زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-میکاپیسم


اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید. پس از انتخاب سایه مناسب ، برنزر خود را از پیشانی شروع کنید، برنزر را در امتداد گونه‌های خود بکشید، سپس آن را به سمت خط چانه بکشید، تا به طرف چانه خود برسید. اگر خیلی کم استفاده کنید انگار که اصلاً این مرحله را انجام ندادید و اگر بیش از اندازه استفاده شود شبیه یک کیک ترسناک خواهید شد. در جستجوی چهره بی عیب و نقص، احتمالاً ترفندهای راجع به کرم پودر شنیده‌اید. این نکات را در نظر داشته باشید تا به چهره عالی دست پیدا کنید. برای کاهش نقاط تیره زیر چشم به منظور بوجود آوردن یک ظاهر درخشان و روشن ،کانسیلر را زیر چشم ها با یک اسفنج مرطوب یا بورس آرایشی اعمال کنید.

  • مهم ترین ویژگی در آرایش صورت دخترانه، ساده بودن آن است.
  • با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید.
  • کمی در این تصویر دقت کنید تا بیشتر با وضعیت پوست صورتتان آشنا شوید.
  • هم‌چنین می‌توانید از مقدار کمی وازلین برای پاک کردن آرایش لب خود استفاده کنید.
  • از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند.
  • هر جایی از صورت که ایرادی مشاهده می‌شود، آن قسمت را با گوش پاک کن و پاک کننده آرایش پاک کنید و آرایش همان قسمت را اصلاح کنید.

اگر زیر چشمان شما سیاه و گود افتاده است، تنها کانسیلر است که به داد شما می‌رسد. در این نواحی می‌توانید از کانسیلر روشنتر استفاده کنید. در این مقاله به صورت قدم به قدم و تصویری یک آرایش ساده صورت در منزل را به شما آموزش خواهیم داد. شما در این مقاله آرایش چشم ، آرایش لب و نحوه استفاده از کانسیلر را یاد می‌گیرید.

بعد از پاک کردن آرایش خود از تونر استفاده کنید.

از یک رنگ صورتی یا رنگ‌های طبیعی یا برق لب برای لب‌های خود استفاده کنید. برای آرایش روز از رنگ‌های خیلی تند یا خیلی براق دوری کنید. برای گرفتن برق یا رنگ اضافی روی لب‌هایتان از یک دستمال نمدار می‌توانید استفاده کنید. برای استفاده از کانسیلر هم حتما ار براش استفاده کنید تا نتیجۀ بهتری بگیرید.

زیبا شایسته

البته این مورد در مورد دیگر وسایل آرایشی نیز صدق می کند. وسایل آرایشی سالم و اورجینال بوی بدی نمی دهند و اگر بوی بدی دادند نشانه فاسد بودن و غیر قابل استفاده بودن آنها می باشد. برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. در آرایش دخترانه کشیدن خط چشم های پررنگ و تیره مرسوم نیست؛ به جای کشیدن خط چشم میتوانید با یک سایه تیره روی خط مژه یک خط تیره بکشید و گوشه خارجی پلک هایتان را سایه بزنید تا طبیعی تر جلوه کند.

قدم دوازدهم: برق لب

از زدن کانسیلر فقط برای هلال زیر چشم و به صورت نقطه ای بپرهیزید. بهتر است هر شب قبل از خواب آرایش صورت را اول با دستمال مرطوب یا تونر صورت پاک کنید، بعد با آب و صابون بشویید. ثابت ماندن آرایش بر روی صورت و نامرتب نشدن آن پس از چند ساعت آرزوی هر خانمی است به همین دلیل سوالات و دغدغه‌های بسیاری در زمینه خواهند داشت. به همین دلیل در این قسمت سعی شده تا به برخی از مهم‌ترین این سوالات پاسخ داده شود.