دستگاه هیدروفیشیال شرکت تجارت لیزر زیبا BLB-میکاپیسم


سری هیدوردم که به صورت تیغه الماسی شکل است پوست را می تراشد و صاف می کند.

  • از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید.
  • از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود.
  • اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد.
  • در عین حال هیدرودرم (هیدروفیشیال) تضمینی برای دستیابی سریع به پوستی نرم و هموار است.

به کارگیری پرتو LED- استفاده از پرتو LED پس از هیدروفیشیال دارای مزایای بسیاری برای پوست می‌باشد. در این روش از پرتوهای خاصی جهت ارسال انرژی به منظور تقویت رشد سلول و افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست استفاده می‌شود. استفاده از پرتو LED سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش چین و چروک و نشانه‌ها سالخوردگی می‌شود. این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست و برداشتن جوش سرسیاه، آلودگی و چربیها از سطح پوست با استفاده از مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک جریان مایع). اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است. با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد.

مزایای امواج رادیویی RF در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

سرم های درمانی حاوی ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و پپتیدهای ضد پیری سپس در پوست ماساژ داده می شوند. سرم ها فقط مانند لوسیون یا کرم در بالای لایه ی اپیدرم پوست قرار نمی گیرند، بلکه سرم ها به راحتی جذب پوست می شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم می کنند. هیدروفیشیال روشی غیرتهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوانسازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد. در جوانسازی پوست با روش هیدروفیشیال ، از یک مکنده برای لایه برداری پوست استفاده می کنند. هیدروفیشیال غیرتهاجمی است و باعث می شود که منافذ باز پوست، بسته شود.

فروشگاه اینترنتی آرتام کالا، بزرگترین فروشگاه تجهیزات زیبایی، پزشکی، آرایشی و بهداشتی

میکرونیدلینگ برای افرادی که دارای زخم‌های آکنه عمیق و دائمی و دیگر زخم‌ها هستند نسبت به هیدرودرم (هیدروفیشیال) درمان بهتری است و برای همه انواع پوست‌ها توصیه می‌شود. گرچه که گزینه خوبی برای افرادی که احتمال بروز عفونت در آن‌ها بیشتر وجود دارد یا آستانه درد آن‌ها پایین است، نیست. ترکیب آنتی‌اکسیدان و ورتکس- در این مرحله از ورتکس برای آبرسانی پوست و از آنتی‌اکسیدان‌های قوی به منظور لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود. این کار سبب کاهش چین و چروک و خطوط ظریف پوست، رفع تیرگی و چربی پوست می‌شود.

اقدامات قبل از هیدروفیشیال

این روش ملایم است، منافذ پوست را تمیز می کند و باعث جوان سازی می شود. هیدرودرمی روشی چند مرحله ای است که توسط دستگاه هیدروفیشیال که شامل مجموعه ای از پروب های برای انجام عملکرد های مختلف است انجام می شود و به جوانسازی پوست کمک می کند. خرید دستگاه هیدروفیشیال مناسب و استاندارد در کیفیت عمل جوانسازی پوست بسیار موثر است.