دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس 2021 فروشندگان و قیمت پاکسازی و لیزر پوست-میکاپیسم


هیدروژن می تواند رادیکال های آزاد را در بدن به طور موثری حذف کند. آنتی اکسیداسیون هیدروژن بسیار قوی تر از ویتامین C، هویج، لسیتین و غیره است.مردم امروزه با مواد حاوی آنتی اکسیدان آشنا هستند. از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود. دستگاه 6 کاره نیوفیس تحت لیسانس آلمان بوده و برای مصارف کلینیکی و سالن های زیبایی کاربرد دارد. هزینه هیدروفیشیال پوست نیز مانند سایر درمان ها، بسته به عوامل مختلفی از جمله محل زندگی و نیاز هر پوست به درمان خاص، متفاوت است. قیمت این دستگاه نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی ازجمله برند و کیفیت تولید دستگاه، امکانات و نوع تکنولوژی دستگاه و فروشنده تعیین و مشخص می شود.

پاک کننده صورت Hydra Water Aqua Peel سبب بهبود لکها، سینک رنگها، کوچک کردن منافذ، درمان پوست تیره، درمان پوست مایل به زرد، حذف جوش های سرسیاه، پاکسازی عمیق پوست، تقویت پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، درخشندگی پوست می شود. با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد. می تواند به سلول های پوست نفوذ کند و به طور موثر عوامل پیری اضافی (رادیکال های آزاد) را در بدن حذف کند، گونه های فعال اکسیژن را حذف کند و اجزای مضر را به آب کاملاً بی ضرر تبدیل کند و اسیدهای فعال مضر را در همان زمان حذف کند. رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است). جریان اکسیژن به سلول های پوست را افزایش میدهد وانرژی دوباره به سلول های پوست میدهد ، باعث سم زدایی غدد میشود و باعث بهبود بافت و چین و چروک های پوست میشود.

در هیدروفیشیال از سرم و کرم هایی استفاده می شود که به راحتی جذب پوست می شوند. نتایجی که از هیدروفیشیال پوست دریافت می کنید، بسیار سریع است و در واقع این روش جزء درمان های سریع پوست قرار می گیرد. مواد موجود در سرم هیدروفیشیال سبب رفع لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از نور خورشید و از بین رفتن خطوط ظریف، رفع چین و چروک و روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شوند. افراد می‌توانند از متخصص مراقبت از پوست درخواست کنند که روش درمان را بر حسب نیازهایشان و نوع مشکلات پوستی مطابقت دهد تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند.

این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود. سوابق پزشکی شما به دقت بررسی می‌شود تا پزشک شما مطمئن شود که هیچ دلیلی برای عدم انجام هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای شما وجود نداشته باشد. چه بخواهید سلامت پوست خود را حفظ کنید و چه نگران چین و چروک ها، آکنه یا پیگمانتاسیون هستید، هیدرودرم (هیدروفیشیال)می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند.

  • همین امر سبب شده که دستگاه 4 سری فرکانسی به یکی از گزینه های مناسب برای مصارف خانگی مبدل شود.
  • به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست منتظر بمانید.
  • دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس دارای 6 عدد سری و 1 عدد ماسک LED می باشد.

سرم ترکیبی ورتکس چیزی است که این درمان را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند. اکثر درمان‌های صورت بر روی بهبودی شرایط کنونی پوست تمرکز کرده‌اند اما هیدروفیشیال عوامل مختلفی را به کار می‌گیرد از جمله تزریق ویتامین‌های ضروری، مرطوب کننده‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست. ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست کمک می‌کنند تا در برابر نشانه‌های اولیه پیری پوست مبارزه کرده و پوست را در برابر آلودگی‌های محیطی و تاثیرات مخرب آن‌ها محافظت می‌کنند.

هیدروفیشال بهتر است یا میکرونیدلینگ |مقایسه دستگاه هیدروفیشیال با دستگاه میکرونیدلینگ

اگر آستانه تحمل درد پایینی دارید بهتر است از انجام میکرونیدلینگ دوری کنید؛ اگر هیدروفیشال پاسخ گوی مشکل شماست آن را انتخاب کنید و اگر نیست سایر دستگاه ها و روش های موجود را بررسی و انتخاب کنید. همچنین هیدروفیشیال با توجه به مشکلات مختلف پوستی برای نیازهای هر شخص به صورت ویژه قابل استفاده است. این روش جهت رفع آکنه افراد نوجوان و یا بهبود آسیب‌های ناشی از نور خورشید در افراد سالخورده استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از اتو پوست

به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست منتظر بمانید. استفاده از بوتاکس و فیلر در روز به کارگیری هیدروفیشیال (ولی پس از آن) امکان‌پذیر است. در این روش از اسید ملایم (5/7 % گلیکولیک اسید و 5/2 % سالیسیلیک اسید) استفاده می‌شود به همین علت ممکن است مقداری حس سوزش ایجاد شود. بسیاری از افراد حس ناشی از هیدروفیشیال را با ماساژ ملایم مقایسه می‌کنند. هیدروفیشیال صورت در طول مدت زمان 30 دقیقه، سبب بهبود وضعیت کلی پوست شده و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود.

بسیاری از افراد بعد از تنها یک جلسه درمانی شفافیت و یکنواختی را در پوست خود احساس می کنند اما بسته به نوع و وضعیت پوست شما و هدفتان از این تکنیک درمانی، تعداد و دفعات جلسات متفاوت خواهد بود. یک جلسه را معمولا کسانی انجام می دهند که قصد دارند در یک میهمانی خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان دارای شفافیت بیشتری باشد. ناراحتی های پوستی مانند اسکار و جای جوش، چین و چروک ها، لکه های صورت و دیگر مشکلات پوستی بسته به عمقشان امکان دارد نیاز به چند جلسه درمانی در مدت زمان طولانی تر داشته باشند. به افرادی که می خواهند روند پیری پوستشان را به تعویق بیاندازند و پوستی شفاف و سالم داشته باشند جلسات درمانی ماهانه توصیه می شود. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس دارای 6 عدد سری و 1 عدد ماسک LED می باشد.

لیفت صورت با دستگاه آر اف یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود. این یک روش پزشکی اثبات شده است که نیازی به پوست سر یا بخیه ندارد. همچنین حرفه ای های شلوغی که به ظاهر خود اهمیت می دهند ، یک انتخاب محبوب است. این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود. برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد.