رژ لب خرید بهترین مارک رژلب جامد و مایع ، مات و براق بانی مد-میکاپیسم


شما مجبور نیستید این مرحله را انجام دهید اما این کار می‌تواند شکل نهایی را مشخص کرده و رژ را در محدوده مشخص نگه دارد. برای این کار مداد را بر روی قسمت میانی لب بالایی قرار داده و به آرامی آن را به دو گوشه هدایت کنید. بهتر است که از یک خط لب با رنگی نزدیک به رنگ لبتان برای آرایش استفاده کنید. پیش از هرچیز بهتر است که به کمک اسکراب‌های لب، یک لایه برداری از آن انجام دهید. اگر اسکراب در اختیار نداشتید، می‌توانید کار لایه برداری را به کمک دانه‌های شکر و یا مسواک نیز انجام دهید. سپس یک لایه نازک از بالم برای مرطوب کردن و نیز صاف کردن سطح آن اعمال کنید.

  • رژلب مایع مات نمونه دیگری است که بعد استفاده به سرعت خشک می شود و برخلاف نمونه براق آن ماندگاری کمی هم دارد.
  • اگر چشمان شما بهترین جزء صورت شما است و بخواهید این بهتر بودن را نشان دهید و یا اینکه چشمان زیبایی ندارید اما می‌خواهید آن را زیبا نشان دهید، این محصول می‌تواند به کمک شما بیاید.
  • امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود.
  • در فرمولاسیون انواع رژ لب جامد هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زا یا روغن و پارابنی پیدا نخواهید کرد.
  • این مدل هم برای مهمانی و هم در استفاده روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • رژ لب یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی لب در جهان است که هم به صورت روزانه و هم برای مناسبت‌های خاص قابل استفاده می‌باشد.

رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند. بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه.

روغن

هرچند کارنائوبا گرانتر است اما به این علت که دمای ذوب بالاتری دارد، رژلب در دماهای بالاتر نیز بدون تغییر حالت باقی می‌ماند. اگر برای مراسم خاصی به دنبال رژ لب هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از این رژ لب‌ها با ماندگاری بالا است تا با خیال راحت نیاز به تمدید رژ لبتان نداشته باشید. توجه داشته باشید برای پاک کردن این رژ لب ها نیاز به پاک کننده‌های مخصوص دارید. در حال حاضر رژ لب در همه رنگ‌ها و بافت‌ها به صورت گسترده یافت می‌شود و برای هر سلیقه و استایلی می‌توان رژ لبی خاص را در نظر گرفت. در ادامه نکاتی رو برای شما می‌گیم که نه تنها باعث شناخت بیشتر شما می‌شه بلکه به شما در انتخاب رژ لب مناسب هم کمک می‌کنه.

رژ لب مای ؛ رژلب جامد و مایع مای

این مطالعه جدید به میانگین میزان سرب ۱/۱۱ پی‌پی‌ام دست یافت و این در حالی بود که بالاترین میزان معادل ۷/۱۹ پی پی‌ام بود.[۲۶] مجموع استحصال چنین ارقامی حاکی از افزایش دو برابری آمارها در مقایسه با تحقیقات سال ۲۰۰۹ بود. با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود. رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد.

همچنین می‌توانید از آن برای شکل دادن، محافظت در برابر عوامل محیطی و نیز ترمیم لب استفاده کنید. این محصول دارای انواع مختلفی از لحاظ رنگ و سایه است که می‌توانید به صورت، مایع، جامد و کرمی آن را تهیه کنید. این رژ لب‌ها شباهت بسیاری به خط لب‌ها دارند اما با آن‌ها متفاوتند. این رژ لب‌ها از خط لب بزرگتر هستند و به راحتی می‌توانید با خود آن را حمل کنید. یکی از مزیت‌های این نوع رژ لب آن است که می‌توانید به عنوان خط لب نیز از آن استفاده کنید.

رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. موم نخل به دلیل نقطه ذوب بالای ماده اصلی از نظر تقویت رژ لب است. از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم. برای خرید اینترنتی مداد لب و یا رژ لب می‌توانید با استفاده از کد رنگ، به راحتی محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

به‌طور معمول رژلب‌های جامد نسبت به رژلب‌های مایع از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند. پس زمانی که شما توجه و زمان بیشتری را صرف زیبا تر کردن این دو عضو از صورت خود کنید، مطمئنا نتیجه ای بهتر برایتان حاصل خواهد شد.