رژ لب خرید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی رگا شاپ-میکاپیسم


اکثر رژلب ها به دلیل داشتن آلوئه ورا و ویتامین E خاصیت آبرسانی و نرم کردن لب را دارند. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. همان طور که از اسمش پیداست، دارای ذرات درخشان اکلیل بوده که جلوه‌ای فوق العاده به لب های شما می ده. تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژلب می زنند از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار هستند. در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

  • در کنار مک رژ لب جامد هدی بیوتی و رژ لب جامد دوسه نیز شهرت بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.
  • بهترین رنگ برای پوست متوسط بنفش کمرنگ، کاراملی، قرمز روشن، بادامی و هلویی هستند.
  • همچنین اگر قصد دارید از دو لایه رژ استفاده کنید، قبل از این که لایه دوم را اعمال کنید، پودر فیکساتور را بر روی لایه اول بزنید.
  • رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و …
  • اگر رنگ درست رژ را انتخاب کنید، لبخند شما بهتر و زیباتر خواهد شد.

همگی این محصولات از ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند و در نتیجه کاربران با اطمینان خاطر می توانند خریدی با کیفیت را تجربه کنند. قیمت رژ لب avon بر اساس فاکتورهای مختلف متغیر است و برای اطلاع کافیست سری به سایت بزنید. فروشگاه اینترنتی روژه فروشگاه تخصصی اینترنتی محصولات مراقبتی پوست و مو است. فروشگاه اینترنتی روژه انواعی از نام آشنا ترین محصولات آرایشی و بهداشتی، شامل گروه های مراقبت از پوست، مراقبت از مو، حمام و بدن و آرایشی را در دل خود جای داده است.

آیا رژلب های 24 ساعته دارای سرب هستند؟

رژ لب جامد دارای لوسیون، ویتامین، روغن، رنگ‌دانه و مواد ضدآفتاب می باشد که برای لب ها گزینه بسیار مناسبی است. برای استفاده از این محصول در مجالس مهم می‌توانید مدل 24 ساعته را انتخاب کنید که دوام بسیار بالایی دارد. این مدل برای خانم‌هایی که لب‌های نازک دارند بسیار مناسب و کاربردی است.

رژلب بادوام پیور کالر بی یو شماره 311

مدل‌های براق و نیمه براق برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری معمولی دارند که به راحتی با استفاده از شوینده‌های مخصوص پاک می‌شوند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شمال مال فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کیان هوشمند سپهر شمال (فروشگاه آنلاین شمال مال) می‌باشد. از آن جایی که پوست لب با دیگر قسمت‌های پوست متفاوت و فاقد ملانین (رنگدانه‌هایی که از پوست در برابر آسیب‌های آفتاب محافظت می‌کنند) است، بنابراین می‌تواند توسط اشعه‌های آفتاب آسیب ببیند. رژ یک لایه محافظ در برابر اشعه‌های UV با spf معمولاً 12 یا بالاتر ایجاد می‌کند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی مادام فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

جامد یا مایع؛ مسئله این است !

بسیاری از رژ لب ها دارای SPF هستند پس از لب های شما در مقابل اشعه های UV آفتاب محافظت می کنند. مقداری بالم و یک برق لب شفاف را نیز به آن اضافه کرده و با هم مخلوط کنید. اگر دیدید در نقطه ای رنگ کمتر بوده و یا اصلا رنگ نگرفته، می‌توانید نوک انگشت تمیز خود را به رژ بزنید و آن را بر روی لبتان بکشید تا یکدست شود. بهتر است که برای جلوگیری از کیکی شدن رژ، از چند بار مالیدن آن روی تمام قسمت‌های لب خودداری کنید و برای لکه گیری تنها همان قسمت‌ها را ترمیم کنید. از قسمت V شکل وسط لب بالایی شروع کرده و آن را به سمت دو گوشه بیرونی ادامه دهید. اگر نمی‌خواهید که مستقیماً آن بر روی لب استفاده کنید می‌توانید این کار را به کمک یک برس و یا انگشت خود انجام دهید.