رنگ چشم رنگی پودر مایع ایلیا



[unpaid/sample/affiliate/ad] به ندرت افرادی هستند که می توانند رنگ های زرد را روی پلک های خود بپوشند. این یک سایه جالب به نام Gleam است و من صادقانه نمی توانم به شما بگویم که آیا آن را دوست دارم یا نه. من چندین رنگ Ilia را بررسی کردم و آنها را دوست داشتم، اما این یکی – مطمئن نیستم!

رنگ چشم رنگی پودر مایع ایلیا

اپلیکاتور پای ،ن بیش از حد سخاوتمندانه است، بنابراین به نظرم بهتر است یک برس روی پا بردارم تا مقدار من،ی از آن را برداریم. شما واقعاً برای تأثیرگذاری روی درپوش ها به مقدار بسیار کمی نیاز دارید. پودر مایع Ilia Chromatic Eye ادعا می‌کند که ضد چروک است و مطمئناً به آن عمل می‌کند – مرطوب می‌شود و خشک می‌شود تا ظاهری درخشان داشته باشد.

رنگ چشم رنگی پودر مایع ایلیا

ببینید منظورم از رنگ چیست. بیشتر زرد است تا طلا و کاملا ا،ایی نیست اما به آنجا می رود. با این حال، اگر می خواهید برای چشمان خود بیدار شوید، مطمئناً آن را دریافت خواهید کرد. این قطعا برای من یک سایه نیست، و باید بگویم که برنامه اول تنها با پوشش دوم که به نظر می رسید همه چیز را تا حدودی ی،ان می کند، تکه تکه شده بود. من ایده Gleam را برای رنگ های عمیق و بسیار عمیق به ،وان چشمی با خطی لطیف دوست دارم و می توانم ببینم که پلک هایم را بدون انتها روشن کرده است، اما این چیزی نیست که من ابتدا برای خودم انتخاب می کنم.



رنگ چشم رنگی پودر مایع ایلیا

رنگ چشم رنگی پودر مایع ایلیا در Gleam اینگونه به نظر من می رسد. عجیب است که در انبار موجود نیست، اما هنگام بررسی یک سهامدار متوجه شدم که Skincity 30٪ تخفیف برای ساخت این رنگ‌ها به قیمت 19.60 پوند دارد و با این قیمت، ارزش بسیار خوبی دارند. نگاهی به Dim، Umber و Adobe بیندازید اینجا و Multi Sticks (توصیه عالی) را فراموش نکنید که به جای 33 پوند 23.20 پوند است. اینجا.

وابسته نیست اینجا

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


[ad_2]
منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/ilia-liquid-powder-chromatic-eye-tint/