دستگاه هیدروفیشیال شرکت تجارت لیزر زیبا BLB-میکاپیسم


اما برای آنکه عوارض کمتری بروز دهد و هیدروفیشیال با دقت بیشتری انجام شود، پیشنهاد می کنیم که توسط یک پزشک مجرب انجام گیرد. معمولا با توجه ناحیه مورد درمان و مقدار کاری که پوست دارد، بین 2 الی 3 هفته زمان می برد. اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. درست است که با جستجوی نام این دستگاه تعداد بسیار زیادی از عکس این محصول به شما نمایش داده می شود که تشخیص دقیق آن مشکل است. هیدروفیشیال صورت بسته به نوع درمان مورد نیاز متقاضی، معمولاً بین 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد.

  • تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند.
  • سرم ترکیبی ورتکس چیزی است که این درمان را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند.
  • در مقابل روش هیدروفیشیال می تواند یک درمان تضمینی و بدون ریسک برای رسیدن به هدف مدنظر شما باشد.
  • به افرادی که می خواهند روند پیری پوستشان را به تعویق بیاندازند و پوستی شفاف و سالم داشته باشند جلسات درمانی ماهانه توصیه می شود.

پس از یک جلسه درمان فوراً شاهد بهبودی خواهید بود و نتایج درمان جلسه به جلسه پیشرفت داشته و بهتر خواهد شد. پس از ۲۴ ساعت از درمان می‌توانید بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهید. اگر نمی‌توانید از این کار اجتناب کنید برای جلوگیری از آسیبUV از SPF 30 یا بیشتر بر روی پوست خود استفاده کنید.

بهبود بافت پوست

با افزایش غلظت اکسیژن در پوست ، این صورت نیز به طور مؤثر با علائم مشهود پیری مبارزه می کند. اکسیژن که به ویتامین ها و سایر عصاره های مغذی تزریق می شود ، یک هدف اساسی را برای تکمیل سلامت پوست و فراهم آوردن پوست های نرم و صاف بیشتر با خطوط و چین و چروک های بسیار کمتر قابل مشاهده فراهم می کند. از نکات مخصوص هیدروپل طراحی شده استفاده می کند که به آرامی پوست را با استفاده از حرکات برنامه ریزی درما لایه برداری می کند. راهنمایی های مارپیچی به پوست های طولانی مدت پوست اجازه می دهد ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به پوست عمیق تر برسانند. درمان با استفاده از فناوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند.

بهترین راه های ممکن برای جدا کردن آدامس از مو بدون کوتاه کردن موهایتان

فوتوفیشیال IPL اغلب برای افراد که دارای مشکلات پوستی حساسی مانند رزاشیا هستند استفاده می‌شود و درمانی نسبتاً ملایم به شمار می‌رود. بیماران می‌توانند درمان فوتوفیشیال را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهند و سپس به فعالیت روزانه خود ادامه دهند. هیدرودرم (هیدروفیشیال) گاهی اوقات با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می‌شود زیرا بسیار شبیه به درمان‌های میکرودرم ابریژنی است که توسط متخصص پوست صورت می‌گیرد. آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) دکمه LED را انتخاب کنید، کار خواهد کرد. میکرودرم ابریژن، قابل استفاده برای پوست های معمولی یا حساس، یا پوست با جوش، کومدو، آکنه و غیره. نور آبی تمامی باکتری های آکنه را در زیر سطح پوست از بین میبرد این امر باعث از بین بردن جوشهای فعال و همچنین از به وجود آمدن جوشهای جدید بدون نیاز به هیچ گونه دارویی جلوگیری میکند.

حتی کسانی که از وجود بیماری های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس رنج می برند نیز، بهتر است که از هیدروفیشیال استفاده کنند. هیدروفیشیال یک روش ایمن و مؤثر جهت بهبود وضعیت کلی پوست محسوب می‌شود. این روش با وارد کردن ویتامین‌ها ضروری، رطوبت و آنتی‌اکسیدان در پوست، به رفع نشانه‌های سالخوردگی و محافظت در برابر آلودگی محیط و رادیکال‌های آزاد زیان‌آور کمک می‌کند. در این مخزن آب ریخته می‌شود که بر اثر فرایند الکترولیز در کاتد داخل مخزن، اکسیژن تولید و در آب دمیده می‌شود.

هیدروفیشیال یکی از روش های جوانسازی پوست است که حتی برای پوست های نازک و حساس قابل استفاده است. اگر مراسم عروسی یا مهمانی ویژه‌ای در پیش دارید برای لیفت پوست و رفع چند ساعته چین و چروکها می‌توانید از این تکنیک زیبایی بهره ببرید. در این دستگاه، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید.