خرید ماتیک فروش ماتیک قیمت ماتیک نمودار لحظه‌ای قیمت ارز ماتیک در نوبیتکس


این تیم قبل از اینکه شبکه اختصاصی پالیگان را ایجاد کنند نقش مهمی در توسعه پلتفرم اتریوم داشتند و روی محصولاتی مثل Plasma MVP، پروتکل والت کانکت WalletConnect و… کیف پول های نرم افزاری زیادی هستند که شما میتوانید ارز های دیجیتال خود را در آنها نگهداری کنید اما ما چند کیف پول معتبر و جهانی را برای نگهداری ارز ماتیک به شما معرفی خواهیم کرد . پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به فروش ارز های خود نمائید . برای خرید ارز متیک شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید .

  • فروش و خرید پولکادات پولکادات یکی از شبکه‌های پرسرعت است که می‌توانید رمز ارز بومی آن را با سمبل DOT به صورت آنی معامله کنید.
  • این پروژه بر کاهش پیچیدگی های مقیاس پذیری و تراکنش های فوری متمرکز است.
  • هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت.
  • واقعیت اینه که در چنین شرایطی بی تفاوتی نسبت به این بازار و جذب نشدن بهش ممکنه پشیمانی و حسرت در آینده رو در پی داشته باشه.
  • پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد.

رمز ارز متیک به صورت اختصاصی توسط شبکه پالی گان ارائه می‌شود؛ شبکه‌ای که به عنوان اولین پلتفرم مناسب و ایده‌آل برای مقیاس‌پذیری اتریوم و توسعه زیرساخت‌های آن محسوب می‌شود. پاشنه آشیل شبکه پالی گان با عنوان Polygon SDK شناسایی می‌شود؛ این فاکتور در اصل، یک چارچوب منعطف و اساسی است که از ایجاد برنامه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. عموماً از چارچوب‌های مورد نظر برای ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز با عنوان پلاسما یاد می‌شود. نکته جالبی که در مورد ارز متیک و شبکه پالی گان وجود دارد، ارائه یک روش بهینه برای مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم است.

ارزدیجیتال ماتیک Matic چیست؟

در راه‌حل پیشنهاد شده، Polygon توسعه یک کلیکی، توسعه شبکه اختصاصی، پروتکل تعامل‌پذیر، طراحی ماژولار و ماژول‌های سازگار را ارائه خواهد کرد. این شبکه از شبکه‌های مستقل و خود مختار و شبکه‌هایی که از امنیت اشتراکی با اتریوم بهره می‌برند، پشتیبانی کامل می‌کند. ارز ماتیک، در طی چهار هفته‌ حدود ۷۶۰ درصد افزایش یافت و از ۰٫۳۴ دلار در ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ به ۲٫۶۸ دلار در ۱۸ می ۲۰۲۱ افزایش یافت. پس از افزایش قیمت، ماتیک در ۲۳ می به ۱٫۰۹ دلار سقوط کرد، اما به زودی در ۲۶ می ۲۰۲۱ دوباره اصلاح شد و به ۲٫۲۱ دلار رسید.

واچ لیست هفتگی بیت کوین، شیبا، متیک، اتم و ایپ کوین ۱۳ تیر ۱۴۰۱

شما می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر به‌عنوان امن‌ترین گزینه نگهداری ماتیک استفاده کنید. هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید. خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است. در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. در این روش، معامله پس از اینکه کاربری دیگر با این قیمت حاضر به خرید یا فروش بود؛ صورت می‌گیرد.

این بلاک چین به توسعه دهندگان امکان ساخت Dapp های کاربرپسند با کارمزد پایین و در مقیاس بالا را میدهد. این برنامه ها به راحتی می توانند مقیاس بندی شوند و به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند. توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید . چنانچه در امر خرید ارز ماتیک با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به خرید ارز های دیجیتال نمائید . شما میتوانید از 3 روش ارز دیجیتال ماتیک را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید.

چه مقدار توکن متیک (MATIC) در گردش است؟

همچنین خرید و فروش ارز MATIC در صرافی والکس نسبت به سایر معاملات مالی سنتی، بسیار کم هزینه است. کافیست با وارد کردن آدرس کیف پول متیک والکس در ولت شخصی خود، میزان ارز مدنظرتان را به والکس انتقال داده و آن را در بازار MATIC والکس بفروشید. شما همچنین می‌توانید برای آن مقدار ارز متیک که قبلاً از والکس خریداری کرده‌‌اید و کماکان در کیف پول این صرافیست، سفارش فروش ثبت کنید و آن را در والکس بفروشید. اکتبر سال ۲۰۱۷ بود که شبکه پالی گان راه‌اندازی شد؛ سه نفر از مجرب‌ترین توسعه‌دهندگان سیستم‌های بلاک چین و یک مشاور ارشد امور تجاری با سندیپ نیلوال ، جینت کانانی و آنوراگ آرجون این پروژه را استارت زدند.

SafePal S1این کیف پول بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال متفاوت را پشتیبانی کرده و یکی از کیف پول‌ های معتبر سخت افزاری ارزهای دیجیتال است. مای اتر ولت برای ذخیره و مدیریت ارزهای مبتنی بر بلاک چین اتریوم یا ارزهای ERC20 به وجود آمده است. پلتفرمPolygon، نه‌ تنها با تمام زیرساخت‌های موجود و دیگر راه‌حل‌های لایه دو اتریوم سازگار است، بلکه خود را برای پذیرش پلتفرم‌هایی که در آینده بر روی این بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند نیز آماده کرده است. این پلتفرم، امکان ایجاد بلاک چین‌های جانبی و بلاک چین‌های مستقل را فراهم کرده و یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای از پلتفرم‌های بر پایه اتریوم ارائه می‌دهد. پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است.

علاوه بر این نوبیتکس برای نگهداری تمامی رمزارزها از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند و شما می‌توانید از بابت امنیت سرمایه خود در این صرافی خاطرجمع باشید. پالیگان پلتفرمی است که برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم توسعه پیدا کرده است. Dominance یا دامیننس polygon به معنی میزان سهم ارز پالیگان در کل بازار کریپتوکارنسی است. این سهم نشان می‌دهد که MATIC چه درصدی از کل بازار را در میان دیگر ارزها در اختیار دارد. با تحلیل دامیننس پالیگان و بررسی کاهش یا افزایش آن متوجه می‌شوید که میزان سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال افزایش داشته یا کاهش یافته است. پالیگان توسط دو توسعه دهنده بلاک چین و یک مشاور کسب و کار هندی به نام‌های Jaynti Kanani، Sandeep Nailwal و Anurag Arjun در اکتبر ۲۰۱۷ خلق شد.