زیبایی سایز سفر | بلاگر زیبایی بریتانیایی



[unpaid/sample/affiliate/ad] من همیشه مشتاق سفر سبک هستم – حمل و نقل کاملاً هدف است، زیرا نمی توانم به چیزی بدتر از انتظار برای ظاهر شدن چمدان در چرخ فلک عذاب فکر کنم. خواهد شد؟ اینطور نیست؟ اگر می شود، چقدر طول می کشد؟ اگر نشد، چه کار کنیم؟ این فقط خیلی استرس زا است!

زیبایی اندازه سفر

من از استفاده از ریمل MAC Stack بسیار لذت بردم، بنابراین این اندازه سفر بیهوده است – 14 پوند است اینجا و تعطیلات شما را تا حد زیادی ادامه خواهد داد. وقتی از طریق فرودگاه سیتی به دلفت رفتیم، اندازه‌ها نامربوط بود، زیرا آنها اسکنرهای جدیدی در آنجا دارند که به شما امکان می‌دهند هر اندازه‌ای را که می‌خواهید بگیرید، اما مهم است، مگر اینکه فرودگاه مقصد شما همان اسکنرها را داشته باشد، نمی‌تو،د آن را برگرد،د. اما، این برای ضد آفتاب و پس از آفتاب مفید است که احتمالاً به هر حال از آن استفاده خواهید کرد و نیازی به بازگشت با خود ندارید. MAC Stack یک ریمل خوب و قابل اعتماد است – اولین لینکی که من استفاده کردم برای برس بزرگتر است اما ترجیح شخصی من گزینه برس لاغرتر است. اینجا. بالم کلینیک Take The Day Off در این گلدان کوچک دستی برای پاک ، ، ضد آفتاب و آرایش و همچنین پا،ازی عمومی پوست عالی است. من آن را با کمی پارچه می‌برم، زیرا از اینکه فلانل‌های هتل را با ریمل ،یف می‌کنم احساس بدی دارم. 30 میلی لیتر است و 11 پوند قیمت دارد اینجا. شامپوی طبیعی جان مسترز برای پا،ازی ک، و فقط اطمینان از اینکه موهای شما بدون از بین بردن آنها قابل ارائه است، عالی است. من عطر این را دوست دارم – فقط فوق العاده تمیز است و برای موهای خشک ساخته شده است بنابراین ممکن است بدون نرم کننده از بین ببرید. 60 میلی لیتر آن 7.65 پوند است اینجا.

زیبایی اندازه سفر

این آرایش تعطیلات است که من فقط با سه محصول آرایش کردم – رنگ آبی CHANEL، چوب تک رنگ الف در گواوا شیمر و ریمل MACstack.



زیبایی اندازه سفر

من شیر میکاپ کانتور استیک را در Toasted گنجانده ام - همه جا فروخته شد (arghhhh!) - اما ممکن است به زودی در انبار بازگردد. من اغلب کانتور نمی‌کنم - در واقع، به ندرت، اما این بسیار خوب است. این واقعاً کوچک است و هنوز 22 پوند است اینجا که باعث شد فکم کمی بیفتد، اما اگر بدون کانتور نمی تو،د زندگی کنید، نمی تو،د. این فقط اندکی لاغرتر از چوب تک رنگ جن در گواوا درخشان است اینجا که ارزش شگفت انگیزی در 5 پوند دارد و روی گونه ها، لب ها و فقط یک لکه کوچک روی پلک های من است تا کمی آنها را بیدار کند. بنابراین، من Chanel Water Tint، Elf Mono Stick و MACstack mini می پوشم و به م،ای واقعی کلمه هیچ چیز دیگری نمی پوشم. من اغلب از مجموعه‌های آب‌کن استفاده می‌کنم - کیت آ، هفته Sep،ra را با قیمت 7.60 پوند دوست دارم. اینجا.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


[ad_2]
منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/travel-sized-beauty/