دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه فنی و حرفه ای هنرآموزان-میکاپیسم


در این میان نحوه صحیح آرایش صورت به بهتر دیده شدن و زیبا جلوه دادن صورت کمک شایانی می کند. اگر می خواهید بهترین و بی نقص ترین مدل آرایش برای صورت گرد را داشته باشید بهتر است رژگونه را بیشتر به شکل خطی پخش کنید و آن را به سمت گوش ها بکشید. در واقع سعی نکنید رژگونه را به شکل گرد فقط روی سیب گونه پخش کنید و وسط صورت رها کنید. بلکه بهتر است رژگونه خود را تا خط رویش موها ادامه دهید و کمی آن را به سمت بالا متمایل کنید. در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید.

  • پرایمر باعث ماندگاری و دوام آرایش شما می شود و آن را درخشان و زیبا جلوه می دهد.
  • برای داشتن آرایش زیبا باید با تکنیک های لازم آشنایی داشته باشید.
  • برای این کار بهتر است از یک BB کرم با پوشش متوسط و نه سنگین، استفاده کنید.
  • داشتن مژه های ضخیم و پرپشت و بلند، خواسته هر خانم زیبا ای میباشد.
  • اگرچه خود شستشو امری بسیار ساده تلقی می‌شود، اما اینکه بهترین شوینده صورت برای پوست شما کدام است، می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد.

اگر از قبل آرایش دارید با شیر پاک کن یا انواع پاک‌کننده‌های آرایش، صورت‌تان را پاک کنید. با استفاده از این نکات مربوط به آرایش، ایجاد انواع ظاهرهای زیبا آسان است چه بخواید به سر کار بروید یا یک شب در شهر بیرون بروید. فر مژه را در قسمت پایه مژه های بالایی خود قرار دهید، مراقب باشید که هیچ گونه تماسی با پوست حساس اطراف پلک خود نداشته باشد. هایلایت‌ها به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند.

یک بار برس را به ریمل آغشته کنید و مقدار اضافی آن را روی لبه ظرف ریمل بزنید یا با یک دستمال کاغذی پاک کنید. با نگاه مستقیم به آینه نگاه کنید، با ضربه های رو به بالا ریمل را به مژه فوقانی بزنید. دوباره ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا اگر فضایی خالی مانده بتوانید دوباره پر کنید اگر ایرادی نمی بینید می توانید ابروها را به حالت طبیعی خودشان کنید و کار را به اتمام برسانید. اما استفاده از این پودر اختیاری است، اما اگر به دنبال آرایش صورت با ماندگاری بالا هستید، باید از پودر فیکس استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از براش یا اسفنج مرطوب زیر ساز مورد نظر را به صورت بمالید، در صورت لزوم می توانید گردن و لاله های گوش خود را نیز زیر ساز بزنید. برای کانتور بینی هم اگر بینی کوتاه و پهنی دارید توصیه می کنیم خطوط تیره را روی دو تیغه بینی بکشید و آن را تا نوک ابرو ادامه دهید.

قدم ششم: آرایش لب‌ها

یا یک ترفند دیگر برای برجسته نشان دادن گونه استفاده از کانتور در زیر استخوان گونه است. برای آرایش صورت گرد هم ترفندها و نکات کاربردی وجود دارند که به متعادل شدن چهره شما کمک می کنند. این ترفندها به شما نشان می دهند چگونه صورت خود را زاویه سازی کنید و آن را زیباتر نشان دهید. یا در آرایش برای صورت چاق نکاتی ارائه می شود که به شما کمک می کند صورت خود را جمع و جور تر یا کمی لاغر نشان دهید تا تعادل در چهره تان برقرار شود. پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نکات مهم آرایش برای صورت گرد آشنا کنیم. باتوجه به اینکه میکاپ و گریم کار زمان بری می باشد و خانم ها فرصت کافی برای آرایش صورت خود ندارند، خانم ها ترجیح می دهند نزد میکاپ آرتیست ها بروند و هزینه های زیادی بابت میکاپ پرداخت کنند.

