خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا


بعد از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) توسط شما، ارسال بلافاصله و بصورت اتوماتیک انجام میشود. از طریق پلتفرم پالیگان، توسعه دهندگان می توانند شبکه‌ های بلاک چین را با مشخصات‌ متناسب با نیازها و خواسته های خود را ایجاد کنند. شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی ما در کمترین زمان ممکن اقدام به فروش ارز دیجیتال کنید و وجه ریالی خود را طریق سیکل پایا و کارت به کارت دریافت نمائید . تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. باتوجه به تحریم کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی و خطرات مرتبط با بلوکه شدن دارایی‌ها، پیشنهاد می‌شود ارز متیک را از یک صرافی معتبر داخلی مانند والکس با خیال راحت و با قیمت جهانی خریداری کنید.

Trust Walletیکی از مشهور‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بوده و برای دو نسخه اندروید و iOS قابل دسترس است. هم‌اکنون پلتفرم پالیگان با پلتفرم‌های بزرگی ماننددیسنترالند ، چین لینک و میکر دائو شراکت دارد و سرمایه‌گذارانی مانند مارک کوبان، مالک میلیاردر تیم NBA‌ نیز در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند. این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است.

همه این ها این بازار را به یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده و در عین حال بسیار پر ریسک تبدیل نموده است. از طرفی تعداد ارزهای دیجیتال نیز با شتابی فراوان در حال بیشتر شدن است. در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید. همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد. تا پایان ماه اکتبر، روند قیمت ارز دیجیتال ماتیک MATIC به بالاترین ارزش خود یعنی ۲٫۱۳ دلار رسید.

هر کدام از این لایه‌ها به طور خاصی ایفای نقش میکنند که در ادامه به توضیح آن می پردازیم. شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر کنید . برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل فروش ارز را طی کنید . خیر؛ ارز متیک بر طبق مکانیزم اثبات کار یا PoW چیده نشده است و نمی‌توان آن را استخراج کرد. فروش و خرید ELON ارز دوج ایلان مارس که بعضا آن را با نام ارز الون نیز می‌شناسند را به آسانی معامله کنید. این پلتفرم برای پردازش تراکنش‌ های خارج از زنجیره، قبل از نهایی شدن آن‌ها در زنجیره اصلی اتریوم از فناوری پلاسما بهره می گیرد.

  • خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است.
  • شما می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر به‌عنوان امن‌ترین گزینه نگهداری ماتیک استفاده کنید.
  • خرید متیک، بدون بررسی تمام جوانب و پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید MATIC، منطقی نیست.
  • کافیست با وارد کردن آدرس کیف پول متیک والکس در ولت شخصی خود، میزان ارز مدنظرتان را به والکس انتقال داده و آن را در بازار MATIC والکس بفروشید.
  • سلام بله میشه به شرطی که یک ارز همانند تتر در تراست ولت داشته باشید و تبدیل کنید اما میتوانید از طریق سایت ما هم ارز ماتیک با کارت بانکی بخرید.

می‌توانید رمز ارز پالیگان (ماتیک)، توکن اصلی این پلتفرم را از یک صرافی معتبر خریداری کنید.صرافی‌ ارز دیجیتال ارزپایا، امکان خرید پالیگان به‌صورت آسان، با کارمزدی کم و در محیطی کاملا امن را فراهم آورده است. وب سایت تتر ایران این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است تا قیمت لحظه ای ارز دیجیتال ماتیک و سایر رمز ارز ها را مشاهده کرده و با بهترین قیمت به خرید و فروش ارز رمزنگاری شده ماتیک بپردازند. برای خرید هر ارز دیجیتالی باید یک صرافی انتخاب کنید که از امنیت بالایی برخوردار باشد، زیرا شما می‌خواهید سرمایه خود را در اختیار آن صرافی قرار دهید. برای خرید ارز دیجیتال ماتیک بهتر است از صرافی آنلاین و ایرانی اکسبیتو استفاده کنید. صرافی آنلاین معتبر ایرانی اکسبیتو با امکانات ویژه‌ای که در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد، از محبوبیت زیادی در بین آن‌ها برخوردار است. ارز دیجیتال ماتیک MATIC یکی از پروژه‌هایی است که کمک زیادی به توسعه اکوسیستم اتریوم کرد و در بینصرافی های آنلاین ارز دیجیتالمتمرکز محبوب است.

قیمت ارز های دیجیتال

این ارز سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰.۰۱۷۸ دلار شروع کرد و در ماه می به قیمت ۲.۶۲ دلار رسید. این صعود چشمگیر قیمت ماتیک، نظر بسیاری از سرمایه‌ گذاران و تحلیلگران را به پلتفرم پالیگان جلب کرد و باعث شد عده زیادی روی خرید ماتیک سرمایه گذاری کنند. شبکه Polygon محدودیت‌های معمول بلاکچین اتریوم همانند مقیاس پذیری، تجربه کاربری ضعیف همچون کارمزدهای بالا و تأخیر در نهایی‌سازی اثبات کار و استقلال در حاکمیت را رفع کرده است.

همچنین، Sandeep Nailwal با سابقه قابل توجه در برنامه‌نویسی، یک کارآفرین موفق در حوزه بلاک چین است و در کنار دو عضو دیگر فعالیت می‌کند. در این میان، Anurang Arjun تنها شخصی است که در حوزه برنامه‌نویسی فعالیتی ندارد و به عنوان مدیر باسابقه شناخته می‌شود؛ او در بخش‌های مختلفی از شرکت‌هایی همجون Cognizant Technologies فعالیت داشته است. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد.

خرید ماتیک (ماتیک سابق) | فروش ماتیک (ماتیک سابق) | قیمت ماتیک (ماتیک سابق)

در حال حاضر ماتیک با قیمت 1.26 دلار در حال معامله بوده و با سقف تاریخی خود فاصله 100 درصدی دارد. چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید .

همانطور که میدانید، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که در جهان عرضه شد و سازنده آن، ساتوشی ناکاموتو بوده که به همراه آن، شبکه بلاک چین نیز متولد شد. پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است.

ایپ کوین (APE) به نوبیتکس اضافه شد

توکن MATIC حق رای را در پلتفرم Polygon امکان پذیر می کند، به این معنی که کاربران می توانند برای تغییرات در نظر گرفته شده در راستای بهبود شبکه رای بدهند. پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد. پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود.