قیمت و خرید ارزان انواع جدیدترین رژ لب های مایع بانه گالری


قیمت و خرید ارزان انواع جدیدترین رژ لب های مایع بانه گالری

این رژ لب از چربی گوزن، روغن کرچک و موم ساخته شده و روی آن را با کاغذ ابریشم می‌پوشاندند. در دوران طلایی اسلام نیز، متخصص آرایش و زیبایی مشهوری به نام ابوالقاسم زهراوی، رژ لب جامد و معطری ساخت که در قالبی فشرده طراحی شده بود. این تاریخچه تنها بخش کوچیکی از فعالیت‌ها و ابداعات انسان در ساخت رژ لب و استفاده از آن بود.

  • سپس رژ لب‌های اولیه با استفاده از ترکیبی از مواد استخراج شده از جلبک دریایی، ید و برم مانیت ساخته ‌شدند؛ بعد از آن سرانجام راهی برای استخراج رنگ کارمین از سوسک ها و مورچه ها پیدا کردند.
  • مراحلی که در ادامه به آن‌‌ها اشاره می‌کنیم تقریباً برای ساخت تمامی رژ لب‌ها یکسان است.
  • رژ لب مایع مات بعد از استفاده بلافاصله خشک می شود و ماندگاری بالایی دارد.
  • این محصول همچنین حاوی ضد آفتاب SPF20 که از لب‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.
  • در فرمولاسیون آن از ترکیبات تقویت کننده ای چون روغن ماکادمیا و ویتامین E استفاده شده است.

رنگ قرمز همواره در فصل پاییز محبوبیت خود را حفظ می‌کند و رنگ قرمز آگاته از مارک گوچی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آرایش پاییزی است. این رنگ با لب‌های شما به شیوه‌ای شگفت‌آور پیوند می‌سازد که به هیچ وجه معمولی نیست. این مورد از انواع رژ لب ها برای خانم هایی که لب های کوچک و نازک دارند، بسیار پرطرفدار است.

تفاوت انواع ضدآفتاب – ویژگی های ضدآفتاب

اگر لباس صورتی پر رنگ را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید آن را با رنگ های شاد یا براق ست کنید. اما اگر صورتی ملایم را انتخاب می‌کنید، باید آن را با رنگ‌های تند یا جیغ هماهنگ کنید. بیشتر افراد با این رنگ لباس از رنگ های قرمز، آلبالویی و  تیره برای لب های خود استفاده می‌کنند. اما انتخاب رنگ‌های صورتی پر رنگ و نارنجی برای این لباس گزینه‌های بهتری خواهند بود. اگر رنگ‌های قرمز و صورتی را دوست ندارید یا متناسب با استایل شما نیستند، رژ قهوه‌ای را انتخاب کنید. این رنگ در انواع مختلفی از مات و  براق (شاین) وجود دارند که برای هر فرد با هر سن و موقعیتی مناسب هستند.

آیفون ۱۵ با قیمت فوق نجومی وارد ایران شد!

کیف لوازم‌آرایش خودتان را بارنگ موردعلاقه‌تان (البته با خط لب هم‌رنگش) پر کنین. البته بالم لبم فراموش نشه و این‌جوری زیبایی لب خودتون را تضمین کنید. محصولی بین رژ لب و برق لب می باشد که از ویژگی های هر دو محصول برخوردار است.

رژ لب مایع نیکس NYX Slip Tease Breezy

این نوع اگزما با علائمی همچون خارش، قرمزی و التهاب دور چشم همراه است و تا سال ها باقی می ماند. همچنین بعد از مدتی باعث تیرگی و ضخیم شدن پوست دور چشم می شود. درواقع تا زمانی که فرد مصرف آن محصول را ادامه دهد مشکل تکرار می شود. بالم لب خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست لب را دارد، باید روزانه و به طور منظم استفاده شود و اغلب بدون رنگ است. اما رژ لب ها اکثرا دارای رنگ های متنوع هستند و بعضی از آنها خاصیت آبرسانی دارند و بعضی ها خیر.