خرید کتاب داستان کودکانه کتاب کودک و قصه کودکان + تخفیف


خرید کتاب داستان کودکانه کتاب کودک و قصه کودکان + تخفیف

برای کودکان 0 تا 2 ساله، کتاب‌هایی که دارای رنگ‌های جذاب و حتی موزیک هستند بسیار انتخاب سایت فراکتاب خوبی است. آنها همیشه برای سرگرم شدن نیاز به داستان ندارند، چرا که مجموعه‌ای از تصاویر خیره کننده می‌تواند آنها را با ماهیت کتاب آشنا کند و همچنین، او را نیز ساعت‌ها سرگرم کند. کتاب‌های مناسب برای کودکان کتاب‌هایی هستند که در آنها به پرورش و تربیت کودکان اهمیت داده شود و در واقع نکته‌ای آموزشی و همچنین سرگرم کننده در آنها وجود داشته باشد. ذهن کودک در همان دوران کودکی پرورش پیدا می‌کند و به همین خاطر باید به دنبال کتاب‌هایی برای این رده سنی بود که محتوای ناهنجار نداشته باشد.

اگر تمایل دارید فرزند خود را به تحصیل و دانش علاقه‌مند کنید، باید این کار را از خردسالی شروع نمایید. برای تشویق آن‌ها به علم‌ورزی می‌توانید خرید کتاب‌های علمی و آموزشی کودکان را در برنامه خود قرار دهید؛ این آثار توسط افراد متخصص نوشته شده‌اند اما باز هم برای یافتن بهترین کتاب علمی و آموزشی کودک باید معیارهایی برای خود داشته باشید. قبل از هر اقدامی ضروری است بدانید کتاب های علمی و آموزشی کودکان به بخش‌های مختلفی مانند کتاب اطلاعات عمومی کودک، کتاب آشنایی با جانوران کودک، کتاب آموزش کامپیوتر برای کودکان، کتاب نجوم برای کودکان، کتاب زیست شناسی برای کودکان و… فراموش نکنید که کتاب‌های کودک به سه صورت کتاب صوتی کودک، کتاب الکترونیکی کودک و کتاب کودک pdfارائه می‌شوند و در صورت تمایل می‌توانید برای دانلود رایگان کتاب کودک نیز اقدام کنید تا از کیفیت آثار مطمئن شوید.

  • با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است.
  • بیشتر والدین در میان قصه‌های شیرین کودکانه به دنبال، داستان کودکانه فارسی، داستان کودکانه جدید، داستان کودکانه صوتی، داستان کودکان تصویری، داستان آموزنده و…
  • در مجموعه موشیما ، تلاش بر این است که با استفاده از بهترین تصویرگران کودک، صفحات کتاب به جذاب‌ترین شکل ممکن طراحی شوند تا فرزند شما علاوه بر شنیدن داستان، از تصویرهای زیبای کتاب نیز لذت ببرد.
  • اپلیکیشن کتابراه امکان دانلود کتاب رایگان را برای کاربران خود در نظر گرفته است و شما می‌توانید از کتاب‌های داستان کودک رایگان این سایت استفاده کنید.

این‌که معنای کاری که هر روز انجام می‌دهد چیست؟ به دنبال کشف پاسخ این پرسش، دست از… کتاب «مهمانی هیولاهای دندان» درباره خرس کوچکی به نام کودی است. اما وقتی دندانش درد می‌گیرد و مجبور می‌شود پیش دکتر رایکو برود متوجه می‌شود که غیر از او،… «کلاه شادی» داستان شش دوست است که یک روز همگی بی‌حوصله هستند. اما با گرفتن هدیه مخصوص که یک کلاه است، شاد می‌شوند. یک روز صبح فیل که خیلی بی‌حوصله و بداخلاق بود با صدای زنگ در از خواب…

شعر کودکانه زیبا در مورد بادبادک ها برای پیش دبستانی ها

برای خواندن این داستان می توانید روی لینک “داستان های سریالی نرم نرمو و نیوشا” کلیک کنید و به صفحه داستان ها بروید. بیشترین تخفیف خرید اینترنتی کتاب متعلق به فروشگاه اینترنتی سراج میباشد. کتاب «ویلف ترسوی بزرگ، سلطان جنگل می‌شود»، کتاب سوم از مجموعه کتاب‌‌ ۵ جلدی «ویلف ترسوی بزرگ»، درباره‌ پسر کوچکی به نام ویلف است که تقریبا از همه چیز می‌ترسد.

