دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-میکاپیسم


در مجموع، نحوه استفاده از رنگ‌های تیره و روشن و سایه زدن چشم، به مدل سایه و فرم چشم و ظاهر نهایی که مد نظر دارید، بستگی دارد. برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید. رنگ رژلب را با توجه به تناژ رنگ پوست خود استفاده کنید. به هیچ عنوان خط لب یا رژلب را بالاتر و پایین‌تر از حد طبیعی لب‌های خود نزنید و اغراق نکنید تا آرایش ما یک ظاهر طبیعی داشته باشد.

بعد از آماده شدن پوست نوبت به استفاده از پرایمرها می‌رسد. در نمای نهایی میکاپ باعث میشوند تا کرم پودر یا سایه کاملاً روی پوست شما بخوابد. پس در خرید‌های آرایشی‌تان جای مناسبی برای آن‌ها باز کنید و اصلاً کارکردشان را دست کم نگیرید. شما می‌بایست این نکته مهم و ساده را به خاطر بسپارید که با هر نوع جنس پوست و قبل از هر گونه اقدام آرایشی، پوست صورت را کاملاً تمیز کنید.

  • آرایش صورت یکی از مهمترین جلوه ها زیبایی هر شخص می باشد.
  • اگر جلوی آینه بایستید و دور تا دور صورت خود را ماژیک بکشید می توانید شکل هندسی دقیق آن را در بیاورید.
  • برای رنگ دادن به چهره و آرایش خود از رژ لب مناسب استفاده کنید.
  • به شما کمک می‌کند زیبایی ظاهری را که می خواهید به دست آورید.

پادشاهان و درباریان ایرانی و عرب با گذاشتن زیورآلات به گوش‌ها و ریش‌هایشان و پادشاهان و درباریان فرانسوی و انگلیسی با گذاشتن کلاه‌گیس بلند خود را از طبقات پایین‌تر متمایز می‌کردند. مردم قبایل سیاه‌پوست و سرخ‌پوست علاوه بر بکار بردن رنگ‌های شاد و زنده در چهره، خود را برای جشن‌ها می‌آراستند. مدل دیگری از فیکس‌کننده‌های آرایش، پودر‌های ثبیت‌کننده بی‌رنگ هستند و کارکرد شبیه به اسپری‌های فیکساتور دارند. همانند کرم‌پودر، کانسیلر را هم هماهنگ با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید. کانسیلر را باید دودرجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید.

برخی از سؤالات متداول در زمینه‌ی کاشت مو

برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود.

با این تفاوت که این کار با دستگاه و با دقت بسیار بالا انجام می گردد. بعد از انجام این عمل ممکن است فرد پشیمان شده و بخواهد آن را بدون هزینه بالا و همچنین درد زیاد پاکسازی کند. چربی هایی که در زیر پوست وجود دارند نقش بسیار زیادی در زیبای صورت دارند، اما با مرور زمان و افزایش سن این چربی ها کاهش پیدا کرده و جذابیت و زیبایی صورت را تغییر میدهد. برای زیبایی صورت و چاقی آن بهتر است با راه های مختلف طبیعی این کار را انجام داد..

شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بدهید و زیباتر به نظر بیایید. روش های زیادی برای دوام رژلب وجود دارد که ممکن از همه نتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند، اما استفاده از کرم پودر یکی از بهترین روش ها برای دوام بیشتر رژلب شما میباشد. کرم پودر باعث فیکس شدن رژلب بر روی لب ها شده و باعث جلوگیری از لکه ای و پاک شدن آنها میشود. اگر می خواهید لب ها درشت به نظر برسند از سایه ای روشن و سبک برای مرکز لب بالایی و پایینی استفاده کنید. در هنگام خرید رژ لب دقت کنید که رژ لب خشک نباشد و از رژ لب ها با چربی گیاهی استفاده کنید تا وقتی روی لب قرار می گیرند ظاهری خشک ایجاد نکنند.

رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد. ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید. خط‌هایی که می‌کشید باید دقیقا در جهت رویش ابروها باشد. با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید.

آسان ترین راه های تمیز کردن آشپرخانه برای خانه تکانی عید

از کرم پودرهایی استفاده کنید که رنگ و بافت آن‌ها مناسب پوست شما باشد. کمی پودر تثبیت کننده رژ لب یا پنکیک بر روی لب‌هایتان بزنید. یکی از مشکلاتی که برای اکثر خانم‌ها به ویژه در فصل تابستان ایجاد می‌شود، ثابت نماندن آرایش بر روی پوست صورت آن‌هاست.

۱۰. جاهای خالی ابرو را پر کنید.

پس از سایه های تیره و اسموکی، ریمل زیاد و مدل خط چشم های دنباله دار و رو به بالا استفاده کنید. همچنین در دوره آموزش آرایش عروس تمرکز بر روی آموزش میکاپ های فوق تخصصی و گریم های ماندگار برای عروس می باشد. از ابزار های پاکسازی صورت می‌ توان به فیس براش سیلیکونی و فیس براش دستی اشاره کرد. فیس براش از ابزار های بسیار مهم برای سلامتی و بهداشت پوست می باشد که در مدل های گوناگون تولید شده است. پوست انسان از حساس ترین قسمت های بدن می باشد که در خطر انواع آلودگی های محیطی قرار دارد و به همین دلیل باید با استفاده از یک ابزار مناسب پاکسازی عمیق شود. البته این کار به صورت دستی و با استفاده از دستگاه انجام می گیرد.