رژ لب جامد،رژ لب صورتی،رژ لب بدون سرب،رژ لب مک،رژ لب قرمز،رژ لب گلدن رز،رژ لب مات،رژ لب اکلیلی،رژ لب 24 ساعته فروشگاه اینترنتی زنونه-میکاپیسم


بهتر است فروشگاه اینترنتی شناخته شده و معتبری را انتخاب کنید که محصولات آرایشی اصل را ارائه می‌دهند. رژلب‌های کرمی معمولاً در پالت‌هایی که حاوی چندین رنگ هستند عرضه می‌شوند و دارای بافتی نرم و خیس می‌باشند. هرچند درون پالت‌های آن اپلیکاتور وجود دارد، اما بیشتر زنان آن‌ها را با استفاده از انگشتان خود روی صورت می‌مالند زیرا راحت تر و سریع تر است. استفاده از رژهای کرمی راحت است و حس خوبی روی صورت دارند و معمولا جز مدل‌های ارزان قیمت دسته بندی می‌شوند. مرجع معتبر برای خرید آنلاین لوازم آرایشی باکیفیت و اصل علی الخصوص رژ لب بوده و انواع مدل های آن را موجود دارد. رژ لب جامد هم مانند رژلب مایع نمونه های مختلفی دارد و هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند.

بعضی افراد رژلب جامد را نمی‌پسندند زیرا این رژ، لب آنها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. آرایش کردن علاوه بر زیبایی و جذابیت، به چهره شادی و نشاط می بخشد. یکی از اقلام آرایشی که تاثیر خیلی زیادی بر روی شادابی و سرزندگی صورت شما دارد، رژ لب است. بدیهی است که پیشنهادات شما عزیزان، ما را جهت ارائه خدمات بهتر به شما سروران گرامی کمک می نماید همچنین اگر برندهای خاصی مدنظر شما عزیزان می باشد اعلام فرمایید تا به محصولات ارائه شده در سایت بیفزاییم. به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن.

  • نرم کننده‌ها سبب می‌شوند که رژلب‌ها خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشند.
  • اما برخی از رژ لب ها بافت سبک و نرمی دارند و حاوی روغن های طبیعی اند که خاصیت درمانی برای لب خواهند داشت.
  • رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند.
  • رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند.
  • اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود.

از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد. رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. پس از این که از رژ لب جامد استفاده کردید، متوجه خواهید شد که این رژ لب درخشندگی بسیار زیبا و خاصی به لب‌هایتان داده است. اگر رنگ درست رژ را انتخاب کنید، لبخند شما بهتر و زیباتر خواهد شد. با انتخاب رنگ‌های سردتر مانند آبی و یا بنفش می‌توانید رنگ زرد دندان‌هایتان را پوشش دهید. اگر دندان‌هایی زرد دارید از زدن رژ لب‌های با رنگ گرم تر خودداری کنید.

قیمت رژ لب بسته به برندی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است، همچنین بهتر است به ترکیبات آن توجه کنید تا حاوی ترکیبات مضر نباشد. این نوع رژها براق نیستند اما بافتی نرم دارند که می‌توانید آن‌ها را به راحتی اعمال کنید. اگر بخواهید می‌توانید از تاپ کت روی آن‌ها استفاده کنید تا ظاهری بهتر پیدا کنند. چون مقدار موم موجود در ترکیب رژلب‌های کرمی بیش از دیگر ترکیبات است، بنابراین مانع از خشک شدن پوست می‌شود. اگر لبی دارید که به طور مداوم خشک می‌شود و نیاز به رژ لب با ماندگاری بالا و ظاهری خوب دارید، باید نوع کرمی را انتخاب کنید.

رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color شماره C27

همچنین مانند یک مرطوب‌کننده برای لب‌ها هستند، اما ماندگاری بالایی ندارند. انواع این محصول در مدل‌های جامد و مایع تولید می‌شوند که انتخاب و خرید رژ لب براق به سلیقه شما بستگی دارد. این مدل هم برای مهمانی و هم در استفاده روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید رژ لب خارجی آون avon و اصل که زیبایی آرایش لب ها را دو چندان می کند و از محبوب ترین ابزارهای آرایشی بانوان می باشد؛ از مهم ترین خریدهای خانم ها محسوب می گردد. سایت اینترنتی آون که به عنوان نمایندگی انحصاری محصولات آرایشی این برند درایران فعالیت می کند؛ تمامی محصولات این برند را به طور مستقیم از لهستان تهیه و با بهترین قیمت وارد می کند.

هرچند رژلب‌های ساتنی و حریری ماندگاری خوبی دارند اما مقدار زیاد روغن در آن‌ها سبب می‌شود در طول روز نیاز به تمدید دوباره پیدا کنند. معمولاً قیمت رژ لب جامد نسبت به دیگر انواع رژلب ارزان‌تر است اما در خرید آن‌ها هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد. پس خوب است قبل از خرید رژ لب مورد نظر خود، به نوع آن نیز دقت کنید. از لحاظ فینیش نهایی برخی از رژ لب‌ها چه جامد و چه مایع، مات هستند. رژ لب مات یک محصول لب با رنگدانه بالا با روکشی مخملی و بدون براقیت است.

نکات مهم در استفاده و نگهداری رژ لب

زیادی مانند نوع برند، مدل انتخابی شما و حجم محصول در قیمت رژ لب تاثیر دارد. همچنین محصولات تقلبی قیمت کمتری دارند و کیفیت قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند. در انواع لوازم آرایش لب بهتر است به دنبال برندهای معتبر و شناخته شده باشید که محصول با کیفیت را عرضه می‌کنند. محصولات اصل هیچ آسیبی برای پوست نداشته و از بروز حساسیت‌ها جلوگیری می‌کنند. رژلب‌های اورجینال بافت بسیار خوبی دارند و بوی آن‌ها کاملا مطلوب است، برخلاف آن محصولات تقلبی بوی بسیار زننده‌ای دارند. رژ لب مخملی در دسته بندی مات و نیمه مات قرار می‌گیرد و با توجه با بافت خود مناسب افرادی است که می‌خواهند لب‌هایشان حجیم تر به نظر برسد.

رژ لب گلدن رز مدل ولوت مات شماره 12

انتخاب یک رژ حاوی روغن‌های طبیعی و نرم کننده‌ها باعث افزایش رطوبت لب‌ها می‌گردد. لیپ استین‌ها ماندگاری بسیار بالایی دارند و نیازی نیست به طور مداوم نگران تمدید آن‌ها باشید. در گذشته تنها از بیسوکس خالص به عنوان موم در ترکیب رژ استفاده می‌شد، اما امروزه از کارنائوبا نیز در ترکیب آن استفاده می‌شود.