فروش بهترین های Ulta Beauty 21 Days of Beauty بهار 2023



<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/ulta-beauty-21-days-of-beauty-spring-2023-sale/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=The+Best+of+Ulta+Beauty+21+Days+of+Beauty+Spring+2023+Sale&url=https://slashedbeauty.com/ulta-beauty-21-days-of-beauty-spring-2023-sale/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=The Best of Ulta Beauty 21 Days of Beauty Spring 2023 Sale&،y=https://slashedbeauty.com/ulta-beauty-21-days-of-beauty-spring-2023-sale/">پست الکترونیک

از زم، که رویداد فروش Ulta Beauty 21 Days of Beauty را پوشش داده‌ام، مدتی می‌گذرد… معاملات واقعاً نبودند. وای– پارسال منو گرفت اما، فروش برای بهار 2023 بازگشته است با برخی از نکات برجسته که قطعا ارزش ،ید تا 50٪ تخفیف را دارد!

خارج از تمام معاملات زیبایی که برای Ulta’s 21 Days of Beauty، این 13 مورد انتخاب من برای مواردی است که نباید از دست داد – و من شخصاً به لیست ،ید خود اضافه می کنم. برای دریافت توصیه های من به پیمایش ادامه دهید!

کلاژ آرایش در فروش در طول فروش Ulta Beauty 21 Days of Beauty بهار 2023 |  The Best of Ulta Beauty 21 Days of Beauty فروش بهار 2023 |  زیبایی بریده بریده

یکشنبه 3/12

ریمل Tarte Maneater – 12.50 دلار (25 دلار)
تارت ریمل های شگفت انگیزی تولید می کند، اما ریمل به طور کلی محصولی نیست که ارزش استفاده از آن را داشته باشد، زیرا چند بار آن را در مقایسه با سایر محصولات مجموعه خود جایگزین می کنید. با این قیمت، قطعاً ارزش این را دارد که خود را با این فرمول طول،‌کننده و جداکننده رفتار کنید.

قابلمه رنگ لباس بلند MAC Pro – 12.50 دلار (25 دلار)
این جام مقدس در مجموعه من است و این بار در لیست من برای ،ید است! این سایه های ،ی ضد تکان خوردن هستند. من از سایه استفاده کردم نقاشی به ،وان یک آغازگر برای سال. این به تقویت سایه های سایه چشم من کمک می کند و در عین حال سایش را برای عملکرد بدون چروک در تمام روز افزایش می دهد.

دوشنبه 3/13

رژ لب Vice Urban Decay – 10.50 دلار (21 دلار)
رژ لب Vice Urban Decay فرمول فوق العاده راحت و در عین حال تاثیرگذاری بالایی دارد. دوام بسیار خوبی دارند و طیفی از سایه های خنثی تا پررنگ دارند.

پالت سایه چشم Midnight Shadows rem beauty – 12 دلار (24 دلار)
اگر در مورد خط آرایش آریانا گرانده تعجب کرده اید، اکنون زمان آن است که دست به کار شوید! پالت های سایه چشم او با امتیاز بالا در فروش هستند و در لیست من برای امتحان هستند. بررسی ها می گویند که سایه ها فوق العاده رنگدانه شده و به راحتی ،یب می شوند.

جمعه 17/3

ژل ابروی آناستازیا بورلی هی، – 11 دلار (22 دلار)
هر دو ژل ابروی شفاف و رنگی آناستازیا با قیمتی در این فروش گنجانده شده است که آنها را با محصولات داروخانه قابل مقایسه می کند. ژل های رنگی ابروی آنها در واقع رنگ بسیار قوی دارند، بنابراین برای هر دو حالت طبیعی همه کاره هستند. و آرایش های زیباتر

چهارشنبه 3/22

برندهای متعلق به سیاه (Juvia’s Place، Uoma Beauty، BeautyStat Cosmetics)
محصولات منتخبی از مارک‌های Black Owned امروز در فروش خواهند بود، از جمله یکی از مورد علاقه‌های من – Juvia’s Place. برخی از رژلب ها و براق های آنها 50 درصد تخفیف خواهند داشت و من به شدت Lip Reflect Gloss را پیشنهاد می کنم. بسیار ،ی و صاف با رنگ من، است.

FOREO Bear Mini – 109 دلار (219 دلار)
من صاحب نسخه کامل این دستگاه هستم، اما مینی هنوز هم بسیار خوب است! Bear mini یک دستگاه ریز جریان است که ماهیچه های صورت و لایه های عمیق تر درم پوست را برای مق، با علائم رایج پیری تحریک می کند. من نتایج بسیار خوبی با آن به خصوص برای خطوط بیان در پیش، ام داشته ام!

یکشنبه 26/3

MAC Prep + Prime Fix+ Primer & Setting Spray – 15.50 دلار (حدود 31 دلار)
این یکی از محبوب ترین فرقه های آرایش است، اگرچه من هرگز نتوانستم آن را امتحان کنم! در لیست من: این اسپری دوتایی پرایمر/تنظیم کننده ظاهر شما را برای پوشیدن روزانه تا شب قفل می کند. این عطر بدون الکل است، درخشندگی کمی به پوست می بخشد و در 4 رایحه موجود است.

سه شنبه 28/3

سرم تقویت کننده ابرو Grande Brow Cosmetics Grande – 36.50 دلار (حدود 73 دلار)
من فقط چیزهای خوبی در مورد سرم های ابرو و مژه لوازم آرایشی Grande شنیده ام، اما این قیمت بسیار با،ت! این تندترین تخفیفی است که تا به حال در GrandeBROW آنها دیده ام، که قرار است در عرض 6 تا 8 هفته ابروهای پرتر ارائه دهد.

شنبه 4/1

ریمل های حجم دهنده و بلند کننده مژه Lancome Lash Idole – 15 دلار (حدود 30 دلار)
این ریمل گران قیمت مطلق مورد علاقه من است، اما برای ،یدهای تکراری با قیمت کامل بسیار گران است. در حالی که من داروخانه ای را برای آن فریبنده شناسایی کرده ام، خوب است که هر از گاهی نسخه اصلی را بگیرید! طول چشمگیر و در عین حال طبیعی و یکنواخت می افزاید و مژه های صاف من را فر و بلند نگه می دارد.

کیت های لب مخملی و پالت های سایه چشم کایلی لوازم آرایشی – 16 دلار (حدود 32 دلار)
من همیشه یکی از طرفداران کیت های لب کایلی بوده ام و با توجه به اینکه دو محصول با اندازه کامل داخل آن می گیرید، آنها واقعاً 16 دلار هستند. من قطعاً می‌توانم از یک استوک مجدد روی چند سایه استفاده کنم، اما علاقه‌مندم که پالت‌های سایه چشم او را نیز امتحان کنم! بررسی ها می گویند سایه ها کره ای و بسیار رنگدانه هستند.

نوار ،e Shape Tape با پوشش کامل و کانسی،های فوق العاده ،ی – 15.50 دلار (حدود 31 دلار)
داشتم به این موضوع می‌رفتم که آیا نوار شیپ را در سال 2023 توصیه می‌کنم یا نه. کانسی، با پوشش کامل، لحظه‌ای داشت که آرایش گلم برای پوشیدن روزمره معمول بود. با این حال، حتی با حداقل روند آرایش، نوار شکل می تواند برای پوشاندن لکه های سرسخت یا لکه های تیره برای یکنواختی چهره مفید باشد.

امسال، اعضای Diamond & Platinum ارسال رایگان دریافت خواهند کرد هر ،ید Beauty Steal – اگر فقط به چند چیز توجه دارید، نیازی به رعایت حداقل نیست! همچنین مراقب دزدی‌های غافلگیرکننده باشید – تعداد انگشت شماری از معاملات پنهان که در روز پخش آن‌ها اعلام می‌شود.

در طول 21 روز زیبایی چه چیزی را انتخاب می کنید؟

– میراندا




منبع: https://slashedbeauty.com/ulta-beauty-21-days-of-beauty-spring-2023-sale/