لیست انواع کاشت ناخن- معرفی روش های کاشت ناخن + عکس آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان-میکاپیسم


اگر قصد کاشت ناخن را دارید حتما به فردی متخصص مراجعه کنید تا از موادی با کیفیت عالی و مرغوب استفاده کند. کیفیت بد مواد می تواند انواع مشکلات مانند عفونت قارچی در ناخن فرد پدید آورد. این مشکل هنگامی رخ می دهد که نور و آب‌و‌هوای تازه به سطح ناخن طبیعی شما نمی‌رسد و باعث ایجاد چنین مسائلی می‌شود.

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان، بطور مثال برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند. استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع آنها می‌شود. این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند. برای عمل کاشت ناخن می‌بایست موارد زیادی را رعایت کرد، ابزار و مواد کاشت ناخن را شناخت و در صورت تصمیم برای انجام، این کار را زیر نظر متخصصین این انجام داد. این کاشت بسیار سریع و آسان بوده و بهترین گزینه برای شب عید و زمان های شلوغی سالن و ناخن کاران می باشد. این نوع کاشت، هم با استفاده از پودر و هم با استفاده از ژل قابل اجرا می باشد.

  • در نیل آکادمی نیز ساعات آموزش هنرجو با توجه به دوره ثبت نامی متفاوت می باشد.
  • آموزش کاشت ناخن با ژل یکی از مهمترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن می باشد.
  • شما برای خرید لوازم کاشت ناخن می توانید به فروشگاه های مربوطه در سطح شهر مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.
  • در این قسمت سرعت عمل زیادی داشته باشید زیرا باید تا قبل از خشک شدن چسب، رشته‌های فیبری را سر جای خود قرار دهید.
  • نکته آخر، برای پیشگیری از چنین خطراتی از کاشـت ناخن در طولانی مدت و استفاده از ناخن مصنوعی پرهیز کنید.

شما می توانید طرح درسی در هر دوره کاشت ناخن را در سایت نیل آکادمی مشاهده کنید. اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود. در این مرحله، تمام روش های کاشت ناخن را به صورت کامل آموزش می بینید. با کمک این قلم می توانید به راحتی طرح‌های مورد نظر خود را روی ناخن و کاشت طراحی کنید.

فواید کاشت ناخن

در نهایت سوهان کاری انجام شده و لایه ای از تاپ کت براق را بر ناخن ها می زنیم و مجددا در دستگاه قرار می دهیم. در کاشت بیبی بومر بهترین فرم ناخن، حالت نوک تیز یا بادامی خواهد بود. کاشت ناخن دخترانه در صورتی که شما روش قالبی را برای زیباتر کردن ناخن های خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که این روش دوام چندانی ندارد.

در این مطلب تصمیم گرفتیم درمورد متدهای کاشت ناخن‌ها بیشتر صحبت کنیم. در این مرحله با استفاده از سوهان دستی ناخن‌های خود را به فرم و شکل دلخواه سوهان کنید و سطح صدف را به آرامی سوهان و بافر بزنید و بعد با براش مانیکور مواد اضافی را از روی سطح ناخن پاک کنید. هر ناخن‌ کار به طور متوسط روزانه باید به 5-10 مشتری رسیدگی کند؛ برای همه آنها مواد آکریلیکی با بوی نافذ را بگذارد؛ لاک بزند یا بوی چسب ناخن را استشمام کند. استون خودش یکی از مهم‌ترین مواد مضر در سالن کاشت ناخن است که تمام چربی‌های مفید دست را از بین می‌برد.

چرا که با استفاده از دو رنگ پودر و ایجاد سایه روشن در مواد گذاری، زیبایی خاص و منحصر بفردی به دستان شما میبخشد. معمولا صدف ناخن را با مواد روشن و یا سفید پر کرده و ادامه ی آن را با مواد هلویی پر می کنند. در این روش فقط به تیپ گذاری اکتفا می کنند و از لاک ناخن و یا استیکر بر روی سطح ناخن استفاده می کنند . این کاشت ناخن برای کسانی است که نمی خواهند در مدت زمان طولانی از کاشت ناخن استفاده کرده و یا مواد کاشت بر روی ناخن های آنها قرار بگیرد . برای ریموو کردن این نوع کاشت لازم است ناخن ها به زمان 10 دقیقه داخل استون خالص قرار بگیرند تا ناخن ها جدا شوند.

کاشت ناخن با تیپ

روش انجام کار به این ترتیب است که پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها و زدن ضد قارچ باید یک لایه پرایمر به سطح ناخن زده و سپس تمام ناخن را به یکباره و به شکل عمود در پودر فرو ببریم. در این روش باید جهت ایجاد حجم دلخواه در ناخن ها، این مراحل را چندین بار تکرار نمائیم. در نهایت سوهان کشی و بافرینگ انجام شده و ناخن ها را پولیش می کنیم. کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود.

کاشت ژل تفاوت چندانی با پودری ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفی در آن است. مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند تا خشک شود. در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند .

برای اینکه ناخن های رنگی داشته باشید ، می توانید از پودر رنگی استفاده کنید و سپس چسب بزنید، اکتیویتر را مثل لاک روی ناخن بزنید . در آخرپس از استفاده از تاپ گت ، روغن ناخن را به کناره های ناخن بمالید. سپس، باندر را آهسته و ضربه مانند روی ناخن می زنند و بعد روی تمام سطح ناخن صمغ یا چسب زده و ناخن را در پودر ناخن محفظه فرو می کنند و 5 ثانیه بعد بیرون می آورند و پس از خشک شدن، پودرهای اضافی را با برس پاک می کنند . در این روش نسبت به روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود. در روش ماربل واتر ابتدا باید اطراف ناخن را با روغن چرب کرد سپس درون یک کاسه لاک‌ها را ریخته و با خلال دندان شکل دهید و بعد، ناخن را درون ظرف کرده تا لاک‌ها به ناخن بچسبند پس از آن درآورده و اطرافش را با گوش پاک کن تمیز کنید.

علت ترک خوردن ناخن کاشته شده

کاشت ناخن فایبرگلاس با عنوان کاشت ناخن فیبر، ابریشمی یا سیلکی هم شناخته شده هست. کاشت ناخن با فایبرگلاس در مقایسه با کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن با ژل محبوبیت زیادی ندارند و به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار میگیره. در بعضی مواقع کاشت ژله ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. چسب ناخن حساسیت زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشـت ناخن حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن ها دچار اگزما می شود و باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.