دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا


زیر چشم تان کانسیلر بزنید و با اسفنج کمی آن را محو کنید. کمان زیر لب را با کشیدن یک خط منحنی در پایین مشخص کنید. اگر پوست گندمی دارید بهتر است از رژلب های بژ ، کالباسی ، شرابی، نارنجی، بنفش ، مسی ،ارغوانی و تمشکی استفاده نمایند. ابتدا در مقابل یک آینه ابرو ها را با برس مخصوص آن شانه بزنید و با یک قیچی مخصوص ابرو موهای بلند ابرو را با دقت فراوان قیچی کنید.

  • در مجموع، نحوه استفاده از رنگ‌های تیره و روشن و سایه زدن چشم، به مدل سایه و فرم چشم و ظاهر نهایی که مد نظر دارید، بستگی دارد.
  • آرایش کردن یکی از کارهایی است که هر خانمی باید آن را با اصول و قواعد فرا بگیرد و چهره خود را به زیباترین نحو ممکن آرایش کند.
  • توجه داشته باشید که اگر این مرحله را به درستی انجام ندهید، به نتایج مطلوب خود نمی‌رسید.
  • از یک رنگ روشن‌تر هم برای گوشه داخلی چشم تا وسط پلک استفاده کنید و رنگ‌ها را طوری مخلوط کنید که مرز مشخصی نداشته باشند.
  • البته به طور کلی، یک میکاپ صورت مناسب، ماندگار و جذاب است.

البته بهتر است از این محصول فقط در نواحی مانند ناحیه T (پیشانی، بینی و گونه‌ها) و زیر چشم‌ها استفاده کنید. همانطور که می دانیم وسایل آرایشی اورجینال و اصل در داشتن آرایش زیبا تاثیر گذار است. از مهم ترین راه ها برای تشخیص وسایل آرایش مرغوب خرید آنها از فروشگاه های معتبر و تخصصی می باشد.

به جای بوتاکس صورت از این ماسک های طبیعی استفاده کنید!

اگر ابروهای پر دارید یا اینکه آن را قبلا با شیوه‌های مختلف مثلا میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ یا هاشور ابرو به صورت نیمه‌دائمی آرایش کرده‌اید، نیازی به این مرحله ندارید. با توجه به نوع پوست خود، بعد از شست و شوی صورت، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید. وقتی می‌خواهید صورت‌تان را آرایش کنید، بسیار مهم است که قبل از آرایش، صورت‌تان را کاملا تمیز کنید. در واقع باید یک بوم کاملا تمیز و آماده برای آرایش داشته باشید. اگر از قبل آرایش دارید با شیر پاک کن یا انواع پاک‌کننده‌های آرایش، صورت‌تان را پاک کنید. برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند.

۳. بعد از خط لب، نوبت استفاده از رژ لب است.

در ادامه می‌توانید با یک براش خط آن را کمی محو کنید که خط خیلی تیزی نداشته باشد. بهتر است از یک مداد چشم به رنگ دودی یا قهوه‌ای استفاده کنید. سپس کل سطح پلک خود را تا زیر ابروها با این رنگ پر کنید. همچنین می توانید از رژگونه برای کانتورینگ یا شکل دادن به صورت خود نیز استفاده کنید.

از گوشه لب خط لب کشیدن را آغاز نمایید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود. خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند. اگر گوشه چشمتان کمی افتادگی دارد و رو به پایین است، خط چشم را به آرامی به سمت بالا بکشید تا جوان تر به نظر برسید. برای راحت تر کشیدن دنباله خط چشم ، یک خط اریب 45 درجه به سمت بالا و انتها ابرو بکشید. دقت کنید که انتهای خط چشم پلک پایین با خط چشم بالا به هم وصل شوند. با مداد یا خط چشم از ابتدای پلک پایین شروع به خط چشم کشیدن کنید و آن را تا انتهای چشمتان ادامه دهید و دنباله خط چشم بالا را مشخص کنید.

از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید و سپس از کرم پودر استفاده کنید. لب پایینی با رژ لب بزنید هنگام زدن رژ دقت کنید که رژتان از لب بیرون نزند. برای کشیدن یک خط چشم راحت ، با خط چشم انتهای مژه ها را نقطه گذاری کنید و سپس نقطه ها را به هم وصل کنید. اشکالات خط چشم خود را تصحیح نمایید تا خط چشمی زیبا داشته باشید. از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک کنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را پهن تر بکشید.