رژلب های براق شیشه ای سوپر براق Revlon



[unpaid/sample/affiliate/ad] خدایا، این‌ها در «سال‌های گمشده» راه‌اندازی شدند و اگرچه من قبلاً آنها را در سال 2021 معرفی کرده بودم، ناگهان در اوایل امسال در TikTok دیوانه شدند و دستیابی به آنها تقریباً غیرممکن بود زیرا یک شبه فروخته شدند. من یک انبار مجدد دارم (و نمی دانم چه اتفاقی برای اولین نمونه های 2021 من افتاد زیرا در آن زمان آنها را دوست داشتم) تا به شما نشان دهم زیرا فکر می کنم ارزش زیادی دارند و بسیار گران تر از هزینه واقعی خود هستند.

رژلب های براق شیشه ای سوپر براق Revlon

در صف از چپ به راست عبارتند از: Beaming Strawberry، Dewy Peach، D،le Me Pink و Toasting Gl،es. من فقط قصد دارم هر کدام را در زیر نشان دهم. از نظر بافتی، آنها مانند کره روی لب ها هستند – بسیار صاف، بسیار براق و به نظر من، فوق العاده جذاب هستند، به خصوص اگر مانند من لب های چروک داشته باشید.

رژلب های براق شیشه ای سوپر براق Revlon

من عاشق این سایه، لیوان برشته هستم. من فکر می کنم مورد علاقه من است زیرا برای من بسیار متفاوت است اما هنوز خیلی خوب به نظر می رسد من فکر می کنم برای یک خنثی است. گرفتن آنها هنوز هم کمی کابوس است – این یکی در آمازون است – 8.99 پوند است اینجا.

رژلب های براق شیشه ای سوپر براق Revlon

این Beaming Strawberry است و من واقعا از این سایه صورتی بچه گانه راضی هستم. همچنین 6.49 پوند است اینجا.

رژلب های براق شیشه ای سوپر براق Revlon

علاقه کمتری به Dewy Peach – به نظر می رسد که به دلایلی مانند سایرین سطح اشباع را ندارد، اما اگر هلو علاقه شماست، شانسی ندارید مگر اینکه فروشگاه ها را امتحان کنید (Boots، Superdrug یا Sainsburys).

رژلب های براق شیشه ای سوپر براق Revlon

این D،le Me Pink است – فکر می‌کنم کمترین مورد علاقه‌ام – فقط نت‌های آبی دارد که فکر نمی‌کنم با لحن من من، باشد. با این حال، هیچ یک از این موارد به صورت آنلاین نیز موجود نیست. این بسیار ناامید کننده است – من تقریباً این را پست نکردم، اما اگر در هر یک از فروشگاه های استوکیست هستید، حداقل می د،د اگر هر یک از آنها را دوست دارید به چه چیزی توجه کنید. «درآوردن بیشتر» ساده نیست – من مطمئن هستم که Revlon در تلاش برای تولید بیشتر موهای خود را پاره می‌کند، اما برنامه‌های کارخانه از ماه‌ها قبل رزرو می‌شوند – آنها فقط باید منتظر جایگاه خود باشند. به هر حال، من فکر می کردم که ارزش یک تجدید را دارد، حالا که رنگ های بیشتری دارم. آ، هفته همگی مبارک 🙂

آرایش بادی شاپ فری استایل

اتفاقا خط قرمز Boost از The Body S،p Freestyle Make Up است اینجا.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/revlon-super-،rous-gl،-،ne-lipsticks/