درمان های زمستانی برای پوست و بدن: اسپا و سلامتی



اعتبار تصویر @ Camilla Akrans

زمستان هرگز آسان نیست، به خصوص اگر در لندن یا نیویورک هستید! آن دماهای خشن زمست، در تضاد با گرمایش مرکزی می تواند پوست ما را ،اب کند، در حالی که سطح انرژی به دلیل روزهای کوتاه تر و تولید کمتر ویتامین D به دلیل نور خورشید کمتر، پایین تر است. به احتمال زیاد، شما به کمی نوازش قبل از بهار نیاز دارید! برای اینکه شما را برای فصل جدید آماده کنم، چهار روش درم، زمست، پیدا کرده‌ام تا به سرمایه‌گذاری روی آن فکر کنم…

اعتبار تصویر @ Camilla Akrans

4 درمان زمست، برای داشتن حسی خوب

Rehydrator: Bamford در برکلی، لندن

درمان بالاتنه و صورت بامفورد رز

اغلب خشکی در این زمان از سال فراتر از صورت است، و این درمان بامفورد یک گزینه عالی، آرامش بخش و تنش زدایی است تا بهترین احساس را به شما بدهد. گل رز برای پوست و ذهن آرام‌بخش است و به دنبال لایه‌برداری و ماساژ بالاتنه، مینی‌فیسیال پوست را کاملا شاداب و آبرس، می‌کند و با ماساژ هندی سر به پایان می‌رسد.

اگر در نیویورک مستقر هستید، می تو،د به بدن خود یک خوراکی آبرسان و تقویت کننده بدهید که شما را برای فصل پیش رو در اسپا د لامر مجلل آماده می کند.

اعتبار تصویر @ Camilla Akrans

عقب نشینی یائ،

سلامتی متمرکز بر یائ، (در نهایت) به طور جدی در دستور کار سال 2023 قرار دارد، بنابراین با بیرون آمدن از زمستان، ممکن است یک م، برای در نظر گرفتن تغییراتی که بدن شما ممکن است در این سال با آن مواجه شود، مفید باشد. از آبگرم مورد علاقه خود بپرسید که چه روش های درم، به بهترین وجه علائم خاص شما را برطرف می کند، یا برای یک دوره یائ، خاص، مانند درمان در چوتون گلن در جنگل جدید، که شامل یک مراسم 90 دقیقه ای بدن، محصولات OTO و برنامه های آموزشی برای کمک به کاهش علائم در آینده است.

اعتبار تصویر @ Camilla Akrans

سفت ، پوست: سارا چپمن، لندن

کلاژن درم، با سلول های بنیادی

آیا نگران هستید که زمستان امسال روی پوست شما خشن بوده است؟ از درمان نهایی ضد پیری برای لیفت، صاف و حجیم شدن پوست خود لذت ببرید. کلاژن برای به حدا،ر رساندن تاثیر سرم فعال کننده کلاژن سلول های بنیادی سارا چپمن، همراه با میکرونیدلینگ برای لیفت و صاف ، تاثیرات چشمگیر، هدف قرار گرفته است.

Hydra، همچنین می تواند اثرات سفت کننده چشمگیری را ارائه دهد. اگر مقیم نیویورک هستید، درمان ارائه شده در آبگرم ماندارین اورینتال را بررسی کنید.

اعتبار تصویر @ Camilla Akrans

برو سفارشی: کرن بارتوف

فیشال های مشتری محور

کرن بارتوف، متخصص معروف صورت، درمان‌های پیشرفته را با 50 فناوری پیشرفته مراقبت از پوست ،یب می‌کند تا مؤثرترین و تأثیرگذارترین درمان برای هر فرد باشد. هیچ منوی درم، وجود ندارد، زیرا هر یک از درمان‌های Keren کاملاً سفارشی برای فردی است که آن را دارد. او با مشتریان بر اساس نوع پوست، اه،، مشکلات پوستی، سبک زندگی و مرحله زندگی آنها رفتار می کند. از مشتریان او می توان به گال گدوت و بار رائفائلی اشاره کرد. اگر نیاز به طراوت پوست قبل از بهار دارید، هر نوع پوستی که باشد، درمان سفارشی با Keren بهترین درمان است.

بعدی را بخو،د: بهترین اسپا در لس آنجلس و نیویورک | بهترین اسپاهای روز لندن

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/wellness/winter-treatments