برای رنگ دادن به چهره و آرایش خود از رژ لب مناسب استفاده کنید. پرایمرهای صورت باعث بستن منافذ پوست، پوشاندن جای جوش، محو کردن چین و چروک صورت و صاف یکدست شدن سطح آن می‌شوند. به همین دلیل استفاده از یک پرایمر مناسب باعث داشتن آرایشی مرتب و ماندگار خواهد شد. افراد دارای پوست مختلط یا ترکیبی بیشتر با تجمع چربی در ناحیه T صورت درگیر هستند و بقیه پوست یا خشک و یا معمولی است.

مدلهای زیبای آرایش هندی عروس و آرایش چشم زنان زیبای هند

اگر مژه‌های پرپشت و ضخیمی دارید، یک ریمل بلند کننده کافی است و در این حالت ریمل حجم‌دهنده کمی تا قسمتی شما را ترسناک نشان می‌دهد. اما اگر مژه‌های شما نازک و کم‌حجم است، استفاده از ریمل حجم‌دهنده گزینۀ خوبی برای شماست. اگر خط چشم شما جایی لکه شد، اصلا نگران نباشید، یک گوش‌پاک‌کن بردارید، کمی آرایش‌پاک‌کن به آن بزنید و آن لکه را پاک کنید. فونداسیون را به پیشانی، گونه‌ها، بینی و چانه خود بمالید و با استفاده از یک براش یا پد فونداسیون را به صورت یکنواخت در تمام سطح صورت خود پخش کنید. سعی کنید ترجیحا به جای دست از براش استفاده کنید، چراکه براش حجم اضافۀ فونداسیون را از پوست شما می‌گیرد و آن را یکنواخت‌تر در سطح پوست شما پخش می‌کند.

آرایش و زیبایی ( مروری بر گذشته )

اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید. برای یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه نحوه آرایش و مرتب کردن ابروها نقش زیادی دارد. سعی نکنید ابروها را بسیار پهن‌تر، تیره‌تر یا روشن‌تر از آن چیزی که هستند نشان دهید. ابروها را به سمت بالا شانه کنید و نقاط خالی ابرو را با یک مداد همرنگ ابروهای‌تان پر کنید. یکی از بهترین پیشنهادهای کانسیلربا قیمت مناسب از برند ایرانی مشهورکالیستا متعلق به شرکت صادرات و واردات محصولات آرایشی و بهداشتی «آریان کیمیا تک» است.

مهم ترین ویژگی در آرایش صورت دخترانه، ساده بودن آن است. در این نوع آرایش صورت سایه های تیره، رژ لب تیره و رژ گونه زیاد و خط چشم کشیده کاربرد ندارد. در مقابل، تلاش میشود با رنگ های کاملا ملایم حالت طبیعی و زیبا به صورت داده شود. در آرایش صورت گرد و چاق مهم ترین نکته نحوه آرایش کردن چشم ها است. البته آرایش چشم ها در هر نوع آرایشی اهمیت ویژه ای دارند ولی در مورد آرایش صورت گرد نکاتی هم وجود دارد.

توجه داشته باشید که تا حد امکان سایه های دودی و خاکستری را انتخاب کنید. علاوه براین، از ریمل زدن بیش از اندازه برای مژه های ردیف پایین خودداری کنید. در صورتی که لاک ناخن زدن به صورت تمیز برای شما کار سختی است بهتر است قبل از لاک زدن، دور ناخن خود را وازلین بمالید و سپس لاک بزنید با این روش می توانید به راحتی لاک های اضافی را پاک کنید. اگر لاک ناخنی که در اختیار دارید براق است و شما می خواهید آن را مات کنید می توانید ابتدا لک بزنید و با استفاده از بخار آب آن را مات نمایید. در صورتی که می خواهید فرم بینی، فک، پیشانی و … صورت خود را متعادل کنید می توانید از کانتورینگ استفاده کنید. با کمک آن می توانید بینی خود را خوش فرم تر، طول پیشانی را کمتر و زاویه زیبایی در فک خود ایجاد نمایید.

اگر لب‌های شما خشک شده و ترک خورده است، حتما از یک نرم کننده لب ملایم استفاده کنید تا پوست مرده را از روی لب ها بردارید. در مرحله بعد از نرم کننده یا مرطوب کننده لب برای نرم کردن بیشتر لب ها استفاده کنید. بعد از اینکه لب شما تمام رطوبت را جذب کرد، لکه‌های باقی مانده روی لب ها را پاک کنید. برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید. با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید.