راه های ماندگاری آرایش صورت الانزا-میکاپیسم


ترکیه ای، استفاده از رنگ های لایت برای قسمت های بالایی پلک و تیره کردن بخش بیرونی چشم می باشد. علاوه براین، توجه داشته باشید که در هر دو نوع ساده و غلیظ این آرایش لازم است مژه ها تا حد امکان پر و بلند و تیره باشند. هر چه رنگ رژ تیره و براق تر باشد، صورت گرد و تپل تر بنظر میرسد. در این مرحله باید سایه ی رنگ گرم و متناسب با نوع آرایش تان را انتخاب کنید اما قبل از آن بهتر است پرایمر بزنید تا پشت پلک شما یکدست و زیبا باشد. استفاده از فاندیشن های که پوشش مناسبی دارند و با نوع پوست شما همخوانی دارد برای یک آرایش ساده ضروری است.

برای آرایش زیبا نیاز به ابزار و وسایلی مانند ، پرایمر نیاز دارید. پرایمر از مهم‌ ترین ابزار آرایش صورت می باشد که باعث آبرسانی پوست شده و به شما کمک می کند تا یک آرایش صاف و یکدست داشته باشید. در واقع بی بی کرم از ترکیب چندین کرم ساخته می‌ شود به همین دلیل دارای بافتی سبک است و باعث می‌ شود تا پوست شما طبیعی تر به نظر برسد. رژ گونه نیز از دیگر ابزار آرایش صورت است که باعث زیباتر و برجسته تر نشان دادن گونه ها می شود.

اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید. بعد از اینکه مژگان شما فر شُد، ریمل خود را در دست بگیرید. برای اطمینان از اینکه تمام موهای قلم ریمل به ریمل آغشته هستند، گره را به آرامی گرد کنید.

  • با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید.
  • چنانچه ظاهری جذاب تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید.
  • یک دقیقه برای ماساژ صورت وقت بگذارید تا همه باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست که در منافذ پوست جمع شده‌اند، با آب و شوینده بیرون بیایند و کاملا تمیز شوند.
  • با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ها از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

با توجه به نوع پوست خود، بعد از شست و شوی صورت، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید. برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم صورت استفاده کنید و صورت را به آرامی بشویید. یک دقیقه برای ماساژ صورت وقت بگذارید تا همه باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست که در منافذ پوست جمع شده‌اند، با آب و شوینده بیرون بیایند و کاملا تمیز شوند. ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است. نیازی به مالش اسپری یکبار مصرف نیست، زیرا طی چند ثانیه به طور طبیعی خشک می شود. برای مالیدن یک برنز کننده براق طلایی روی صورت خود از یک بورس مخصوص برنز کننده استفاده کنید.

کمی در این تصویر دقت کنید تا بیشتر با وضعیت پوست صورتتان آشنا شوید. همان‌طور که می‌دانید انواع مختلف پوست عبارتست از چرب، خشک، مختلط و معمولی. حال میخواهیم مراحل انجام آرایش دخترانه با یکدیگر دنبال کنیم. روی قوس بینی را با هایلایتر کاملا طبیعی و با براش کوچک بکشید.

استفاده از شامپو نامناسب برای مو

بله، برای دوره گریم و میکاپ و تمامی دوره های آموزش آرایشگری در آموزشگاه هنرآموزان مدرک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می گردد. بله، همه جلسات آموزش گریم و میکاپ به صورت عملی برگزار می شود. البته تمام آموزش های عملی در ابتدا توسط مربی انجام می گردد و سپس توسط هنرجویان تحت نظر مربی انجام می شود تا پوست صورت مدل به حساسیت یا آسیبی بر نخورد.

کرم پودر نوت همچنین دارای روغن سدر و ویتامین‌های گروه A ,B ,F می‌باشد. اگر دارای پوست خشک هستید، مدت زمان بیشتری باید به کرم‌های مرطوب‌کننده فرصت جذب بدهید و سپس برای مراحل بعد آماده شوید. چنانچه پوست صورت شما چرب است، می‌توانید با استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده فاقد چربی، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کنید. کانسیلر را به مثلت زیر چشم، چانه، بینی و پیشانی بزنید و با یک براش آنرا در سطح صورت پخش کنید. یا از ماسک و محصولات آرایشی لایه‌بردار استفاده کنید، که خیلی راحت هفته‌ای یکبار در خانه از آنها را روی صورت خود بگذارید. به متخصصان پوست یا آرایشگاه‌های معتبر می‌توانید مراجعه کنید.

قدم دوازدهم: برق لب

حتی ماهرترین افراد نیز در این زمینه دغدغه دارند که باید برای تثبیت آرایش چه کنیم و این احتمال را می‌دهند که پس از چند ساعت آرایش اطراف چشم و لب‌های آن‌ها بهم ریخته شود. اگر از اسپری‌ها استفاده می‌کنید بعد از تکمیل آرایش، اسپری را با فاصله 30 الی 40 سانتی روبروی صورتتان بگیرید و در حالیکه چشمانتان را بسته‌اید، فیکساتور را اسپری کنید. بعد از آماده شدن پوست و زیر‌سازی مناسب نوبت به استفاده از کرم‌پودر می‌رسد. یکی از دلایل بد شدن فرم آرایش روی صورت و به هم خوردن آن استفاده نکردن از زیرسازها و استفاده مستقیم از انواع کرم‌پودر است. به دلیل براق بودن پوست چرب و ماندگار نبودن آرایش روی این نوع پوست، تهیه پرایمر مناسب یکی از ضروریت‌های ماندگار نگه داشتن آرایش روی پوست چرب است.

شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. اگر که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید با کمک اسپری کردن اسپری مخصوص برای فیکس کردن آرایش، مدت زمان بیشتری آرایشتان را دست نخورده نگه دارید. استفاده از لاک‌های زرق و برق دار برای همه ناخن‌ها نه‌تنها جلب توجه نمی‌کند بلکه می‌تواند برای افراد زننده هم به نظر برسد. قبل از زدن سایه حتماً از پرایمر مخصوص استفاده کنید تا به سایه خود ماندگاری ببخشید. برای ثابت نگه‌داشتن میکاپ بر روی صورت می‌توانید از انواع فیکساتور و پرایمرهای صورت استفاده کنید.

یکی از ویژگی های آرایش دخترانه این است که در این سبک آرایش نیاز به کانتور نیست و تنها با استفاده از برنزر در زیر استخوان گونه و زیر گردن میتوان به صورت رنگ داد. تفاوت بسیار زیادی با هم دارند که در جلسه مشاوره قبل از روز مراسم این موارد بررسی میشوند. در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود.