خرید پولیگان ماتیک, فروش پولیگان ماتیک, قیمت پولیگان ماتیک


شما می توانید این رمز ارز را در کیف پول های سخت افزاری لجر و ترزور و کیف پول های نرم از افزاری اتمیک و مای اتر ذخیره نمایید. قیمت متیک امروز ۳ آذر ۱۴۰۱ برابر با 30,335.00 تومان معادل 0.85 تتر در بازار والکس، همگام با بازار جهانی معامله می‌شود. دنیای ارز متیک با پلتفرم پالی گان عجین شده است و برای آشنایی با رمز ارز MATIC باید با این شبکه هم به خوبی آشنا شد. ارز متیک که حالا به عنوان توکن بومی شبکه Polygon شناخته می‌شود، به صورت مشخص برای تسهیل مبادلات این پلتفرم طراحی شده است و می‌توان در مورد سرمایه‌گذاری و پرداخت هزینه تراکنش‌ها روی آن حساب باز کرد. شبکه پالی گان، پیش از این با عنوان Matic Network شناخته می‌شد و حالا تغییر عنوان داده است. ارز دیجیتال ماتیک MATIC، شکلی از دارایی دیجیتال می باشد که به صورت توکن بر روی پلتفرم محبوب Polygon ایجاد شده است.

در بازار معاملاتی پینگی می‌توانید با کارت بانکی عضو شتاب و کمترین کارمزد، اقدام به خرید رمز ارز ماتیک کنید. در صورتی که ساکن ایران باشید، خرید MATIC از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌توانید به‌ راحتی با کارت بانکی خود به‌ طور مستقیم، ارز دیجیتال ماتیک بخرید. این صرافی‌ها در واقع سایت‌هایی روی اینترنت هستند و نیازی مراجعه حضوری، برای خرید نیست. فروش و خرید ترون با شبکه بلاک چین ترون آشنا شوید و ارز اختصاصی آن را با نام TRX از طریق صرافی اوکی اکسچنج به راحتی معامله کنید.

  • قیمت متیک امروز ۳ آذر ۱۴۰۱ برابر با 30,335.00 تومان معادل 0.85 تتر در بازار والکس، همگام با بازار جهانی معامله می‌شود.
  • در صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” خرید آنلاین ماتیک و فروش ماتیک را در امنیت کامل و با خاطری آسوده انجام دهید.
  • پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد.
  • با وجود اینکه ارز متیک و شبکه آن در حال حاضر بیشتر از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند، اما قرار شده است که جامعه هدف پشتیبانی این شبکه به چیزی بیشتر از اتریوم گسترش پیدا کند.
  • برای این امر کافیه که یک ولت یا همون کیف پول ارز دیجیتال رو نصب کنین رو گوشیتون و اقدام به خرید پالی گان (ماتیک نتورک) کنین.

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل والکس از اپ استورهای معتبر، برنامه را اجرا کنید. بعد از ثبت نام و احراز هویت با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری، وارد بخش بازارها شوید. پس از انتخاب بازار MATIC و بررسی قیمت‌های لحظه‌ای مطابق با بازارهای جهانی، می‌توانید سفارش خرید متیک را با پایه ریالی یا دلاری ثبت کنید. البته توصیه کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی اینه که برای نگه داری کوتاه مدت و موقتی ارز ها از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید و اگر امنیت دارایی ها اولویت داره براتون ترجیحا سراغ انواع سخت افزاریش برین.

وجه تمایز پالیگان در چیست؟

خیر؛ شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی در مبلغ، از صرافی والکس، متیک را با ریال (پایه بازار تومان) یا دلار خریداری کنید. طبق جدول زمان‌بندی، تمامی توکن‌های ارز متیک تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با این رمز ارز می‌توانید مقاله متیک چیست؟ را از بلاگ والکس بخوانید. ارز matic از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده می‌کند که باعث افزایش امنیت آن شده است. فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند.

آموزش خرید پالی گان (ماتیک نتورک) – چطور پالی گان (ماتیک نتورک) بخرم؟

در صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” خرید آنلاین ماتیک و فروش ماتیک را در امنیت کامل و با خاطری آسوده انجام دهید. نقش آگاهی لحظه ای و تحلیل اخبار ماتیک برای آن دسته از سرمایه گذارانی که قصد خرید و فروش ماتیک برای کوتاه مدت یا ترید را دارند پررنگ تر است. D’CENTکیف پول سخت ‌افزازی Dcent را می‌توان به گوشی‌های اندروید و iOS متصل کرد.

قیمت لحظه ای ماتیک (پالیگان) + نمودار تحلیل تکنیکال

ارز متیک با توجه به اینکه بر اساس شبکه اتریوم بنا شده است، یک توکن از نوع ERC-20 است که امنیت شبکه خود را هم از همین طریق تأمین می‌کند. از ارز متیک برای تسهیل اکوسیستم پرداخت در پالی گان استفاده می‌شود؛ این ارز دیجیتال هم‌اکنون به عنوان شاهرگ هزینه‌های تراکنش در سیستم پالی گان محسوب می‌شود. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید ارز دیجیتال، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد. فروش و خرید آلگوراند خرید و فروش الگورند همانند سرعت و امنیت بالایی که شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال دارد در اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است. فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد.