قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال-میکاپیسم


با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید ماتیک لذت ببرید. کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید. کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است. پس از انجام ثبت‌نام اولیه، برای خرید ارز دیجیتال ماتیک باید مراحل احراز هویت را انجام دهید.

  • پالی گان از یک نسخه سفارشی از ساختار پلاسما استفاده می کند که بر روی مدل های اجماع اثبات سهام ساخته شده و از طریق زنجیره اصلی اتریوم اجرایی می شود.
  • با آنکه افزایش مقیاس پذیری بلاک، در راس اهداف پالی گان و توکن ماتیک قرار دارد، اما این پلتفرم قصد دارد بستری امن برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز نیز ایجاد کند.
  • شما می‌توانید این لایه را در جایی که تراکنش‌ها توسط ماینرها تایید می‌شوند مستقر کنید.
  • فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد.

برای تجربه خرید بهتر، کارشناسان تتر ایران به صورت 24 ساعته همراه شما خواهند بود تا خریدی مقدون به صرفه و مفید را تجربه کنید. در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد. دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود.

لیست صرافی های پالی گان (ماتیک)

از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است. پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد. پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود.

برای خرید ارز matic شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی تومان گذاشته و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید و خرید ارز دیجیتال در سریعترین پلتفرم ایران را تجربه کنید . از آنجا که توکن ماتیک مبتنی بر بلاک چین اتریوم به فعالیت می پردازد، از الگوی ERC-20 پیروی می کند، یعنی استاندارد این توکن به شکلی است که در بلاک چین اتریوم به اجرا درآید. از سوی دیگر استفاده از چهارچوب پلاسما در توکن ماتیک، به شبکه آن کمک می کند به صورت یکپارچه و بسیار سریع با برنامه های غیر متمرکز تعامل ایجاد شود. پلاسما از زنجیره های مختلفی به وجود آمده است که به پلتفرم Polygon این امان را می دهد برنامه های غیر متمرکز را مقیاس بندی کنند.

جهت فروش ارز matic می توانید با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال ، ابتدا قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) را بررسی و سپس اقدام به فروش ارز دیجیتال matic نمایید. بنیانگذاران پالی گان با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal شناخته می شوند که این شبکه را در سال 2017 تاسیس کرده اند. با توجه به قابلیت های مهم پالی گان، بلاک چین اتریوم تا حد زیادی شامل پیشرفت شد و شبکه آن توسعه یافت. از ویژگی های توکن ماتیک می توان به مقیاس پذیری بالا، توان پردازشی زیاد، استفاده از الگوریتم اثبات سهام یا PoS ( قابل استیکینگ) و امنیت بالای شبکه آن اشاره کرد.

آمار ارز دیجیتال پالی‌گان (ماتیک)

تمرکز بر کاربرپسندی و راحتیه که مزیت بزرگی در دنیای ارز های دیجیتال محسوب میشه و پذیرش یک ارز رو در بین مردم افزایش میده. شخص دوم تیم پالیگان، سندیپ نیلوال است که در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد پروژه فعالیت دارد. کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است. D’CENTکیف پول سخت ‌افزازی Dcent را می‌توان به گوشی‌های اندروید و iOS متصل کرد. سیستم اتصال این کیف پول به طور اختصاصی برای استفاده در گوشی‌های موبایل طراحی شده و قوی‌تر از کیف پول‌ های دیگر عمل می‌کند. Exodusاکسودوس، علاوه بر کیف پول مناسب موبایل‌، برای دسکتاپ نیز طراحی شده و می‌توانید روی لپ‌تاپ خود از آن استفاده کنید.

تحلیل بیت کوین از نظر من 21 آذرماه1401

ارز دیجیتال ماتیک ،‌ توکن بومی شبکه پالیگان است که بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده تا برای گاورننس (حاکمیت)، سهام‌گذاری و هزینه گس مورد استفاده قرار بگیرد. روش اول این است که مقدار پالی‌گان مورد نظر خود را به طور مستقیم از رمزینکس خریداری کنید. رمزینکس تریدر یک بازار معاملاتی همتا به همتا است که شما در آن به طور مستقیم با کاربران وارد معامله خرید و فروش رمز ارز پالی‌گان می‌شوید. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید.

همچنین قصد دارد بستری برای توسعه دهندگان برنامه های غیر متمرکز و افزایش مقیاس پذیری را ارائه دهد. پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین، با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal تاسیس شد.در سال 2019 تیم پلی گان کمک بزرگی به اکوسیستم اتریوم کرد. این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند.

در نهایت کاربران می‌توانند برای پرداخت هزینه کارمزدهای گس، از توکن ماتیک استفاده کنند. شبکه ماتیک چارچوب پلاسما و معماری بلاک‌چین مبتنی بر اثبات سهام را با هم ترکیب می‌کند. چارچوب پلاسمایی که در ماتیک استفاده می‌شود، توسط ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، معرفی شد و امکان اجرای راحت قراردادهای هوشمند خودمختار و مقیاس‌پذیر را فراهم می‌کند.

ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد. پلی گان با ماشین مجازی اتریوم سازگار است که آن را برای کسانی که عادت به ساخت برنامه در اتریوم و برنامه‌نویسی در Solidity دارند، جذاب می‌کند. جاینتی کنانی، ساندیپ نیل وال، آنوراگ آرجون و میهایلو بژلیچ است چهار بنیان‌گذار اصلی پالیگان هستند. تنها توجه داشته باشید شبکه و آدرس های مقصد و مبدا حتما صحیح باشند در غیر این صورت ارز شما در شبکه گم خواهد شد . در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید .