فصل مهمانی: آرایش براق – وندی رو



اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای مجله Porter

چه میزبان یک گردهمایی جشن باشید، چه یک کریسمس خانوادگی دنج داشته باشید، چه در برنامه های جشن سال نو بزرگ باشید، هیچ فصل بهتری از سال برای پذیرش روند آرایش براق وجود ندارد. علیرغم ترجیح معمول من برای ظاهری کم رنگ و ظاهری متمرکز بر پوست، حتی من در این زمان از سال به درخشش می پردازم!

آرایش براق در نمایش های مد اخیر در دستور کار قرار داشت، بنابراین هر محصولی را که اکنون روی آن سرمایه گذاری می کنید، می تو،د در طول فصل آینده برای استفاده از آ،ین روندها استفاده کنید. من توصیه می کنم آرایش معمول مهم، خود را با لمسی از درخشش به روز کنید تا ظاهری کریسمس داشته باشید که در آن احساس راحتی کنید (و این به هر من،تی کمک بیشتری به درخشش می دهد). در زیر سه گزینه برای درخشش پوشیدنی ارائه کرده ام که سرگرم کننده و جشن هستند.

این پست شامل پیوندهای مربوط است


چشم های گربه ای درخشان

چرا چشم های گربه ای نرم و دودی را برای یک مهم، سرگرم کننده انتخاب نکنید که در این فصل بارها و بارها به آن دست خواهید یافت. من نسخه هایی از این ظاهر را برای مشتریان برای فرش قرمز یا من،ت های خاص در موارد بسیار ایجاد کرده ام. می‌تو،د ویدیوی من در مورد نحوه ایجاد تلنگرهای عالی گربه با استفاده از خط چشم گربه‌ای Burberry را در اینجا تماشا کنید یا مراحل زیر را دنبال کنید. من به این من،ت مقداری درخشش اضافه کردم.

  1. با استفاده از چشم گربه ای سیاه، نقطه ای را در هر طرف که می خواهید تکان ها به پایان برسد، علامت بزنید. اکنون می د،د که باید این علامت ها را بزنید.
  2. تلنگرهای چشم گربه را بکشید و پر کنید. این آستر ضد آب است بنابراین می د،د که ظاهر آن ماندگار خواهد بود.
  3. از انتهای پودر در خط سوکت استفاده کنید و آن را نرم کنید تا دود ملایمی به ظاهر اضافه کنید.
  4. کمی لکه وازلین یا ، 8 ساعته را دقیقاً در امتداد بالای حرکت گربه با انگشت کوچک خود ،ید. با استفاده از یک برس سایه چشم زاویه دار، در گلدان MAC Glitter مورد نظر خود فرو کنید (من رنگ های گرم مانند قرمز یا طلایی را برای ظاهری دلپذیر توصیه می کنم)، هر اضافی را حذف کنید و وازلین را فشار دهید. دستمال کاغذی زیر چشم خود بگیرید تا زرق و برق های ولگرد را بگیرید.
  5. از قلم Fresh Glow برای روشن ، گوشه های داخلی چشم استفاده کنید. et voila!

لیست ،ید محصولات

خط چشم گربه ای باربری
MAC Glitter


اعتبار تصویر @ دنیل ،ون

درخشان کننده پوست

اگر در یک چشم یا لب ساده احساس راحتی نمی کنید، چرا درخشش پوشیدنی خود را به گونه های خود اضافه نکنید؟ من عاشق پوست برهنه شاداب و درخشان هستم، و وقتی می خواهید با آرایش براق، درخشندگی بیشتری به آن اضافه کنید، می تو،د هر چقدر که می خواهید پررنگ یا ظریف باشید. در اینجا چند گزینه برای ایجاد درخشندگی به پوست شما وجود دارد…

  1. با پایه هایلایت شروع کنید که به پوست درخشندگی یکنواخت می بخشد.
  2. برای اینکه هر یک از ظاهرهای بالا را به سطح بعدی برس،د، یک سایه ، از سایه چشم Tom Ford Double Decked را در امتداد استخوان گونه قرار دهید، سپس با استفاده از یک برس رژگونه، پودر براق کننده را روی لایه رویی ،ید. این یک درخشش فوق العاده در روی گونه های شما ایجاد می کند.

لیست ،ید محصولات

سایه چشم تام فورد دو طبقه


لب های براق

برای داشتن ظاهری فوق العاده بازیگوش در این شب سال نو، لب های براق را امتحان کنید. کیت لب امضای پت مک‌گراث را امتحان کنید تا لب‌های زرق و برقی با ارزش کت واک بسازید، یا روی گلد، از زرق و برق برای مطابقت با رنگ لب مایع مورد علاقه‌تان سرمایه‌گذاری کنید (بربری Burberry’s Kisses Gloss را امتحان کنید) و با استفاده از برس لب روی رنگ لب فشار دهید.

لیست ،ید محصولات

پت مک گراث لبز Lust 004 Lip Kit – همه چیز
بربری بوسه براق

در این فصل جشن، هر کاری که انجام می دهید، از آن لذت ببرید! در اینجا امیدواریم که شب شما به اندازه آرایش شما درخشان باشد…

بعدی را بخو،د: موی مهم، سه راه | درمان خماری

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/makeup/glitter-makeup