کتاب چرا زنبورها وزوز می‌کنند؟

این داستان فوق العاده به زبان روانی نوشته شده است و احساسات شما را از همان ابتدا درگیر خود می‌کند؛ یک عنوان فریبنده که ذهن‌تان را به خود جلب… کتاب شاهزاده نامرئی نوشته‌ی داینا مالوک ، به مقولۀ آرزوی انسان‌ها به داشتن قابلیت نامرئی شدن می‌پردازد. این کتاب همچنین به تصاویر مناسبی آراسته گردیده است، تا شما به نحو بهتر و ملموس‌تری در شرایط قصه قرار گیرید. کتاب چرا زنبورها وزوز می‌کنند؟ نوشته‌ی نابانیتا دشموخ ، کودکان را به دو زبان فارسی و انگلیسی با زندگی زنبورها آشنا می‌کند. زنبور تنها حیوان روی کره خاکی محسوب می‌شود که قادر است ماده‌ای را به عنوان یک غذای کامل برای انسان تهیه کند و دیگر مواد… کتاب داستان مرد عنکبوتی نامحدود نوشته‌ی امیرمحمد ربانی ، در مورد یک نسخه متفاوت از پیتر پارکر است که در یک دنیای دیگر زندگی می‌کند و در آن دنیای موازی همه مردم از مرد عنکبوتی متنفر هستند.

قصه کودکان به آن‌ها کمک می‌کند تا درک کنند که همه کودکان دنیا احساس یکسانی مانند آنان دارند، و در درک گیتی تنها نیستند. این کار به کودک کمک می‌کند درک کند که احساسات یک امر طبیعی هستند و باید بیان شوند. قصه کودکان نقش مهمی در شکل گیری باور ها و تخیلات یک کودک دارد. به همین علت است که رسم تعریف قصه شب کودک قبل از خوابیدن او نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا از هزاران سال پیش وجود داشته است. داستان های فارسی برای کودکان به همراه داستان مصور کودکانه از جمله مواردی هستند که در حوزه قصه های کودکان عمر و پیشینه ی طولانی مدت دارند.

ابعاد هر کتاب ۲۲×۲۳٫۵ سانتی متر بوده و دارای ۶ برگه تمام رنگی می باشد. سفارشات ۲ تا ۴ روز کاری زمان می‌برد، سپس ازطریق پست به آدرس شما ارسال می‌گردد. این بدین معنا نیست که نباید قصه سیندرلا را برای فرزندتان بگویید؛ بلکه به این معناست که باید آگاه باشید و با فرزندتان راجع به داستان صحبت کنید. تالیا به همراه مادربزرگش و گاوشون که اسمش خال خالیه، توی روستا زندگی میکنن! مورد نیازتان را تهیه کنید که مناسب سن کودک دلبندتان است. در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.

رنج سنی قصه کودکانه

اُقیانوس، در سیاره ما، به پیکره‌های بزرگی از آب‌های شور گفته می‌شود که جزوی از مجموعه آب‌های کرهٔ زمین است و مرز آبی میان چند خشکی بزرگ کرهٔ زمین را می‌سازد. در این کتاب سعی بر آن داریم تا درباره اقیانوس ها برای کودکان با زبانی ساده شرح دهیم. بهترین روش تربیتی، منع کردن کودکان از رویارویی با مفاهیم اشتباه نیست. بهترین روش آن است که فرزندتان روش‌های مختلف زندگی کردن را بشناسد و شما به او بیاموزید که چگونه باید روش صحیح‌تر را انتخاب کند. مطالعات نشان می‌دهد اگر والدین هنگام خواندن داستان برای فرزندشان، کلمات جدید را برای آن‌ها توضیح دهند، کودکان بسیار سریع‌تر این کلمات را یاد میگیرند و راحت‌تر در مکالمات از واژه‌های جدید استفاده می‌کنند. قصه های کودکانه پر از افسانه‌ها و عناصر شگفت انگیز هستند.

زندگینامه مشاهیر برای کودکان

«یولانته در جستجوی کریسولا» داستان یک دوستی بی‌پایان است. دوستی‌ای که حتی با مرگ هم تمام نمی‌شود، چون یولانته دوستش کریسولا را برای همیشه در قلب‌اش احساس می‌کند. «کارل و معنای زندگی» داستانی درباره‌ی کرمی به نام کارل است که یک روز با پرسش یک موش صحرایی سوالی در ذهنش شکل می‌گیرد.