راهنمای تزریق ژل لب +هزینه، مزایا و عوارض مجله سلامت کیوان


راهنمای تزریق ژل لب +هزینه، مزایا و عوارض مجله سلامت کیوان

از جمله معایب ژل لب ، ایجاد برجستگی‌ها و ناهمواری‌های ریزی است که روی لب‌ها ایجاد می‌شود. از جمله دلایل بروز این عارضه، نامناسب و بی‌کیفیت بودن ژل مورد استفاده و عدم تجربه و مهارت متخصص زیبایی است. این ماده علاوه بر ویژگی حجم‌دهندگی، خاصیت آبگریز بودن را هم دارد.

  • تا پایان این مقاله با دکتر مایکو همراه باشید تا با این روش حجم‌دهی و فرم‌دهی لب‌ها بیشتر آشنا شوید.
  • کلاژن لب‌ها را برجسته تر می‌کند، اما فیلرهای HA نه تنها لب‌ها را برجسته کرده، بلکه آب را در لب‌ها محبوس می‌کند تا ظاهری پرتر و واقعی‌تر ایجاد کند.
  • پرکننده های لب زمانی که توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی با تجربه از جمله جراح پلاستیک، متخصص پوست یا جراح زیبایی انجام شوند، بسیار ایمن هستند.
  • همچنین می تواند در بسیاری از افراد باعث ایجاد واکنش های آلرژیک شود.

در برخی مواقع تزریق ژل به لب، برای شما خطرات و آسیب هایی را به دنبال دارد. آزمایش ها و بررسی های قبل از عمل به پزشک کمک می کند که از نوع جنس پوست شما و خطرات احتمالی بعد از تزریق آگاه شود. 3- اگر سیگاری هستید؛ بهتر است به مدت دو هفته پیش از تزریق از کشیدن سیگار خودداری نمایید. همچنین بهتر است دو هفته قبل از انجام تزریق ژل پس از هماهنگی با پزشک معالجتان، از مصرف آسپرین و سایر داروهای رقیق‌کننده خون و ضد التهاب‌ شامل مسکن‌های غیر استروئیدی خودداری نمایید. 4- در صورت داشتن سابقه تبخال، قبل از تزریق ژل لب حتما به پزشک اطلاع دهید تا تدابیر لازم اتخاذ شود. محبوب ترین ها  ژل لب رستیلن Restylane  و ژل لب ژوویدرم  Juvaderm هستند.

کاشت مو اصفهان

این را در نظر داشته باشید که با وجود کیفیت بالای خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی بهارین، هزینه ها بسیار مناسب هستند. برای گرفتن وقت مشاوره و اطلاع از هزینه خدمات درمانی مختلف کافیست که از طریق راه های گفته شده در سایت تماس بگیرید. همچنین به مدت حداقل ۲۴ ساعت از مصرف نی نوشیدنی یا سیگار کشیدن خودداری کنید. همچنین باید حداقل برای همین مدت از نوشیدن الکل خودداری کنید، زیرا الکل خون شما را رقیق می‌کند که می تواند کبودی روی لب های شما را بدتر کند. لب فوقانی از دوقسمت سفید و قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا می شوند.

یافتن یک پزشک خوب برای تزریق ژل لب

با این حال، این عوارض جانبی در طول هفته پس از درمان اولیه پرکننده لب کاهش می‌یابد. کبودی در محل یا اطراف محل تزریق فیلر لب طبیعی است و می‌توانید با مصرف قرص‌های آرنیکا چند روز قبل از درمان پرکننده لب، احتمال کبودی را کاهش دهید. اثرات پرکننده لب می تواند تقریباً 9-12 ماه پس از درمان باقی بماند. بدن به آرامی فرمولاسیون را متابولیزه می کند، که می تواند در طول زمان حجم لب کاهش یابد. البته برند و نحوه ی مراقبت شما تاثیر زیادی در ماندگای فیلر خواهد داشت. خیلی از افراد لب‌های نازکی دارند یا لب‌هایشان فرم ایده‌آلی که می‌خواهند را ندارد.

✅ دو روز قبل از تزریق، از پمادهای موضعی مانند ترتینوئین، رتینول، رتینوئید، اسید گلیکولیک یا هرگونه محصول ضدپیری استفاده نکنید. به عقیده من ژل به طور خاص در مناطق عروقی یا نواحی دارای حرکات بالا مانند اطراف دهان و لب ها با سرعت بیشتری تجزیه می شوند. ژل های چسبناک و ضخیم نظیر ژوویدرم اولترا پلاس یا رستیلن لیفت دوام بیشتری دارند. پس تحت تاثیر تبلیغاتی نباشید که از اعداد اغراق آمیز استفاده می کنند . من در کشور خودمان شنیده ام که افراد غیر پزشک خود را پزشک جا زده و اقدام به تزریقات مختلف زیبایی می کنند که این امر بسیار خطرناک است . برای آشنایی با مهمترین نکات در آرایش و راز های مخفی آرایش، این سری از مطالب وقت مد را دنبال کنید.