دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی-میکاپیسم


افزاینده متابولیسم و انرژی سلولها که نقش به سزایی در بهبود سلامت پوست دارد. ریلکس کردن پوست ذهن و بدن ، درمان پوست های حساس ،نور سبز هایپر پیگمنتیشن و یا سیاه شدگی نواحی از پوست به دلیل کاهش ملانین را درمان میکند. همچنین رنگرفتگی کک ومک و آفتای سوختگی و لک های پیری را درمان می کند. این نور پوست را روشن میکند و از تغییر رنگ زودری پوست جلوگیری میکند.

امروزه متقضیان لایه برداری و جوانسازی صورت در کشور عزیزمان روز به روز در حال بیشتر شدن است ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می تواند انتخاب بسیار عالی برای شروع یک حرفه و کار پردرآمد و پرسود باشد. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزوه جدیدترین دستگاه های مراقبت از پوست است که هفت کارایی مختلف در جهت جوانسازی و زیباترشدن پوست انجام می دهد . در حال حاضر دستگاه های هیدروفیشیال زیادی در بازار موجود هسستند که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند. قیمت دستگاه ها نیز بر اساس کاربرد و کیفیت ساخت محصول، بسیار متفاوت می باشد.

هزینه هیدرودرم (هیدروفیشیال) صورت بستگی به فاکتورهایی مثل تعداد جلسات درمانی دارد. مراحل و نحوه پاکسازی پوست صورت با هیدرودرم (هیدروفیشیال)، راحت و بدون درد می‌باشد، همچنین این روش خطر و ضرری را برای افراد به دنبال ندارد. هیدرودرم یک روش درمانی مناسب برای پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش می‌باشد. بسیاری از افراد بعد از تنها یک جلسه درمانی، یکنواختی و شفافیت را در پوست خود احساس می کنند؛ اما بسته به نوع و وضعیت پوست شما و هدفتان از این روش درمانی، تعداد و دفعات جلسات متفاوت خواهد بود.

  • از بین بردن کک و مک، بهبود قرمزی پوست، درمان خارش، جایگزینی رنگدانه ها.
  • در این درمان از اسیدهایی مانند سالیسایلیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید و دیگر اسیدها برای از بین بردن خطوط چهره، چین و چروک‌ها، پیری پوست، لک‌ها و زخم‌های کم‌عمق استفاده می‌شود.
  • از این هندپیس برای از بین بردن سلول های مرده به وسیله امواج با فرکانس بالا ،پاکسازی پوست صورت و تخلیه جوش های سر سیاه استفاده می شود.
  • اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست.

اگر نمی تواند این کار را انجام دهد بهتر است که کرم ضد آفتاب SPF 30 یا بیشتر را به پوست خود بزند. در صورت باردار بودن، این موضوع را با متخصصین پوست در میان بگذارید تا از مصرف ماده هایی که ممکن است سلامتی شما را به خطر بیاندازد، جلوگیری شود. اگر به هر موادی حساسیت دارید، حتما متخصصین پوست خود را در جریان بگذارید.

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. • برای کسانی که لایه شاخی پوست نازکی دارند یا رگه های خونی قرمز شدید روی استخوان گونه دارند، زمان استفاده از RF نباید خیلی طولانی باشد. ④ سر اسکرابر پوست را با پوست صاف کنید و آن را مطابق بافت ماهیچه ها حرکت دهید. در این قسمت به تفصیل و با شرح کامل جزئیات توضیح داده شده است.جهت راحتی کار با دستگاه به تصاویر نیز دقت کنید. قرمزی/خارش پوست را درمان می کند، رنگدانه و سایر اثرات را برطرف می کند. راهکار دوم استفاده از هندپیس اولتراسونیک که این هندپیس با نیروی فراصوت ذرات را حرکت می دهد به عمق پوست می رساند.

کاربرد صفحه نمایشگر در دستگاه هیدروفیشیال

از پیلینگ با استفاده از مواد شیمیایی، میکرودرم ابریژن و درماپلنینگ برای مدت 2 هفته خودداری شود. برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود. جهت حفظ اثر درمان، روال‌های روزانه مراقبت از پوست و آرایش خود را با متخصص زیبایی در میان بگذارید. ممکن است پس از انجام برخی درمان‌ها پوست‌تان دچار سوزش و التهاب شود، به همین دلیل بیمار پس از انجام این نوع درمان‌ها نمی‌تواند فعالیت روزانه خود را ادامه دهد.

مزایای استفاده از اکسیژن در OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

برای اینکه درمانتان موثر واقع شود، باید دستورات پزشک خود را انجام دهید و هر چیزی که برای استفاده بعد از هیدروفیشیال پوست شما در نظر گرفته است را طبق دستور پیگیری کنید. در این مرحله، لایه‌برداری پوست در چندین نوبت بدون بروز حساسیت و قرمزی، سبب بهبود ظاهری پوست می‌شود. خارج کردن آلودگی‌ها با ورتکس- ورتکس نوعی مایع می‌باشد که استفاده از آن بدون ایجاد درد سبب رفع مشکلات مختلف پوستی مانند جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید و چربی می‌شود.

سطح پوست میتواند هیدروژن را تولید کند که در این حالت سلول های مولکول آب به آسانی به غشا یا همان لایه میانی پوست نفوذ میکنند که در این حالت به نیتجه دلخواه خود یعنی جوانسازی و سفید شدن پوست میرسیم. درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند. سرم های درمانی حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ها و آنتی اکسیدان و پپتیدهای ضد پیری است که پس از تزریق در پوست ماساژ داده میشوند تا کاملا جذب پوست شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم کنند. سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود. (۲) دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره باید در یک اتاق تمیز و دارای تهویه قرار گیرد دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۸۰ درصد مناسب بوده و از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.

با گذشت زمان افراد دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. نکته امیدوار کننده این است که پوست شما توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. مدیکال راد با مجموعه ای گسترده از مدل های مختلف دستگاه هیدروفیشیال جهت راهنمایی و خرید دستگاه کارامد مطابق با نیازتان در خدمت شماست.

توصیه می‌شود که برای مدت حداقل 5 تا 7 روز پس از هیدروفیشیال از کرم ضد آفتاب استفاده کنید چرا که در این حالت پوست در برابر نور خورشید آسیب‌پذیرتر است. برای مدت حداقل 2 هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا برنزه کردن پوست خودداری کنید. امکان دارد 2 تا 3 روز پس از درمان، پوست در اثر جدا شدن سلول‌های مرده، پوسته پوسته شود. در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود.