لوازم آرایشی و بهداشتی ماتیک ماتیک


لوازم آرایشی و بهداشتی ماتیک ماتیک

هر کاربر می تواند برای تایید معاملات و کسب سود در شبکه‌ی ماتیک توکن‌ ماتیک خود را در اختیار شبکه قرار دهد که این افراد سهام گذار نامیده می شوند. این افراد با توجه به مقدار توکنی که در اختیار شبکه قرارداده اند حق رای داشته و از  اختیاراتی نظیر  انتخاب تولید کننده‌گان بلاک ، تایید معاملات و انتخاب بازرسانبرخوردار می باشند. پلتفرم پالیگان بر مبنای بلاک چین اتریوم عمل کرده و پروژه‌های مبتنی بر اتریوم را به هم متصل می‌کند. استفاده از پلتفرم پالیگان می‌تواند انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و حاکمیت یک پروژه بلاک چین را افزایش دهد و درعین‌حال امنیت، قابلیت همکاری و مزایای ساختاری بلاک چین اتریوم را تأمین کند. Polygon که در سال 2017 توسط تیمی از توسعه دهندگان بلاکچین یعنی Jaynti Kanani، Sandeep Nailwal و یک مشاور تجاری به نام Anurag Arjun تأسیس شد. هر سه این افراد با هم پروژه را راه اندازی کردند که بعداً از Matic به Polygon تغییر نام داد.

  • اما با پیدایش توکن ماتیک راه حلی برای رفع این مشکلات به وجود آمد و همین امر موجب شد تا کمک زیادی به توسعه اتریوم شود.
  • پالی‎گان (ماتیک سابق) توکنی ارائه شده بر بستر شبکه erc-20 اتریوم و اولین پلتفرم این شبکه با هدف حل مشکل مقیاس پذیری است.
  • ارز دیجیتال ماتیک به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۱ شناخته شده است.

شبکه ماتیک چارچوب پلاسما (Plasma Framework) و معماری بلاک‌چین مبتنی بر اثبات سهام را با هم ترکیب می‌کند. چارچوب پلاسمایی که در ماتیک استفاده می‌شود، توسط ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، معرفی شد و امکان اجرای راحت قراردادهای هوشمند خودمختار و مقیاس‌پذیر را فراهم می‌کند. یک واقعیت مسلم وجود دارد و آن هم این است که در حال حاضر عمده کاربران به ادامه روند پروژه پالیگان امیدوارند. این اعتماد عمومی حتی اگر کاذب باشد و ریشه در واقعیت های اصلی پروژه نداشته باشد، باز هم رشد کوتاه مدت ارز ماتیک را تضمین خواهد کرد.

نمودار پالیگان (ماتیک)

شبکه‌ ماتیک برای حل این مشکل از تولیدکننده‌گان بلوک کمک می‌گیرد که باعث می‌شود این شبکه بتواند 216 تراکنش را در ثانیه در زنجیره‌ جانبی انجام دهد. عموم بلاکچین‌ها که با میکانیسم POW (اثبات کار) فعالیت می‌کنند با سرعت پایین ثبت تراکنش‌ها مواجه‌اند زیرا یک تراکنش باید توسط تمام افراد مجموعه تایید شود که این کار نیاز به صرف زمان دارد. لایه‌ ابتدایی ماتیک لایه‌ اتریوم است که تمام لایه‌های دیگر برای امنیت  با آن اتفاق نظر دارند این لایه اجباری نیست و بلاکچین‌ها  میتوانند برای حفظ استقلال خود از این لایه صرف نظر کنند. تعداد واحدهای در گردش پالیگان (Circulating Supply) MATIC هم اکنون 9,319,469,069 واحد است این یعنی چه تعداد واحد MATIC در بازار و در دست مردم گردش می‌کند.

رژلب های مایع و جامد

در آن زمان رژلب در محفظه‌های امروزی وجود نداشت تا اینکه موریس لِوی اولین رژلب محفظه‌دار را ساخت و سپس جیمز بروس میسون رژلب با لوله چرخشی که امروزه رواج دارد را ابداع کرد. در ادامه کل جهان دریافتند که رژلب چیست و بشر به اهمیت دوری از مواد شیمیایی پی برد و فرمولاسیون طبیعی و جدید ساخت رژلب آغاز شد و امروزه استفاده گسترده‌ای در دنیای لوازم آرایش دارد. در این دهه رژلب از هنرها و فرهنگ‌های مشهور الهام گرفت و صحنه مُد جایگاهی برای ارائه سایه‌های متنوع رژلب شد. در سال 1973 شرکت آرایشی بونی بِل از لیپ اسماکر رونمایی کرد که یک رژلب طعم‌دار بود. با گذر از خطرات جنگ جهانی دوم، بانوان در دهه 1940 مشاغل پرزحمتی را در کنار آقایان در خط مقدم جنگ برعهده داشتند.

ورود به بازار فارکس

پالیگان نوعی ارز دیجیتال با نماد MATIC است، همچنین نوعی پلتفرم با هدف ایجاد قابلیت برقراری ارتباط و مقیاس‌پذیری بین شبکه‌های بلاکچین در نظر گرفته می‌شود. در سال ۲۰۱۷، پالیگان، توکن MATIC را به عنوان محصولی برروی بلاکچین اتریوم راه اندازی کرد. پلتفرم پالیگان به نحوه‌ای عمل می‌کند که در آن با استفاده از بلاک چین اتریوم تمامی پروژه‌های مبتنی بر اتریوم را به یکدیگر وصل می‌کند.