دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی-میکاپیسم


بسیاری از افراد مشهور پیش از ظاهر شدن در برابر دوربین‌ها این درمان را انجام می‌دهند. محلولی ویژه که عمیقاً در منافذ پوست نفوذ کرده، آلودگی‌های آن را از بین برده و پوست را نرم می‌کند. با شستن منافذ پوست، روغن و ناخالصی های اضافی را مانند یک جاروبرقی از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز می کند. آنزیم های دستگاه، سلولهای خشک و مرده پوست و سایر کثیفی های پوست را شل می کنند تا منافذ پوست را از آلودگی ها پاک کند. این رنگ هم لک و کک و مک را درمان می کند و یک درمان عالی نیز برای آفتاب سوختگی و رنگ گرفتگی محسوب می شود نور سبز، پوست را بدون استفاده از محصولات روشن کننده، روشن می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند. این رنگ، از ایجاد آکنه بر روی پوست جلوگیری می کند و آن ها را از بین می برد همچنین جوش های فعال را از بین برده و از ایجاد جوش های دیگر نیز جلوگیری می کند به علاوه پوست را سفت می کند.

هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست مناسب است، پوست خشک، چرب، نازک، سالخورده و … با استفاده از این روش می‌توانید روند پیری پوست خود را کندتر کنید. یک هفته پس از بوتاکس و دو هفته پس از تزریق ژل بهترین زمان برای استفاده از هیدروفیشیال پوست است. این دستگاه فیشیال چندکاره باعث سفید شدن پوست و همچنین مرطوب و تمیزکننده پوست نیز می باشد. معمولا کسانی که میخواهند برای حضور در یک مراسم خاص پوستی شفاف و لطیف تر داشته باشند یک جلسه درمانی برایشان کافی است. اغلب افراد بعد از یک جلسه هیدروفیشیال متوجه یکنواختی و شفافیت پوست خود میشوند.

  • در این روش از پرتوهای خاصی جهت ارسال انرژی به منظور تقویت رشد سلول و افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست استفاده می‌شود.
  • با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند.
  • هیدروفیشیال یک روش ایمن و مؤثر جهت بهبود وضعیت کلی پوست محسوب می‌شود.

برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود. (۲) محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید. هنگامی که مایعات داخل بطری ها مصرف می شوند، لطفاً آب گرم را به بطری A، B، C، D اضافه کنید و لوله ها را با روش بالا تمیز کنید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود. از این هندپیس برای تسکین التهاب پوست ، بستن منافذ باز و آرام بخش کردن پوست استفاده می شود.

برای آگاه شدن از قیمتدستگاه هیدروفیشیال 7 کارهو دریافت آخرین شرایط فروش با کارشناسان ایلیاطب تابان تماس حاصل فرمایید. با تهیه دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی در حقیقت شما یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های لاین فیشیال و مراقبت از پوست خواهید داشت که از کیفیت و ویژگی های فوق العاده برخوردار است. از این هندپیس برای تبدیل محصولات مراقبت از پوست به سلول های یونی آب با اکسیژن بالا و سپس اسپری آن به سطح پوست و لایه درم استفاده می شود. دستگاه های هیدروفیشیال از برند های مختلف تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در ادامه به معرفی چند نمونه از مهم ترین دستگاه های هیدروفیشیال می پردازیم. اطلاعات تکمیلی راجع به هر محصول را می توانید با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر در بخش فروشگاه نوآوران سلامت بیابید.

HYDRA / HYDRO-DERMABREASION در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

از مهم ترین مزایای هیدروفیشیال این است که هیدروفیشیال یک روش کاملا غیر تهاجمی و ایمن می باشد. همچنین تمامی افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از این روش بهره مند گردند. حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند. عمل هیدرودرمی توسط دستگاه های هیدروفیشیال طی چند مرحله صورت می گیرد. دستگاه هیدروفیشیال برای انجام این مراحل باید از قابلیت های مختلفی برخوردار باشد. به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است.

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

در برخی درمان‌ها شرایط حتی از این هم بدتر است، یعنی بیمار حتی نمی‌تواند پوست خود را به دیگران نشان دهد. اما هیدروفیشیال درمانی ملایم است که پس از انجام آن هیچ‌گونه درد یا واکنش ناخوشایند پوست را تجربه نخواهید کرد. در واقع این درمان لذت‌بخش و ریلکس کننده پوست است و بیمار می‌تواند پس از انجام آن بلافاصله آرایش کرده و به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد. هیدرودرم (هیدروفیشیال) مانند درمان‌های دیگر نیازمند آماده‌سازی و مقدمات خاصی نیست، بنابراین می‌توان آن را بلافاصله انجام داد. می‌توان کل فرآیند آن را در ۴۵ دقیقه انجام داد و مشتری می‌تواند بلافاصله نتایج آن را شاهد باشد.

۲- هندپیس درم ابریژن

لایه‌برداری شیمیایی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد اما نه برای همه. به دلیل اینکه از اسیدها در این درمان استفاده می‌شود برای کسانی که دارای اختلالات پوستی هستند توصیه نمی‌گردد. از این گذشته لایه‌برداری شیمیایی برای کسانی که دارای پوست سالمی هستند تاثیرگذارتر بوده و این درحالیست که هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست‌ها توصیه می‌گردد. اگر بچه شیر می‌دهید و حامله هستید و یا به اگزما، التهاب پوست، رزاشیا و پسوريازيس مبتلا هستید باید از انجام لایه‌برداری شیمیایی خودداری کنید. از سوی دیگر می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای افرادی که دارای پوست‌های بسیار حساسی هستند استفاده نمود و همچنین برای کسانی که به رزاشیا مبتلا بوده و دارای پوستی خشک هستند، توصیه می‌شود.

استفاده بیش از حد از این هندپیس در یک جلسه باعث آب شدن چربیهای بدن می‌شود، بویژه در ناحیه گونه باید با احتیاط کار شود. ③ از محصولات مراقبت از پوست به اندازه کافی روی پوست استفاده کنید. ① ابزار و لوازم جانبی را با احتیاط از جعبه بسته بندی خارج کنید و لوازم بسته بندی را برای حمل و نقل های بعدی نگه دارید. علم پزشکی مدرن معتقد است که پوسیدگی فرایند اسیدی شدن است(اکسیداسیون). جذب O2، نوشیدن و سیگار کشیدن ، آلودگی محیط زیست و غیره می تواند رادیکال های آزاد اکسیژن را در بدن انسان تولید کند.