دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین نیو فیس فروشگاه اینترنتی روکال


دستگاه هیدروفیشیال حباب ساز فوق ریز یکی از بهترین روش ها برای درمان پوست است. چندین گزینه برای درمان پوست وجود دارد ولی فرآیند هیدرو درمابراسیون بهترین شیوه برای درمان پوست است. هیدرو درمابراسیون روشی است که در آن پوست با ملایمت درمان می شود و به پوستی پاک تر و روشن تر منجر می گردد. این درمان یک روش کاملا ایمن و بدون عوارض جانبی است و اکثر افراد به خاطر نتایج کارآمد عاشق این درمان می‌شوند.

  • می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود.
  • اگر هم جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال حفظ سلامت پوستشان هستند و میخواهید، با کاهش روند پیری به پوست شفاف و یک نواخت دست پیدا کنید، توصیه میشود از جلسات درمانی ماهانه استفاده کنند.
  • حمایت از مشتریان عزیز نسبت به آموزش رایگان استفاده از این دستگاه خارق العاده اقدام نموده است .
  • انجام هیدرودرم صورت آنتی اکسیدان‌های اساسی، پپتیدها و مواد آبرسان (مانند اسید هیالورونیک) را به پوست تزریق می‌کند.
  • مواردی از این دست کاملاً موقتی بوده و بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد. منافذ پوست را با ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و پپتیدها که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک می کنند، پر می کند. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از این هندپیس برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. اگر مراسم عروسی یا مهمانی ویژه‌ای در پیش دارید برای لیفت پوست و رفع چند ساعته چین و چروکها می‌توانید از این تکنیک زیبایی بهره ببرید.

خرید هیدروفیشیال با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت را با برند سایان تجربه کنید

این روش مانند روش میکرودرم ابریژن برای انواع رنگ پوست ایمن و کاربردی است. هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است. در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند.

دستگاه هیدرافیشیال 8 کاره مجهز به مزوگان کلینیکی نیوفیس برند سایان موتور سنگین

در ادامه موارد کاربرد هر یک را به طور جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم. اما اگر برای مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ، جای جوش ، آکنه و لکه های صورت رو به استفاده از این روش درمانی آورده اید، باید بدانید که تعداد جلسات درمانتان بسته به شدت عارضه افزایش پیدا خواهد کرد. اگر هم جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال حفظ سلامت پوستشان هستند و میخواهید، با کاهش روند پیری به پوست شفاف و یک نواخت دست پیدا کنید، توصیه میشود از جلسات درمانی ماهانه استفاده کنند. لازم است بدانید، هر جلسه هیدروفیشیال حداقل 45 دقیقه تا حداکثر 60 دقیقه طول می کشد. مواد موجود در سرم هیدروفیشیال سبب رفع لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از نور خورشید و از بین رفتن خطوط ظریف، رفع چین و چروک و روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شوند. افراد می‌توانند از متخصص مراقبت از پوست درخواست کنند که روش درمان را بر حسب نیازهایشان و نوع مشکلات پوستی مطابقت دهد تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند.

شرکت ایلیاطب تابان در زمینه واردات دستگاه های زیبایی و لیزر سال ‌هاست که در این زمینه مشغول به فعالیت است و مطب ها و کلینیک‌ های بسیاری را تجهیز نموده است. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره با دارابودن ویژگی مقرون به صرفه بودن امروزه به یکی از پرفروش و محبوب ترین دستگاه های لاین فیشیال و مراقبت از پوست تبدیل شده است. از قابلیت ها و مزایای آن می توانیم 7 عملکرد مختلف در پوست ، دستگاهی با متریال و موتور درجه یک ، مناسب برای انواع مختلف پوست و … مواردی از این قبیل اشاره کرد .

هیدرودرم صورت چه فوایدی دارد؟

در این درمان می توانید درمان ترمیم پوست دریافت کنید و بطور همزمان می توانید پوستی صاف، روشن و جوان تر بدست آورید. خب، منتظر چی هستید؟ هر چه زودتر برای دریافت این دستگاه اقدام کنید. این درمان توسط فشار خلاء عمل می کند که درمان را به لایه های سطحی و عمقی پوست ارائه می دهد. همچنین، برای لایه برداری سلول های مرده نیز استفاده می شود و به گردش خون اکسیژنه کمک می کند. تماس مستقیم با پوست به تولید کلاژن جدید و توسعه حالت ارتجاعی کمک می کند.