رژ لب جامد مادام شاپ-میکاپیسم


این محصول بر روی لب ها قرار میگیرد و ممکن است که مقداری از آن وارد دهان شما شده و از این طریق وارد جریان خون شوند. برخی از رژلب ها دارای سرب هستند که برای سلامتی انسان ضرر زیادی دارد و استفاده از آن بیماری های زیادی را به دنبال خواهد داشت. رژلب مایع براق، با برقی که به لب‌های شما می‌دهد، زیبایی و جذابیت خاصی را به شما هدیه می کند. استفاده از رژلب، این محصول زیبا و رنگی، برای ما خانم ها پر از خاطره و حس‌های دوست داشتنی است. ابزاری که رنگ‌های زیبا را به صورت هدیه کرده و آن را زیباتر نشان می‌دهد. رژ لب ها در انواع جامد و مایع وجود دارند، استفاده از آن‌ها کاملا بستگی به راحتی مصرف کننده دارد.

  • به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد.
  • بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه.
  • رژلب جامد در سه شکل مات و اکلیلی و براق موجود است و تنوع رنگی بالایی هم دارد که هر فرد متناسب با سلیقه شخصی خود می‌تواند آن را خریداری کند.

این مدل معمولا بافت نرم و مات دارد و از ماندگاری خوبی نیز برخوردار است. اگر به یک رژ نیاز دارید که در هر مکانی همراهتان باشد، مدل مدادی بهترین انتخاب است. هنگام خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر نوع از آن را بررسی کرده و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. رژ لب خارجی یکی از ضروری ترین آیتم های کیف لوازم آرایش بانوان می باشد که بدون آن آرایش صورت ناقص و بی روح به نظر خواهد رسید.

رژلب میکاپ فکتوری مدل مگنتی شماره 250

در مصر باستان، بسیاری از مردم از لوازم آرایشی هم برای زیبایی و هم برای محافظت از خود در برابر آفتاب و باد صحرا استفاده می کردند. استفاده از رژ لب به جز برای فقرا که توانایی خرید لوازم آرایش را نداشتند، جزئی از برنامه روزانه مردم شد. رژ لب مایع به دلیل مزایای زیادی که به مشتریان ارائه می‌دهد، در قرن بیستم به ترند تبدیل شده است. رنگدانه بالا، بدون نیاز به خط لب، ماندگاری نسبتاً مناسب برخی از مزایای استفاده از رژ لب‌های مایع می‌باشد. چه به دنبال یک رژ لب با رنگ های خنثی یا نود برای استفاده روزانه باشید و چه بخواهید برای مهمانی یا موقعیتی خاص آرایش لب زیبایی داشته باشید، می توانید در فروشگاه عسل بانو انواع رژلب های اصل را با قیمت های مناسب و رنگ های متنوع مشاهده کنید.

رژ لب مای

مشکل بزرگی که رژلب های جامد دارند این است که باید هر چند ساعت یکبار آن را تمدید کرد. به همین علت لازم است که همیشه یک رژ لب داخل کیف داشته باشید تا از آن استفاده کنید. اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود.

کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. اولین رژ لب مدرن آرایشی در نمایشگاه جهانی آمستردام در سال 1883 معرفی شد و در سال 1884 زمانی که عطرسازان پاریسی شروع به فروش رژ لب کردند، به طور گسترده در دسترس قرار گرفت. این رژ لب‌ها با ماندگاری بسیار طولانی مناسب کسانی است که می‌خواهند رژ لب‌هایشان پاک نشود. بسیاری افراد نگران پوسته پوسته شدن لب‌های خود پس از استفاده از این نوع رژ لب هستند اما جالب است بدانید اگر از برندهای معتبر این محصول را تهیه کنید نه تنها بر روی لب پوسته پوسته نمی‌شود، بلکه آن را آبرسانی نیز می‌کند. خرید اینترنتی برای شما زمانی لذت بخش می‌شه که اطلاعات کافی درباره محصول مورد نظر خود رو داشته‌ باشید.