رژ لب جامد فروشگاه اینترنتی ویترین فروشگاه اینترنتی ویترین-میکاپیسم


قیمت رژ لب بسته به برندی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است، همچنین بهتر است به ترکیبات آن توجه کنید تا حاوی ترکیبات مضر نباشد. این نوع رژها براق نیستند اما بافتی نرم دارند که می‌توانید آن‌ها را به راحتی اعمال کنید. اگر بخواهید می‌توانید از تاپ کت روی آن‌ها استفاده کنید تا ظاهری بهتر پیدا کنند. چون مقدار موم موجود در ترکیب رژلب‌های کرمی بیش از دیگر ترکیبات است، بنابراین مانع از خشک شدن پوست می‌شود. اگر لبی دارید که به طور مداوم خشک می‌شود و نیاز به رژ لب با ماندگاری بالا و ظاهری خوب دارید، باید نوع کرمی را انتخاب کنید.

  • اگر دیدید در نقطه ای رنگ کمتر بوده و یا اصلا رنگ نگرفته، می‌توانید نوک انگشت تمیز خود را به رژ بزنید و آن را بر روی لبتان بکشید تا یکدست شود.
  • مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.
  • رنگ‌های قرمز خالص و شرابی، صورتی تیره، بنفش، قهوه ای و بادامی بهترین رژ لب برای پوست سبزه و گندمی هستند.
  • تیم پشتیبانی ویترین با مجرب ترین کارشناسان، پاسخگویی ۲۴ ساعته و مشاوره پیش از خرید، امکان خریدی آسان و مطمئن را برای شما فراهم می آورد.
  • رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد.
  • رنگ‌های رژ لب پر رنگ‌ مانند قرمز می‌‌تواند به شما احساس اعتماد به نفس بیشتری دهد و از آنجایی که استفاده از رژ لب به عنوان بخشی از مهم‌ترین مراحل آرایش ا‌ست، بلافاصله پس از استفاده احساس جذابیت را در شما ایجاد می‌شود.

از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد. رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. پس از این که از رژ لب جامد استفاده کردید، متوجه خواهید شد که این رژ لب درخشندگی بسیار زیبا و خاصی به لب‌هایتان داده است. اگر رنگ درست رژ را انتخاب کنید، لبخند شما بهتر و زیباتر خواهد شد. با انتخاب رنگ‌های سردتر مانند آبی و یا بنفش می‌توانید رنگ زرد دندان‌هایتان را پوشش دهید. اگر دندان‌هایی زرد دارید از زدن رژ لب‌های با رنگ گرم تر خودداری کنید.

رژ لب ساویز

بعضی افراد رژلب جامد را نمی‌پسندند زیرا این رژ، لب آنها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. آرایش کردن علاوه بر زیبایی و جذابیت، به چهره شادی و نشاط می بخشد. یکی از اقلام آرایشی که تاثیر خیلی زیادی بر روی شادابی و سرزندگی صورت شما دارد، رژ لب است. بدیهی است که پیشنهادات شما عزیزان، ما را جهت ارائه خدمات بهتر به شما سروران گرامی کمک می نماید همچنین اگر برندهای خاصی مدنظر شما عزیزان می باشد اعلام فرمایید تا به محصولات ارائه شده در سایت بیفزاییم. به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن.

رژلب جامد آکوا چارمینگ شون

انواع رژ لب خارجی با کیفیت بالا توسط کمپانی های مختلف آرایشی تولید و راهی بازار شده است که از نظر جنس، بافت، مدل و رنگ با هم تفاوت هایی دارند و هر کدام به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در انواع مختلف جامد، مایع، مات، پالتی و مدادی طبقه بندی می شوند که روش استفاده از هر کدام و کارایی آن ها متفاوت است. از مواد اصلی تشکیل دهنده این محصولات می توان به روغن های تغذیه کننده و مرطوب کننده، موم، رنگ، سرب، خوشبو کننده ها، مواد نگهدارنده و آنتی اکسیدان و الکل اشاره نمود. کافی است همین حالا سری به این فروشگاه بزنید و لیست درخشان رژلب‌های جامد آن را بررسی کنید. در نهایت با انتخاب مدل مدنظرتان، لذت خرید اینترنتی رژ لب جامد در فروشگاه شیمن شاپ را به خود هدیه دهید.

انتخاب یک رژ حاوی روغن‌های طبیعی و نرم کننده‌ها باعث افزایش رطوبت لب‌ها می‌گردد. لیپ استین‌ها ماندگاری بسیار بالایی دارند و نیازی نیست به طور مداوم نگران تمدید آن‌ها باشید. در گذشته تنها از بیسوکس خالص به عنوان موم در ترکیب رژ استفاده می‌شد، اما امروزه از کارنائوبا نیز در ترکیب آن استفاده می‌شود.