لیست انواع کاشت ناخن- معرفی روش های کاشت ناخن + عکس آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان-میکاپیسم


تنها عیب این روش زمان بر بودن می‌باشد که حدود یک تا دو ساعت زمان فرد را می‌گیرد. استفاده از پودر برای کاشت ناخن معمولا بسیار ساده‌تر و ارزان قیمت‌تر از سایر روشهاست و به همین دلیل بسیار پرکاربرد هست. در این روش از پودر مخصوص کاشت ناخن و یک محلول مایع به نام لیکوئید استفاده میشه.

  • برای این مدل کاشت ناخن، معمولا صدف ناخن با پودر رنگ هلویی یا طبیعی کار می‌شه و برای قسمت بالایی ناخن از پودر سفید رنگ استفاده می‌کنند و با ترکیب کردن مرز بین دو رنگ سفید و هلویی روی ناخن، حالت سایه روشن جذابی برای ناخن به وجود میاد.
  • سپس، به سلیقه ی مشتری می توانید از لاک ژل یا تاپ شاین نیز برای روی آن استفاده کنید.
  • پنبه یا پد بدون پرز را آغشته به استون صد درصد کنید و روی ناخن‌هایتان بگذارید.
  • بسیاری از خانم ها به زیبایی دست های خود اهمیت می دهند و برای داشتن دست ها و ناخن های زیبا به کاشت ناخن روی می آورند،…

در این نوع کاشت، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است. این روش بهترین نوع روش کاشت ناخن است، زیبایی و استحکام این روش طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در این روش نیز از ناخن مصنوعی در سایز مناسب شما استفاده میشود، ضد قارچ و در نهایت مواد پودری روی ناخن گذاشته میشود.

۳- کاشت ژله ای ناخن

یادتان باشد که سوهان را روی ناخن طبیعی نکشید و تنها روی خط تیپ به آرامی سوهان‌کشی کنید. فروشگاه تخصصی لوازم کاشت ناخن کاج نیل سال ها همراه هنرمندان ناخن در سراسر کشور بوده و هست. تمام تلاش این مجموعه حفظ حداکثری رضایت مشتریان بوده و همواره برای این مهم تلاش های بسیاری صورت گرفته است. داستر ناخن پودری اکلیلی همانند شوگر و شیمر می باشد که برای طراحی و دیزاین روی ناخن استفاده می شود. 26- اگر به طراحی انواع میوه روی ناخن های خود علاقه مند هستید می توانید بنا به سلیقه خود ناخن ها را با استفاده از شابلون و یا قلم طراحی طراحی نمایید. با توجه به این که امروزه کاشت ناخن در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، آشنایی با لوازم آن از اهمیت ویژه ای…

کاشت ناخن با ژل (Gel Nail Extension)

کاشت ناخن با ژل، یکی دیگه از انواع کاشت ناخن هست که از ماده ژل کامپوزیت تشکیل شده و به عنوان پوشش ژلی ناخن یا ژلیش ناخن هم مورد استفاده قرار میگیره. تیپ ناخن، یک ساختار مسطح و همشکل با ناخن طبیعی هست که به عنوان پایه کاشت ناخن، بر روی ناخن اصلی چسبانده میشه و روی این تیپ رو با مواد کاشت ناخن پوشش میدن تا استحکام ناخن چند برابر بیشتر بشه و ظاهری یکدست و مرتب برای ناخنها به وجود بیاد. تیپ ناخن در واقع نوعی ناخن مصنوعی هست که روی ناخن چسبانده میشه و به شما این امکان رو میده تا طول ناخن رو به هر اندازه که تمایل دارید، افزایش بدید.

این نوع از کاشت ناخن از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم تا ترمیم بعدی ناخن ها اقدام می شود. این روش نیز در گذشته بسیار محبوب بوده اما به مرور زمان و با به وجود آمدن روش هایی مدرن تر، طرفداران خود را از دست داده است. هر چند که باید این نکته را ذکر کنیم که توانایی‌های یک ناخن کار حرفه‌ای و موادی که برای کاشت ژله‌ای استفاده می‌کند می‌تواند کاشت ژله‌ای را ماندگارتر کند جدا از اینکه آب و هوای محیط زندگی شما خشک باشد یا مرطوب. با این حال کاشت ژله‌ای با اولویت اینکه ماندگاری بالایی داشته باشد، انتخاب خوبی برای خانم‌هایی که در مناطقی با آب و هوای خشک زندگی می‌کنند نیست. برخی ناخن‌ها دچار مشکل هستند یا به صورت مادرزادی ناقص‌اند که بر زیبایی پا تأثیر می‌گذارند. در این موارد یا برای زیباتر کردن ناخن‌ها می‌توان از تیپ‌گذاری استفاده کرد.