دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا


محو کردن خط چشم یکی از کار هایی می باشد که کمی تواند به چشم های شما حالت طبیعی تری بدهد از این رو بهتر است سعی کنید این… یکی از اجزای صورت که فرم و اندازه مناسب آن بر روی زیبایی صورت به ویژه چشم ها تاثیر دارد ابروها هستند که در هنگام میکاپ باید درست و… در این سبک آرایش صورت از ابزار ایربراش استفاده میشود؛ که باعث ماندگاری بیشتر میکاپ است.

  • باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد.
  • بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید.
  • برس ها معمولا زمان طولانی برای شما باقی مانده و می توانید از آن ها استفاده کنید پس در خرید برس کمی دقت کنید.
  • برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود.

بعد از آن خطوط را با یک قلم موی کوچک یا پد آرایشی محو کنید. هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزی‌ها، جوش‌ها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود. برای اینکه تیرگی دور چشم را با کانسیلر مخفی کنید، از کانسیلری که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست است کمک بگیرید و آن را به صورت دو مثلث کوچک برعکس زیر چشم‌های‌تان بزنید. علاوه بر این قسمت پایین پل بینی، چانه، وسط پیشانی و بالای لب بالایی‌تان را هم کانسیلر بزنید. محصولات کانتورینگ با فرمولاسیون‌های پودری، مایع و کرم عرضه می‌شوند که نوع پودری آن بهترین گزینه برای مبتدیان است.

برخلاف تصور رایج، نارنجی یک رنگ رژ لب زیبا و همه کاره است. با این حال، ترفند این است که سایه رنگی مناسب برای رنگ پوست خود را پیدا کنید. در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود. اگر از پرایمر لب استفاده می‌کنید، پیش از اعمال آن، لب‌های خود را آماده کنید.

استفاده از کرم مرطوب کننده در آرایش صورت

برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید. اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود. چهره‌تان بشاش به نظر نمی‌رسد و آرایش‌تان کاملا یکدست و طبیعی، روی صورت نمی‌خوابد.

نحوه آرایش چشم و ابرو

پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود. روش استفاده از مرطوب کننده برای اطراف بینی اینگونه است که باید مرطوب کننده را از قسمت اطراف پایین بینی به سمت بالا و به طرف پیشانی بمالید. دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توانید نواقص چهره خود را بپوشانید و بر زیبایی چهره تان بیافزایید. به این معنی که امسال مانند یک ببر شجاعت ریسک کردن داشته باشید و از منطقه امن خود پا بیرون بگذارید. نماد‌های زودیاک در کشورهای مختلف از جمله قاره آسیا، اروپای شرقی و آفریقای شمالی طرفداران زیادی دارد.

برای کشیدن خط چشم از آینه درشت نما استفاده کنید تا انتهای مژه ها را بهتر ببینید. خط چشمی برای چشم های فاصله دار مناسب است که از گوشه داخلی چشم هایتان بیرون آمده باشد. رنگ صورتی نیز با رنگ چشم قهوه ای تیره و خط چشم تیره ظاهر عالی خواهد داشت.

حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف آن به وضوح قابل مشاهده نباشد. معمولا برآمدگی زیر ابرو را با رنگ روشن‌تر برجسته‌تر نشان می‌دهند. اگر پوست روشنی دارید، از رنگ کرم، شنی و سفید استفاده کنید.