دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین لوکس تبریز-میکاپیسم


استخراج‌هایی که با عنوان “ورتکس” صورت می‌پذیرند به صورت خودکار انجام شده و بدون درد می‌باشد و تمام آلودگی‌ها و ناخالصی‌های پوست را درون یه محفظه انباشته می‌کند. در دستگاه هیدروفیشیال 9 کاره وگنر، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید. از این هندپیس برای از بین بردن سلول های مرده به وسیله امواج با فرکانس بالا، پاکسازی پوست صورت و تخلیه جوش های سر سیاه استفاده می شود.

  • RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است.
  • حتی حساس ترین انواع پوست هم به راحتی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند.
  • با شستن پوست، روغن و ناخالصی های اضافه روی پوست با مکش از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز میشوند.
  • ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج اولتراسونیک با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند.

ماسک ال ای دی دستگاه هیدروفیشیال ۷ نیوفیسنورهایی با طول موج های مختلف به لایه های عمقی مختلف نفوذ می کنند و بازسازی سلول ها و کلاژن را تسریع می کنند تا مشکلات مختلف پوستی را حل کرده و به جوانسازی پوست کمک کنند. قیمت دستگاه آکواجت و هزینه هیدروفیشیال دو بحث کاملا جدا از هم هستند که نیاز است شما به این تفاوت آگاه باشید. اگر به عنوان اسکینکر یا سالن آرایشی فعالیت دارید حتما در مورد خرید دستگاه هیدروفیشیال سوالاتی دارید و قصد دارید این دستگاه را در بهترین کیفیت و قیمت ممکن خریداری کنید. اما اگر به دنبال رفع مشکلات پوستی خود و یا افزایش شادابی پوست خود هستید هزینه هر جلسه هیدروفیشیال سوال شماست.

مشخصات فنی دستگاه ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

دسته های دیگر هیدروفیشیال میکرودرم ابریژن اکسیژن رسان جهت پاکسازی و ابرسانی . ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال اسمارت آیس بلو آنالیز پوست 2021 قابل استفاده به صورت سالنی و کلینیکال تشخیص مشکلات پوستی به صورت هوشمند دارای تکنولوژی عکسبرداری 3 طیفی دارای رزولوشن بالا و تشخیص با قدرت تفکیک زیاد… استفاده از هرگونه روش لایه‌برداری پوست (لیزر درمانی و پیلینگ) به مدت 2 هفته قبل از هیدروفیشیال خودداری کنید. میکروقطرات آب دستگاه، سلول های لایه مرده پوست و سایر آلودگی هایی که در پوست نفود کرده را شل میکنند تا منافذ پوست از این آلودگی ها پاک شود. احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است. سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند.

بهترین راه های ممکن برای جدا کردن آدامس از مو بدون کوتاه کردن موهایتان

در این روش به جای پودر میکرودرم که معمولا در اثر استفاده نادرست خراش و جراحت ایجاد می کند از مایع ( اسید تراپی، ویتامین تراپی ، مواد مغذی ، آبرسانی ، لایه برداری) استفاده می کند. دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس جدیدترین دستگاه تخصصی فیشیال پوست صورت با استفاده از ژنراتور مخصوص به منظور تبدیل آب تصفیه شده به یون های هیدروژن و اکسیژن می باشد. آبرسانی، تغذیه و کلاژن سازی پوست پایه و اساس داشتن پوستی شفاف و جوان است. در روش هیدروفیشیال پوست، پپتیدهای ضد پیری، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها روی پوست ماساژ داده می شوند. این مواد مغذی تا اعماق پوست نفوذ می کنند و به پوست طراوت و زیبایی تازه ای هدیه می دهند.

مشخصات فنی دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس 2021

یکی از ویژگی های شرکت تجهیزات پزشکی ایلیاطب تابان ضمانت کتبی محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این ویژگی ها وجود دارد. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی با مشاوران شرکت ایلیاطب تابان تماس بگیرید. کارشناسان ایلیاطب تابان آمـاده ارائه خـدمات مشاوره ای به کلینیک های زیبایی و پزشکان محترم می باشند. همان طور که مطلع هستید قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. شرکت ایلیاطب تابان با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به اسکین تراپیست ها این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول باکیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند.