خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا-میکاپیسم


یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم. آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند. ماتیک ارزدیجیتال شبکه پالیگان است که وظیفه تامین امنیت و تایید تراکنش ها را از طریق استیکینگ را به عهده دارد. قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است. بعد از گذشت چند سال، در ماه ژانویه سال 2021 قیمت ارز دیجیتال Polygon رشد خود را آغاز کرد و این حرکت رو به رشد را با شیب زیادی ادامه داد و بعد از این صعود قیمتی، نمودار قیمت کوین MATIC رکورد جدیدی از خود بر جای گذاشت.

  • رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد.
  • به دلیل افزایش کاربرد قرارداد های هوشمند و افزایش نیاز به یک پلتفرم ارائه دهنده زیر ساخت برای افزایش مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم در نظر گرفته اند.
  • طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید.
  • به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند.

به‌طورکلی پیش از هر خرید درباره صرافی ارائه‌دهنده خدمات تحقیقات خود را کامل کنید. سازمان اوراق بهادار کانادا در روز دوشنبه طی بیانیه‌ای الزامات شدیدتری را برای شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال مشخص کرد. این الزامات جداسازی دارایی‌های مشتریان با دارایی‌های اختصاصی شرکت، اطمینان از نگهداری دارایی مشتریان نزد متولی مناسب و ممنوعیت ارائه مارجین و اهرم برای کاربران کانادایی را شامل می‌شود. گفتنی است پلتفرم‌های خارج از کانادا که به کاربران کانادایی خدمات می‌دهند نیز باید از این الزامات پیروی کنند. سال ۲۰۲۰ سالی پر از فراز نشیب برای ارزهای دیجیتال بوده است بسیاری از شرکت ها وارد یکی از ارزهای دیجیتال شده اند که حدوداً ۸۰ درصد بانک ها در زمینه ارزهای دیجیتال نقش پنهانی را داشتند. انتظار می‌رود در آینده تحولات جدیدی در زمینه ارزها رخ دهد و بانک‌ها بتوانند به صورت مستقیم بر روی ارزهای دیجیتال نظارت داشته باشد.

ارز MATIC چیست؟

در اواخر سال 2023 و شروع سال 2024، میتوان انتظار داشت با شروع Halving بیت کوین، بازار ارز دیجیتال پس از گذشت از یک زمستان نزولی وارد بولرانی جدید شود. پس از این فراز و نشیب روند صعودی جدید برای قیمت ارز متیک آغاز شده است و سقف قیمتی 2.9 دلار ثبت شده است و سرمایه گذاران را مجاب به تحلیل برای بهترین ناحیه قیمتی برای خرید کرده است. Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal در سال 2017 موفق به بنیان گذاری پروژه Matic Network شدند که با گذشت زمان نام آن را به Polygon تغییر داده اند. به وسیله سابقه درخشان بنیان گذاران ارز متیک در کمپانی WalletConnect و همچنین توسعه موتور اتریوم توانستند در سال 2019 با موفقیت و به صورت رسمی، ارز دیجیتال متیک را به بازار ارز دیجیتال عرضه کنند.

کاربران در حال فرار از بایننس! علت چیست؟

قیمت ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان، از اول انتشار تا به امروز معمولاً بالای یک دلار معامله شده است اما اخیرا در زیر این قیمت نوسان داشته است. بالاترین قیمت ارز دیجیتال ماتیک، در تاریخ 27 دسامبر 2021 (6 دی 1401) معادل 2.92 دلار بوده که اکنون اختلاف بسیاری با آن دارد. برخی از تحلیل‌گران کریپتوکارنسی اذعان دارند که در حال حاضر، خرید و اضافه‌کردن رمز ارز ماتیک به سبد معاملاتی، گزینه منطقی و عقلانی به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال ماتیک هستید، با ثبت نام و احراز هویت در کافه ارز، می‌توانید به صورت آنی و با کارمزد پایین، آن را به سبد معاملاتی خود اضافه کنید. با خرید پالی گان (ماتیک نتورک) اولین قدم در سرمایه گذاری را میتوانید بردارید.

انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است. کلمه ٔ کُسمِتیک فرانسوی که از کُسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است ، به داروهایی اطلاق می گردد که برای طراوت و زیبایی و محافظت پوست بدن و صورت و گیسوان به کار برده میشود. با وجود استدلال عالی کارلا بوندی، دادستان کل، استوارت بی گناه تشخیص داده شده، آزاد می شود. بعدها استوارت به کتی حمله می کند و در زیرزمین یک مرکز خرید بزرگ تقریباً متروک به او تجاوز می کند.

خرید پالی‌گان (ماتیک)

با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است. جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد. البته هنوز مشخص نیست که توکن ماتیک خارج از مرزهای پالیگان در شبکه‌های اتریوم و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز قابل استفاده قرار خواهد گرفت یا نه. با این حال، در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک به دلیل اهمیت بسیار بالای پالیگان برای شبکه اتریوم، مورد توجه کاربران قرار گرفته و روند صعودی قیمتی را تجربه می‌کند. دردسر بزرگی که باعث شده این شبکه گنجایش بیشتر کاربران را نداشته باشد و تراکنش‌ها کندتر، کارمزدها بیشتر و وضعیت روزبه‌روز نابه‌سامان‌تر شوند. چیزی که اتریوم به‌شدت به آن نیازمند است، یک لایه دوم با فضای بیشتر است تا پاسخگوی نیاز همه کاربران باشد.

در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم. مای اتر ولت برای ذخیره و مدیریت ارزهای مبتنی بر بلاک چین اتریوم یا ارزهای ERC20 به وجود آمده است. سلام بله میشه به شرطی که یک ارز همانند تتر در تراست ولت داشته باشید و تبدیل کنید اما میتوانید از طریق سایت ما هم ارز ماتیک با کارت بانکی بخرید. کیف پول های نرم افزاری زیادی هستند که شما میتوانید ارز های دیجیتال خود را در آنها نگهداری کنید اما ما چند کیف پول معتبر و جهانی را برای نگهداری ارز ماتیک به شما معرفی خواهیم کرد .

کارمزد معاملات در نوبیتکس به‌صورت درصدی از مبلغ کل معامله از خریدار و فروشنده دریافت می‌شود. شما می‌توانید تمامی اطلاعات دراین‌رابطه را در جدول کارمزدهای نوبیتکس پیدا کنید. بالاترین قیمت پالیگان در تاریخ ۰۶ دی ۱۴۰۰ معادل ۲.۹۲ دلار بوده که همینک %۶۸.۴۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش پالیگان ۸.۷۳ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود.

در حال حاضر متیک در تلاش است تا با ارائه راه حل های جدید برای بلاکچین ها سرعت شبکه خود را افزایش دهد و هزینه تراکنش ها را به حداقل برساند تا میان کاربران بیش از پیش محبوب شود. به محض ثبت‌نام اولیه و بارگذاری مدارک خواسته شده، می‌توانید در سطح برنزی به خرید ارز دیجیتال پالی‌گان مشغول شوید. حین اینکه شما مشغول به خرید پالی‌گان هستید، فرایند احراز هویت شما بعد از چند روز تکمیل خواهد شد و قادر به فعالیت در سطح طلایی بدون محدودیت خواهید بود. پلتفرم پالیگان، با تکیه بر بلاکچین اتریوم کار می‌کند و پروژه‌های مبتنی بر شبکه اتریوم را به یکدیگر متصل می‌کند.