دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای-میکاپیسم


پلی ژل یا ژل پمادی نوعی از مواد کاشت ناخن با ژل است که به صورت تیوپی در بازار عرضه می شود. پلی ژل نیز مانند سایر ژل ها در ۲ نوع هارد ژل و سافت ژل و در رنگ های مختلف موجود است. داشتن ناخن هایی زیبا، مستحکم با ماندگاری بالا با کاشت ناخن با پلی ژل امکان پذیر است. کاشت ناخن با پلی ژل از تکنیک های جدید در آموزش کاشت ناخن می باشد که سختی و استحکام کاشت با پودر را دارد ولی انعطاف پذیرتر و سبک تر از آن است و ناخن هایی طبیعی با ماندگاری طولانی ایجاد می کند.

  • مواجهه طولانی مدت آرایشگران با این بخارهای سمی می تواند زمینه ساز آسم و حتی سرطان ریه باشد.
  • در نزدیکی میز خود یک هواکش یا هود بگذارید تا بو و مواد مضر را از شما دور کند.
  • خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.
  • کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد.
  • در پاسخ باید گفت زمانی که ما از لاک ناخن معمولی یا هر محصول ناخن دیگر استفاده می‌کنیم، رطوبت یا چربی‌هایی که پوست ما تولید می‌کند، با سرعت کمتری از زیر ناخن به سطح ناخن راه پیدا می‌کند.
  • تیپ‌ها به وسیله چسب ناخن روی ناخن چسبیده می‌شوند و روی آن مواد کاشت مانند پودر اکریلیک و ژل گذاشته می‌شود.

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه برآورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. اگر ناخن کاشت‌شده‌تان خیلی ضخیم باشد، هم ممکن است احساس سوزش کنید. حجم زیاد مواد کاشت ممکن است روی دستتان سنگینی کند و احساس درد کنید.

این مدل برای کسانی که ناخن های شکننده و ضعیف دارند هم پیشنهاد میشود و علاوه بر این برای کسانی که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند بسیار مناسب به دلیل اینکه این نوع کاشت سخت و محکم است و به راحتی جویده نمیشود. از آنجا که بسیاری از افراد کار کردن با تیپ ناخن را دوست ندارند، جایگزین‌های بسیاری برای قد دادن و بلند کردن ناخن وجود دارد. برخی اعتقاد دارند که تیپ ناخن به بستر ناخن فشار وارد می‌کند و سطح ناخن را ضخیم می‌کند.

علت ترک خوردن ناخن کاشته شده

بر روی فرمر ها ابعاد ئ اندازه های متفاوتی نیز مشخص شده است که باعث میشود تا ناخن کار با توجه به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به راحتی تعیین کند. در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد. روشهای مختلفی برای کاشت ناخن وجود داره که هر ناخن‌کار با توجه به مهارت و تخصص خودش و همچنین خواست و نظر مشتری و مراجعه کننده، میتونه بهترین و مناسبترین روش کاشت ناخن رو مورد استفاده قرار بده. علاوه بر این، برخی از افراد عادت به جویدن ناخن دارند و همین موضوع شکل و ظاهر نازیبا و بدفرمی رو برای ناخنها به وجود میاره. این افراد میتونن با کاشت ناخن، این عادت بد رو از خودشون دور کنند و از این طریق، فرصت رشد کردن رو برای ناخنهای طبیعی خودشون فراهم کنند.

ما کمک میکنیم تا شما زیبایی و طراوت رو به مشتریان خودتون هدیه بدید که باعث شگفتی و خوشحالی اونها بشه طوری که نظیر اون رو جای دیگه ای ندیده باشن. ولی کاشت ژل نسبت به پودر یه مقدار دوام و استحکام پائین تری داره. در مورد سؤال پیش گفته چنین ناخنی زینت محسوب نمی‌شود و موکول به نظر عرف است. گاهی افراد دچار بیماری‌های معده در اثر جوییدن ناخن و رسیدن مواد غیراصولی به بدن خواهند شد.

بنابراین لمینیت ناخن یعنی کاور کردن ناخن که می تواند هم با پودر و لیکوئید و هم به روش لاک جلیش ( ژلیش ) انجام شود. شاید این موضوع باورکردنی نباشد، اما تحقیقات علمی ثابت کرده گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود. این نوع از مسمومیت علائم شبیه مسمومیت الکلی دارد که در موارد شدید با علایمی از جمله بروز اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی همراه است. مواجهه طولانی مدت آرایشگران با این بخارهای سمی می تواند زمینه ساز آسم و حتی سرطان ریه باشد. از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد.

دوره مبتدی کاشت ناخن

با این تفاوت که در نهایت ناخن را زیر دستگاه UV می‌­گیرند تا خشک شود. زمان سوهان کشی ناخن ژله ای نیز کمتر از ناخن پودری می­ باشد و جز زیباترین نوع کاشت محسوب می­­ شود. در انواع کاشت ناخن به روش گیاهی یا فیبر بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی به عنوان تیپ که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود. مواد کاشت ناخن فیبر مانند مواد ژله ای بوده اما دارای فرمولاسیونی متفاوت از مواد کاشت ژله ای ناخن می باشد همچنین پس از هر مرحله، باید دست را درون دستگاه UV قرار داده و به روش معمول سوهان کشی انجام شود.

شما می توانید برای بیس ناخن ها از یک رنگ پاستلی استفاده نمایید و استیکر(برچسب) های دلخواه خود را به قسمت پایین ناخن ها بچسبانید. این طراحی دخترانه و زیبا طرفداران بسیاری در فصل تابستان دارد. از این رو می توان به مهارت کاشت ناخن به چشم یکی از مهارت های خدماتی نگاه کرد که پشتوانه مطمئنی برای مهاجرت نیز به حساب می آید. بنابراین اگر کسی قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشد می تواند با فراگیری آموزش کاشت ناخن، یادگیری اصولی و تمرین و رفع اشکال های کافی در عرض کمتر از یک ماه صاحب مهارتی بسیار با ارزش گردد. در عین حال باید بدانید که آموزش خیلی از متدهای جدید کاشت ناخن برای رقیبان شما در خارج از کشور هزینه هایی بسیار سنگین دارد و همین امر موجب برتری شما در همان قدم نخست مهاجرت می باشد.

خرید ارز دیجیتال

در کاور یا لمینیت ناخن از تیپ گذاری و یا فرمر استفاده نمی شود و بلندی قد نهایی کاشت ناخن به اندازه قد ناخن مشتری می باشد. در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم با چسب و قلموی مخصوص بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود. سپس با توجه به بلندی مورد نظر شما و اندازه گیری هایی که روی فرمر حک شده است، مواد گذاری شده و سپس سوهان کشی می شود.

در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید. منظور از مرحله ی زیرسازی ناخن کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن می باشد. در واقع به کمک سوهان برقی سطح ناخن ها را کمی زبر و ناصاف می کنید.