لوازم آرایش جدید داروخانه برای تابستان زیر 15 دلار



<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/new-drugstore-makeup-must-haves-for-summer-under-15/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=New+Drugstore+Makeup+Must-Haves+for+Summer+Under+%2415&url=https://slashedbeauty.com/new-drugstore-makeup-must-haves-for-summer-under-15/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=New Drugstore Makeup Must-Haves for Summer Under %2415&،y=https://slashedbeauty.com/new-drugstore-makeup-must-haves-for-summer-under-15/">پست الکترونیک

تابستان فرصتی عالی برای شاداب ، روتین آرایش خود با محصولات طول، مدت، سایه های روشن و لوازم اصلی ضد آب است.

ترندهای زیبایی که من برای تابستان 2023 زیاد می بینم شامل پلک های براق، محصولات با کشیدن انگشت برای انجام کارهای روزمره آسان و آرایش با مزایای مراقبت از پوست است. به خواندن ادامه دهید تا لوازم آرایش تابست، جدید زیر 15 دلار را کشف کنید که با این روندها سازگار است

برای یافتن آنلاین روی تصویر محصول کلیک کنید/ ضربه بزنید.


کلاژی از لوازم آرایش جدید داروخانه ای که کمتر از 15 دلار برای تابستان 2023 منتشر می شود |  زیبایی بریده بریده

1. ColorPop Shadow Stix (8 دلار)

من از طرفداران بسیار زیاد استیک های سایه چشم هستم، و ColourPop به تازگی سایه های ، رنگدانه Shadow Stix جدید و بهبود یافته خود را منتشر کرده است که روی پلک می لغزند و یکپارچه با هم ،یب می شوند. اینها پیشرفت بزرگی نسبت به Color Stix قدیمی خود با بافتی سازگارتر هستند. سایه تصویر شده است احساس جمعه، تغییر رنگ صورتی طلایی که برای رنگ‌هایی که هنوز پوشیدنی هستند، عالی است.

2. Makeup Revolution Digi Forever Palette در Butterfly (14.99 دلار)

اگر به دنبال اضافه ، سایه های روشن و پررنگ به مجموعه آرایش تابست، خود هستید، پالت Digi Forever in Butterfly شما را پوشش می دهد! دارای 18 سایه با ،یبی از مات های نئون و درخشش برای ایجاد ظاهری پر سر و صدا – برای فستیوال ها عالی است!

3. مداد ابرو Micro ColorStay Revlon (7.48 دلار)

ابروهای ضد آب یک باید در طول تابستان برای من، و من شخصاً از مداد ابرو میکرو Revlon ColorStay به ،وان مداد این فصل استفاده کرده ام. نوک آن فوق‌العاده ظریف است، بنابراین ضربه‌های شما دقیق و طبیعی به نظر می‌رسند، و رنگ آن به راحتی در میان ابروها ،یب می‌شود. بهترین بخش: آنها با عرق از بین نمی‌روند، رنگ نمی‌گیرند یا از صورتتان خارج نمی‌شوند!

4. لورآل Infallible Fresh Wear Blush (12.32 دلار)

من همیشه در مواقعی که نیاز به آرایش طول، دارم که بتوانم به آن اعتماد کنم، به مجموعه لوازم آرایش لورآل Fresh Wear روی آورده‌ام. رژگونه Fresh Wear جدید ضد آب، مقاوم در برابر رطوبت و ضد انتقال است در حالی که سبک وزن و رنگدانه بالایی دارد.

5. پرایمر elf Power Grip + 4% نیاسینامید (10 دلار)

پرایمر اصلی Power Grip جامعه زیبایی را تحت تأثیر قرار داد و درست زم، که فکر نمی کردیم بهتر شود، آنها نیاسینامید را اضافه ،د! این پرایمر ،بنده روی فونداسیون شما محکم می شود و آن را در تمام طول روز تازه و یکدست نگه می دارد. نیاسینامید موجود در فرمول باعث تقویت مراقبت از پوست می شود که به یکنواخت شدن رنگ پوست و روشن شدن ظاهر تیره کمک می کند.

6. گرز زیبایی رژگونه وروجک Halo Glow (9 دلار)

یکی دیگر از محصولات آرایشی جدید از جن که فوراً در فضای مجازی منتشر شد، Halo Glow Blush Beauty Wand جدید آنها راهی عالی برای افزودن رنگ درخشان به گونه‌های شماست. رژگونه مایع را با نوک ،ن تعبیه شده ،ید و بدون زحمت آن را روی پوست ،ید. فرمول حاوی 2% اسکوالان برای رطوبت بیشتر است.

7. مجموعه قطره آب نبات براق کننده Maybelline Lifter (9.99 دلار)

براق کننده های Maybelline Lifter Glosses از زم، که عرضه شده اند یکی از موارد مورد علاقه من در داروخانه بوده اند، و ما یک طیف سایه جدید در همان فرمول عالی و غیر ،بنده برای تابستان داریم! مجموعه Candy Drop شامل سایه های الهام گرفته از آب نبات است، مانند حلقه هلو مرجان و پاستیل ،سی رنگ صورتی.

8. رنگ پوست Maybelline Super Stay (13.28 دلار)

من عاشق پوشیدن رنگ پوست در تابستان برای ظاهری سبک هستم. این محصول جدید از Maybelline پوشش شبنم سبک تا متوسط ​​را ارائه می دهد که می تواند تا 24 ساعت دوام داشته باشد، به علاوه مزایای مراقبت از پوست از ویتامین C.

9. سایه چشم ColorPop Jelly Much (9 دلار)

سایه‌های ژله‌ای یک روند رو به افزایش هستند و ColourPop با یک فرمول عالی از دروازه بیرون آمد! بافت ژله‌ای روی آن کشیده شده و خشک می‌شود تا ماندگاری فوق‌العاده‌ای داشته باشد، در حالی که یک رنگ فوق‌العاده ف،ی، تقریباً صاف و مات به شما می‌دهد.

– میراندا




منبع: https://slashedbeauty.com/new-drugstore-makeup-must-haves-for-summer-under-15/