صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر


استفاده از سایه ی کرمی مسی رنگ، روی تمام پلک و در گوشه های چشم به چشم های سبز رنگ شما جلوه ی بیشتری می دهد. در آخر یک خط چشم باریک کشیده و قسمت انتهایی آن را کمی ضخیم تر کنید. بالای این خط را سایه با رنگ متوسط بزنید تا از انتهای چشم فراتر رفته و حالت گردی به چشم بدهد. برای اینکه چشم ها گردتر دیده شود ، دورتادور این خط را سایه تیره بزنید. برای فرم دادن به پلک ، سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید.

  • رژهای براق و مایع برای این لب‌ها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لب‌ها ایجاد می‌کنند.
  • موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید.
  • از کانسیلر برای زیر چشم و اطراف چشم استفاده می شود تا تیرگی ها برطرف شود.

میکاپ مخصوص میهمانی یا آرایش میهمانی پر زرق و برق است. برای آرایش روز از رنگ‌های خیلی تند یا خیلی براق دوری کنید. چراکه بسیاری از مارک‌های ارزان و تقلبی، آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند. اگر پوست سردی دارید، می توانید از رنگ هایی با تناژ بنفش ملایم نیز استفاده کنید. همچنین این کرم ها از پوست شما در برابر خشکی محافظت کرده و مانع از پوسته پوسته شدن پوست در زیر کرم های زیرساز می شوند. چراکه باعث خشک شدن پوست صورت شما می‌شود و در بعضی پوست‌ها منجر به بروز حساسیت می‌شود.

مدل آرایش اسموکی ( Smokey Makeup )

برای آرایش زیبا نیاز به ابزار و وسایلی مانند ، پرایمر نیاز دارید. پرایمر از مهم‌ ترین ابزار آرایش صورت می باشد که باعث آبرسانی پوست شده و به شما کمک می کند تا یک آرایش صاف و یکدست داشته باشید. در واقع بی بی کرم از ترکیب چندین کرم ساخته می‌ شود به همین دلیل دارای بافتی سبک است و باعث می‌ شود تا پوست شما طبیعی تر به نظر برسد. رژ گونه نیز از دیگر ابزار آرایش صورت است که باعث زیباتر و برجسته تر نشان دادن گونه ها می شود. کانسیلر نیز از دیگر ابزار آرایش می باشد که باعث از بین بردن جوش و تیرگی و لک در دور چشم و دور لب می شود.

در مرحله آخر آرایش صورت ریمل بزنید

معمولا از برس های پهن تر برای گونه ها و مدل های براق آنها برای چشم استفاده میکنند. ناگفته نماند که این سبک، هر گونه لک و تفاوت های پوستی را میپوشاند، بدون اینکه غیر طبیعی به نظر برسد. در سبک و مدل آرایش ژاپنی یا شرقی؛ تمام حالت های رنگی فقط از یک تناژ رنگی استفاده میکنند. بدین صورت که آرایش چشم، لب، گونه و به کل صورت فقط از یک رنگ پیروی میکند.

روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. با این شیوه صورت‌تان باریک‌تر و بلندتر به نظر می‌رسد.