دکتر وحید قیمت هیدروفیشیال هفت کاره-میکاپیسم


این نورها به اعماق پوست نفوذ می‌کنند و کمک می‌کنند تا ظاهر خطوط پیری و سرخی پوست کاهش یابد. تغییر رنگ‌های عمیق‌تر مانند کک و مک‌ها و نقاط پیری عمیق توسط میکرودرم ابریژن و دیگر تکنیک‌ها بهتر درمان می‌شوند. نور پالسی شدید یک روش درمانی برای جوان‌سازی پوست است که از پالس‌های لیزر مانند و غیرمنسجم برای درمان آفتاب‌سوختگی، پیری پوست، لکه‌ها، منافذ بزرگ و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی استفاده می‌کند. گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند. به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود.

  • حتی حساس ترین انواع پوست هم به آسانی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند.
  • جهت حفظ اثر درمان، روال‌های روزانه مراقبت از پوست و آرایش خود را با متخصص زیبایی در میان بگذارید.
  • اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و از چین و چروک‌ها، تغییر رنگ، جوش ناراضی هستید و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید هیدروفیشیال قطعا می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد.
  • توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد.
  • هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست مناسب است، پوست خشک، چرب، نازک، سالخورده و …
  • یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ابتدا صورت کاملا تمیز می‌شود سپس از پوست لایه برداری کاملا تخصصی با کمک قلم هیدرودرم صورت می‌گیرد بعد از این مرحله سری مکنده چربی‌ اضافه، آلودگی‌ها و جوش‌های سرسیاه را از منافذ عمیق پوست بیرون می‌کشد. این درمان چند مرحله‌ای است و در آن از یک تکنولوژی خاص جهت پاکسازی، لایه‌برداری و درمان برخی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود.این روش درمانی با استفاده از دستگاهی به نام (قلم هیدرودرم) در چهار مرحله انجام می‌شود. این هندپیس همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید نیز کاربرد دارد. فوتوفیشیال IPL برای افرادی خوب است که دارای رنگ‌پریدگی سطحی، رزاشیا و سایر مشکلات پوستی هستند. این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. درمان‌های IPL همچنین برای افرادی که به آکنه یا رزاشیای شدید مبتلا هستند و زنان باردار مناسب نیست.

نحوه انجام هیدروفیشیال

دستگاه فرکانسی 4 سری پرتابل جزو بهترین محصولات هیدروفیشیال می باشد. همین امر سبب شده که دستگاه 4 سری فرکانسی به یکی از گزینه های مناسب برای مصارف خانگی مبدل شود. دستگاه پلاژن GeneO+ در مقایسه با هیدروفیشیال هات بابل، از امکانات کمتری برخوردار است و به همان نسبت قیمت پایین تری هم دارد. با گذر زمان و بنا به عوامل متعددی نظیر آب و هوای آلوده، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش، کشیدن سیگار و عدم مصرف آب کافی، پوست سلامتی و زیبایی خود را از دست خواهد داد. در مقابل روش هیدروفیشیال می تواند یک درمان تضمینی و بدون ریسک برای رسیدن به هدف مدنظر شما باشد. البته فراموش نکنید که قبل از هر مقایسه ای گفتیم تصمیم گیری بین این دو روش، به وضعیت پوست شما و نظر پزشک بستگی دارد.

تغییرات قیمت

گروه بازرگانی نیک NIKTEBCO با هدف واردات و بازرگانی محصولات هیالورونیک اسید و فیلر های زیبایی و محصولات جوانساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است. کسب استاندارد ISO 9001 و ISO و همچنین OHSAS در سال ۱۳۹۴ از جمله دستاوردهای این گروه بازرگانی می باشد.

نوک مارپیچی اجازه می دهد تا پوست های SERVMS طولانی تر بر روی پوست باشند ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به سمت اعماق پوست فشار بیاورند و جلوه ای بهم خورده ایجاد کنند! درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این نرم افزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. BIO MICRO CURRENT با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده در بدن ، می تواند از طریق پوست وارد سلول های عضلانی شود ، با استفاده از ATP انرژی موجود در سلول ، سلول را قادر می سازد عملکرد طبیعی و سرگرمی را بازیابد. این واحد از نرم افزارهای کاربردی برای برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای رایانه است که می تواند به شکل دهی بهتری برای خط ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ ، پا ، چشم سیاه و غیره کمک کند. یکی دیگر از کاربردهایدستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال اسپری تمیز کننده و جوانسازی پوست اسپری اکسیژن جت اسپری.