رژ لب خرید بهترین مارک رژلب جامد و مایع ، مات و براق بانی مد-میکاپیسم


شما می‌توانید این کار را چندین مرتبه تکرار کنید تا به مقدار ماتی مورد نظر خود برسید. اگر بخواهید لبتان را بزرگتر نشان دهید، می‌توانید از یک خط لب که همرنگ رژلبتان است استفاده کرده و روی قسمت بیرونی را با آن خط بکشید. اگر بخواهید که لبتان کوچکتر به نظر برسد، با استفاده از مداد، در قسمت داخلی لب خط بکشید. با این کار محدوده لب را مشخص می‌کنید و مانع از مالیدن رژ بر روی پوست اطراف می‌شوید.

فروشگاه زنونه از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز نموده و با هدف ایجاد حس ارزشمندی و افزایش اعتماد به نفس در بانوان سعی دارد خدمات فراوانی برای بانوان ایران زمین فراهم کند. زنونه با ارایه محصولات اورجینال آرایشی و بهداشتی سعی دارد تا هر بیشتر لذت یک خرید اینترنتی را به مشتریان خود هدیه دهد. تمامی محصولات موجود در زنونه از مبادی رسمی و قانونی تهیه شده و زنونه بررسی دقیقی در مورد اصالت کالا ها انجام میدهد ، بهمین خاطر محصولات غیر اورجینال در زنونه بفروش نمیرسد. طبق گفته بهترین دکتر پوست در تهران، سعی کنید از خرید رژ لب های تقلبی پرهیز نمایید زیرا در صورت خرید این نوع رژ لب ها، احتمال بروز حساسیت و عفونت پوست و چشم، خارش، زخم، التهاب پوستی افزایش می یابد. محصولات تقلبی قیمت کمتری نسبت به رژ لب‌های اصل دارند و کیفیت قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند. علاوه بر این، نظرات دیگر کاربران می‌تواند در انتخاب رنگ یا مدل به شما کمک کند.

  • همچنین مانند یک مرطوب‌کننده برای لب‌ها هستند، اما ماندگاری بالایی ندارند.
  • این پالت‌ها در واقع رژ لب‌های فشرده شده‌ای هستند که با براش‌های مخصوص می‌توانید حتی به عنوان رژ گونه نیز از آن استفاده کنید.
  • در گذشته تنها از بیسوکس خالص به عنوان موم در ترکیب رژ استفاده می‌شد، اما امروزه از کارنائوبا نیز در ترکیب آن استفاده می‌شود.
  • رژ لب ماژیکی که همان رژ مایع می باشد برای افراد کم تجربه راحت تر است.
  • رژ لب جامد کلاسیک‌ترین شکل انواع لوازم آرایش لب است که سال‌هاست توانسته با ماندگاری خوب خود، فرم دهی مناسب به لب‌ها و داشتن دنیایی متنوع از رنگ‌های جذاب به عضو ثابت کیف لوازم آرایش خانم‌ها تبدیل شود.

نکته قابل توجه این است که استفاده دائمی از این محصول موجب خشکی لب می شود. این لاین نیز مثل لاین کلاسیک دارای 3 رژلب جامد و 1 رژلب مایع است. رژ لب‌های استی مات، ستین لوکس، مدادی چابی و مایع پرفکشن مت رنگ‌های روز دنیا را، با کیفیتی بی نظیر به لب‌های شما هدیه می‌کنند. رژ لب‌ها در بافت‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای مختلفی از برندهای متفاوتی ارائه می‌شوند تا هر شخصی با هر سلیقه‌ای که دارد بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. برخی از رژ لب‌ها نه تنها با هدف زیبایی بلکه با هدف سلامت پوست لب تولید می‌شوند؛ یعنی دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان به لب‌ها نیز هستند.

فواید استفاده از رژ لب

شما می‌توانید رژلب مورد علاقه تان را به عنوان رژ گونه و نیز سایه چشمتان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از رنگ‌های نود که تناژی مشابه رنگ پوست دارند به عنوان کانتور و از بعضی رنگ‌های آن به عنوان پرایمر و تصحیح کننده رنگ پوست استفاده کرد. پس از اینکه برق لب را زدید، یک دستمال کاغذی را داخل دهان گذاشته و لب‌ها را به هم بزنید تا مقادیر اضافه به دستمال بچسبند. حال یک اسفنج آرایشی را درون پودر فیکساتور فرو برده و به لب‌های خود بزنید.

رژ لب جامد مای مدل ستین لوکس شماره SL06

اگر قصد خرید انواع رژ لب جامد مات، براق، شاین دار یا آبرسان را دارید و دوست دارید مجموعه کاملی از رنگ‌ها و مدل‌ها را به صورت یک‌جا مشاهده کنید، حتما به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید. در دیجی استایل می‌توانید زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد از برترین برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب مشاهده کرده و با مطالعه نظرات کاربران دیگر نسبت به خرید خود مطمئن شوید. دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و …

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M61

در هر دوی این حالت‌ها، رژ حالتی خیس دارد و به راحتی می‌توانید آن را اعمال کنید. رژلب‌های مایع معمولاً حاوی مرطوب کننده‌هایی هستند که نمی‌گذارند لب‌ها خشک شوند. این نوع معمولاً به صورت براق یافت می‌شوند اما طیف وسیعی از رنگ‌ها و سایه‌های آن را می‌توانید در فروشگاه‌ها پیدا کنید. مهمترین و برترین ویژگی‌ رژ لب های مای استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید فرمولاسیون روز اروپا با قیمت بسیار مناسب است.