبکه پالیگان، در توسعه پروژه‌های نسل سوم اینترنت (Web.3) نیز فعالیت دارد. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد.

صرافی های خرید و فروش ارز دیجیتال اپتوس اپتوس که به عنوان یک بلاک چین لایه 1 عمل می کند، با در نظر گرفتن Web3.0 ساخته شده است. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس که یک کیف پول سخت افزاری است که از ارز ماتیک پشتیبانی میکند علاوه بر پشتیبانی از ارز ماتیک از ارزهای مانند بیت کوین , اتریوم و پولکادات نیز پشتیبانی میکند. هم‌چنین باید متذکر شد که در ساختار این شبکه از الگوریتم مخصوص POS استفاده شده است.