عوارض کرم پودر دائم صورت کرم پودر دائم صورت چه خطراتی دارد کمدا-میکاپیسم


افراد کمی این شانس را دارند که بدون استفاده از کرم پودر پوست صافی داشته باشند! اما کرم پودر دائم این امکان را برای همه فراهم ساخته تا همواره از داشتن پوستی صاف و درخشان لذت ببرند. آیا تابه‌حال از این روش درمانی استفاده کرده‌اید؟ خوشحال می­شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • عوارض جانبی احتمالی این روش درمانی بسیار نادر و جزئی است و ممکن است شامل درد، قرمزی یا عفونت باشد.
  • کرم پودر های دائم حاوی مواد رطوبت بخش می باشند و ضمن آبرسانی موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک و همچنین جوانسازی پوست نیز می شوند.
  • کرم پودر دائم یا مزووایت روشی شگفت‌‌انگیز و پیشرفته برای داشتن پوستی شاداب، یکدست و خوشرنگ است که شما را برای مدت زمانی طولانی، از استفاده از کرم پودر بی‌نیاز خواهد کرد.
  • در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد.

پس از اتمام کار برای ترمیم پوست صورت کرم ترمیمی را به آن می زنند. میزان ماندگاری مزووایت بسته به این که مقدار سرم دریافتی شما چقدر است می‌تواند تا یک هفته دوام داشته باشد؛ که اگر می‌خواهید دوام بیشتر داشته باشد لازم است تا جلسات بیشتری را طی کنید. متخصصین زیبایی توصیه می‌کنند که برای ماندگاری مزوایت لازم است تا جلسه دوم هم برای درمان و تزریق سرم انجام شود.

یک پیگمنتر حرفه‌ای می‌تواند این مشکل را پیش‌بینی و با استفاده از رنگ‌های خنثی‌کننده و مکمل، از این عارضه جلوگیری کند. اگر فشار دست پیگمنتر کمی زیاد باشد می‌تواند باعث ایجاد گوشت اضافه به خصوص در افرادی با پوست حساس شود. زخم، خونریزی، ایجاد گوشت اضافه و … از دیگر عوارض کرم پودر دائم هستند.

مکانیزم تزریق کرم پودر دائم چیست

برای از بین بردن تیرگی یا روشنی پوست است که دوامی بالا دارد و طول درمان خاصی ندارد. این روش درمانی در طول مدت یک ساعت می تواند کاری کند که شما در طول مدت یک سال پوستی شفاف و عاری از هرگونه لک داشته باشید. دوست عزیز، به جای تزریق کرم پودر دایمی در آرایشگاه ها و مراکز غیر معتبر، ابتدا نزد بهترین متخصص زیبایی ویزیت شوید. فقط یک پزشک باسواد می تواند واکنش های احتمالی پوست شما به انواع محصولات تزریقی-آرایشی را پیش بینی کند. پزشک با دستگاه آنالیزگر سه لایه سطحی، میانی و عمقی پوست شما و وسعت مشکلات آن را بررسی می کند. پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند.

مواد تشکیل دهنده‌ کـرم پـودر دائم

اول پوست را پاکسازی می‌کنیم بعد اگر نیاز به درمان داشت درمان می کنیم و بعد ماساژ می دهیم و در مرحله بعد کرم پودر دائم را می زنیم آنقدر ماساژ می دهیم که کرم پودر باقی نماند و همگی جذب پوست شود . در واقع این روش جدیدی است و خیلی مورد استقبال قرار گرفته است ولیکن مردم خیلی دیدگاه اشتباهی به کرم پودر دائم دارند. در صورتی که قصد دارید تکنیک کرم پودر دائم را فرا بگیرید کافیست در دوره های آموزش کرم پودر دائم آکادمی لی لی شرکت نمائید تا پس از گذراندن این دوره، مدرک معتبر خود را نیز دریافت کنید.

اما روشی جدید به نام کرم پودر دائم ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند. چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید. یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث ایجاد عوارض شود این است امکان دارد در برخی از افراد ایجاد حساسیت کند. بعد از پایان دوره کامل تزریق کرم پودر، پوست صورت ۲ الی ۳ درجه روشن‌تر می‌شود. همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند.

میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود. از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند. این روش را علاوه بر صورت، روی سایر بخش‌های پوست، از جمله آرنج و زانو نیز می‌توان به کار برد.

از آنجایی که این تزریق در لایه سطحی پوست انجام می‌شود، معمولاً بدون خون‌ریزی است. همچنین ماندگاری کرم پودر دائم حدود ۶ الی ۸ ماه می‌باشد و بعد از پایان دوره تزریق، پوستتان ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد. این روش علاوه بر صورت، روی نواحی خاصی از بدن مانند آرنج و زانو نیز قابل استفاده است.