رژ لب جامد فروشگاه اینترنتی ویترین فروشگاه اینترنتی ویترین-میکاپیسم


این برند به دلیل عدم تست حیوانی محصولات بسیار مورد توجه مخاطبان خود قرار گرفته است و محبوبیت زیادی را از این طریق کسب کرده است. 98 درصد مصرف کنندگان این رژها رضایت بالای خود را اعلام کرده اند و آن ها را به دیگران معرفی کرده اند. در رژهای این کمپانی از ترکیباتی نظیر انواع ویتامین، روغن کنجد، جوجوبا، نارگیل، آووکادو، ترکیبات مرطوب کننده و رنگدانه های غلیظ و پیگمنت های بالا بهره گرفته شده است. نیاز نیست که تنها زمانی از این محصول استفاده کنید که لبتان خشک است، بلکه می‌توانید از آن برای جلوگیری از خشک شدن آن نیز استفاده کنید.

  • بر طبق تحقیقات، استفاده از لوازم آرایشی رنگی در بین النهرین 5000 سال پیش شروع شد، جایی که جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی را آسیاب می‌کردند و روی لب‌ها و پلک‌ها می‌زدند.
  • طوری که بعد از معرفی رژلب مایع استفاده از آن کم نشد و تا کنون نیز فروش دارد.
  • حال که با محبوب ترین محصول آرایشی بیشتر آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بیشتر محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.
  • در انتها برای ماندگاری بیشتر رژ می‌توانید از پودرهای فیکساتور استفاده کنید.
  • هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره.

رژلب یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که لیست لوازم آرایش عروس هم ضروری می باشد. این محصول برای رنگ آمیزی، اصلاح بافت و محافظت لب ها استفاده می‌شود. تاریخچه استفاده از رژلب به 5000 سال پیش برمی گردد که سومریان سنگ های قیمتی را خرد می کردند و از آن برای تزئین لب و چشمان خود استفاده می کردند. اولین رژلب ها از گل و گیاهان، موم و روغن ها معطر درست می شد و برای نشان دادن موقعیت اجتماعی افراد به کار می رفت. امروزه رژلب ها از مواد رنگی، روغن، موم، نرم کننده و قهوه تولید می شوند و به دلیل جلوه جذابی که به صورت می بخشند استفاده می شوند. نکته جالبی که باید بدانید این است که پوست لب هم مانند سایر قسمت های بدن در معرض اشعه های مضر خورشید و آسیب های آن قرار دارد.

رژ لب جامد مدل Toffee شماره 410 این لی

فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ در سال 1394 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مو و بدن آغاز کرده است. با هدف تامین بهترین و باکیفیت ترین محصولات اورجینال و اصلی در سراسر دنیا. بر طبق تحقیقات، استفاده از لوازم آرایشی رنگی در بین النهرین 5000 سال پیش شروع شد، جایی که جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی را آسیاب می‌کردند و روی لب‌ها و پلک‌ها می‌زدند.

رژ لب ساویز

در انتخاب رنگ رژلب‌های مای ترندهای روز دنیا بررسی شده و پرطرفدارترین رنگ‌ها برای استفاده در اختیار شما قرار گرفته است. لاین رژ لب های کلاسیک مای دارای 3 رژلب جامد لیپ سنس، مرطوب کننده و سیلکی شاین است و 1 رژلب مایع لومینوس را نیز شامل می‌شود. شما در زمان خرید رژ لب با تنوع بسیار زیادی از رنگ ها مواجه می شوید که به کمک هر کدام از آن می توانید جلوه ای متمایز به چهره خود دهید. این تنوع رنگی بسیار بالا در زمان خرید رژ لب گاها می تواند گیج کننده باشد. اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود.

رژ لب‌های مات روی لب‌ها حالت صافی را ایجاد می‌کنند و نسبت به مدل‌های دیگر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند. در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد. این محصول در مدل‌های جامد، مایع و حتی 24 ساعته تولید شده که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. رژلب‌های جامد انواع متفاوتی دارند؛ به‌طور مثال مدل‌های مدادی، پالتی و استیکی از انواع رژ لب جامد به حساب می‌آیند. رژلب‌های استیکی و متداول را که همه می‌شناسیم، مدل‌های مدادی همچون یک مداد با سر پهن هستند و رژلب‌های پالتی نیز مانند سایه چشم در یک پالت ارائه می‌شوند. مدلی را برگزینید که بیشترین کاربرد را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود. باید رژ لب مورد نظر خود را متناسب با نوع پوست لب خود خریداری کنید زیرا کسانی که لب های بسیار خشک و کم آب دارند، باید از خریدن رژ لب هایی که مات یا رژلب ۲۴ ساعته هستند خودداری نمایند. شما باید رنگ رژ لب را زمان خرید بر روی دست خود امتحان کنید زیرا در این صورت می توانید از ترکیب رنگ رژ لب با رنگ پوست خود اطمینان حاصل کنید؛ در صورتی که شما قصد برنزه کردن پوستتان را دارید، بعد از برنزه کردن پوستتان، رژلب مورد نظر خود را تهیه کنید.

این نوع رژ لب تنوع بسیار زیادی در رنگ و حالت دارد که این مسئله موجب می‌شود، همه خانم ها بتوانند مطابق با سلیقه و پوست شان، رژ لب خود را پیدا کنند. به این ترتیب رژهای اضافی را می‌توانید از قسمت داخل پاک کرده و مانع از گرفتن آن به دندان‌هایتان شوید. در انتها برای ماندگاری بیشتر رژ می‌توانید از پودرهای فیکساتور استفاده کنید. هرچند رژلب می‌تواند باعث زیباتر شدن شما شود اما روش درست استفاده از آن نیز بسیار اهمیت دارد. اگر از آن به درستی استفاده نکنید می‌تواند ظاهری نا صاف داشته باشد، بر روی پوست اطراف پخش شود و اینکه خیلی زود پاک گردد. ما در ادامه نحوه استفاده درست از رژ لب را به شما آموزش می‌دهیم تا همانند یک حرفه ای از آن استفاده کنید.