دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-میکاپیسم


البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید. فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند. کانسیلر مایع در مواقعی که می‌خواهید یک لایه سبک را روی سطح زیادی از پوست خود اعمال کنید بهترین عملکرد را دارند. کانسیلر مایع همچنین برای کسانی که به دنبال ایجاد یک لایه‌ی نهایی مخصوصاً در نزدیکی چین و چروک ها مانند اطراف چشم و دهان هستند عملکرد خوبی دارند.

  • اگر پوستی چرب و مختلط دارید نیز استفاده‌ی پودر بیک به شما پیشنهاد می‌شود.
  • در این نواحی می‌توانید از کانسیلر روشنتر استفاده کنید.
  • مدل چشم های خود را بشناسید و آرایش چشم را متناسب با فرم چشم تان انجام دهید.

نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد. از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید. برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد.

با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید. برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود. برای پوشاندن قرمزی پوست و لکه‌های باقی مانده و جای قرمز جوش‌ها می‌توانید از کانسیلر هم‌رنگ پوست هم استفاده کنید.

قدم اول: آماده کردن پوست با کرم مرطوب کننده

چرا که ممکن است بر اثر آرایش چشم ، خورده های سایه ریمل بر روی پوست صورت بریزد و در این صورت مجبور به آرایش مجدد می شوید. البته اگر در کشیدن خط چشم مهارت ندارید می‌ توانید از نوار چسب برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. برای این کار می توانید کمی از نوار چسب را به صورت مورب در گوشه بیرونی چشم خود بگذارید. بعد از این که پوستتان را با استفاده از کرم پودر یک دست کردید می توانید برای افزایش درخشش بر روی بینی و گوشه چشم ها و بالای گونه از هایلایتر استفاده کنید. قبل از آرایش کردن لب ها از اسکراب لب استفاده کنید، چرا که دیگر لب شما پوسته پوسته نمی شود. رنگ های روشن انتخاب کنید تا گونه ها پرتر و زیباتر دیده شوند.

مراحل آرایش صورت دخترانه

در کلاس هایآموزش گریم و میکاپ(آرایش صورت) ، وسایل و ابزار موردنیاز، توسط آموزشگاه هنرسرا در اختیار هنرجویان محترم قرار داده می شود. دوره آموزش آرایش صورت، در طی 12 جلسه 2 الی 3 ساعته و دو روز در هفته برگزار می شود. به جای وازلین می‌توانید از روغن زیتون یا روغن نارگیل هم استفاده کنید.

بهترین رنگ های رژلب که باید همواره به همراه داشته باشید!

از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود. کرم پودر مایع را می‌توانید با نوک انگشتان خود پخش کنید. ولی در نظر داشته باشید که این کار، پوست را در معرض باکتری‌های بیشتری قرار می‌دهد. شروع به زدن برق لب از وسط لب های خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید.

شما در کانتورینگ صورت گرد باید به نکاتی توجه کنید تا صورتتان زاویه دار تر شود. پس از گذراندن آموزش های تئوری و انجام تمرین و تکرار، نهایتا کار بر روی صورت خانم ها انجام می شود. و ریزه کاری های مرتبط برای هر کدام از آن ها به شما آموزش داده می شود. آموزشگاه آرایشگری هنرسرا در سال 1392 تاسیس و آغاز به فعالیت کرد. مدرسان این آموزشگاه از مربیان خبره و آرایشگران با تجربه تشکیل شده اند که در رشته های مختلف آرایشگری کلاس های آموزشی متنوعی را به صورت خصوص و عمومی برگزار می کند. هنرجویان با استعداد و برگزیده توسط آموزشگاه هنرسرا، جهت اشتغال به آرایشگاه ها معرفی می شوند.