دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه فنی و حرفه ای هنرآموزان-میکاپیسم


علاوه بر استفاده از این محصول، انتخاب نوع مناسب با توجه به نوع پوستتان بسیار مهم است….. پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید. ولی استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود که سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد. اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود.

ابرو ها و فرم آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند همچنین فرمی که ابروهای شما دارد به چشم های شما نمای ویژه ایی می دهد. همه ی ما به طور طبیعی ابروهای پرپشتی نداریم .برخی از افراد که ابروهای نازک و کم پشتی دارند ، برای پرپشت شدن آنها به دنبال راه حل می گردند. برای حل این مشکل ابتدا باید علت این ریزش یا کم پشتی ابروها ریشه یابی شود، سپس شما می توانید با روش های خانگی و..

  • می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید.
  • با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید.
  • در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود.
  • سایه روشن تر را روی کل پلک بمالید، از خط رویش مژه شروع کنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود پایان دهید.

چنانچه ظاهری جذاب تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید. اکنون قلم مو سایه چشم خود را داخل سایه تیره تر بزنید و آنگاه به آن ضربه بزنید تا مقدار اضافه آن بریزد. سایه روشن تر را روی همه پلک بمالید، از خط رویش مژه آغازکنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود خاتمه دهید.

در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید. همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم. در طول تاریخ زیبایی و آراستگی ظاهر مورد توجه بوده و در زمان‌هایی این آراستگی افراطی و برای تفاخر و جلب توجه بیشتر در بین طبقات خاصی بوده‌است.

خط رویش موی سر را فراموش نکنید.

روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است. کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید. اگر که از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید به کمک محصولات آرایشی چهره‌ای طبیعی داشته باشید و نقص‌های چهره‌ی خود را کمتر کنید پس حتما برای یادگیری نحوه‌ی صحیح آرایش صورت ملایم با ما همراه باشید.

استفاده نادرست از کانسیلر concealer

در این جا می خواهیم چند مورد از این ترفندها را با هم بخوانیم پس با ما باشید. اکنون که پوستتان را به خوبی مرطوب کرده‌اید، صورت خود را با پرایمر آماده کنید. چه در نظر داشته باشید که یک لایه آرایش سبک ابتدایی انجام دهید و چه تصمیم به انجام یک آرایش کامل برای همه صورتتان داشته باشید پرایمر یک قدم اولیه‌ی مهم است.

ابتدا ابروها را به سمت بالا شانه بزنید این کار باعث می شود متوجه شوید کدام قسمت ابرو خالی است. سپس شکل کلی ابرو را با مداد بکشید خط بالای ابرو را بالاتر از تاج ابرو و خط پایین را نیز با کمی فاصله از ابتدا ابرو بکشید، با یک قلمو کوچک خط ها را محو کنید. هدف از استفاده از کانسیلر یک دست کردن رنگ پوست می باشد که در پی آن لکه ها یا تیرگی های زیر چشم محو می شوند و رنگ چهره یکنواخت تر به نظر می رسد.

پس از پاکسازی پوست،از پرایمر مناسب پوست خود استفاده کنید. اگر پوست سالم و بدون لک دارید، استفاده از کرم ضد آفتاب با رنگ ملایم کفایت می کند. در صورت تمایل به استفاده از کرم پودر، گزینه هایی را انتخاب کنید که تا حد امکان براق نباشند.

این باعث می شود که صورت شما باریکتر و از نظر ظاهری کشیده تر به نظر برسد. به طور کلی کانتور یعنی پوشاندن عیوب صورت و نمایان تر کردن نقاط قوت صورت. برای داشتن یک آرایش صورت زیبا با اتمام مرحله تثبیت، باید از هایلایتر استفاده کنید. این احتمال وجود دارد که به دلیل رنگ یکنواختی که در صورت شما بعد از زیرسازی ایجاد شده است، صورت شما بدون برجستگی و صاف به نظر برسد.