لیست قیمت آرایش صورت، ۳ آذر ترب


برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد. از زدن کرم پودر و دیگر کرم ها به مقدار زیاد اجتناب کنید؛ چراکه آرایش صورت را از حالت طبیعی خارج می کند و هم می تواند ماندگاری آرایشتان را کمتر کند. ابتدا روی دستتان قلم مو را سبک نمایید تا اضافه پودر فیکس جدا شود. سپس به پشت چشم بزنید تا کانسیلر به خوبی ثابت شود و ماندگاری آرایشتان بیشتر شود.

  • برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند.
  • میکاپ به همین دلیل به وجود آمد تا زیبای ظاهری صورت زنانه را بیشتر از پیش نمایان کند.
  • برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد.
  • برای روشن تر شدن و قرمز کردن لب ها با روش های خانگی می توان از موادی همچون؛ عسل، شکر، آبلیمو، گل رز، خیار، روغن بادام، انار، روغن هسته…
  • و به همین دلیل هنوز بعد از سالها چنین سبکی محبوبیت خاصی در میان بانوان دارد.

سایه را با کمک براش محو کنید تا حاشیه‌ی آن خط نیافتد و کاملا اطراف آن محو و یکدست شود. گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید. فراموش نکنید که رنگ کرم‌پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست‌تان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر.

مدل آرایش صورت برای مکانهای رسمی

همچنین توجه داشته باشید که تمام محصولات ما اصل هستند و ضمانت 7 روز بازگشت کالا دارند. یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش آرایش صورت، انتخاب کرم پودر مناسب است. به خاطر داشته باشید هر چقدر هم که آرایش چشم، لب، ابرو و…

بهترین روشهای آرایش چشم ساده؛ چطور آرایش چشم ساده انجام دهیم

برای این کار نوک انگشت خود را به پرایمر سایه چشم آغشته کنید و با حرکات ضربه‌ای به پلک‌ها بمالید؛ به نحوی که پلک از ریشه مژه‌ها تا بالای چین خود با پرایمر پر شود. در نهایت می‌توانید روی آن را پنکک بزنید تا پایه مناسبی برای سایه ایجاد شود. برای اجرای یک میکاپ صورت مناسب، باید از محصولاتی مانند ژل ابرو استفاده کنید. توجه داشته باشید که این نوع ژل‌ها، ظاهر موهای ابرو را زیبا و ثابت می‌کنند.

چگونگی استفاده از رژ گونه

در حالی که برای آرایش عصر، احتیاجی به این محصولات نیست. در این شب، میهمانان زیادی حضور دارند و قطعا شما دوست دارید در میان همه خانم ها بدرخشید. در این سبک از آرایش از آرمان های استایل مینیمال پیروی میکند. برای آشنایی کامل با استایل مینیمال و خصوصیات آن به این مقاله از مجله وقت مد مراجعه بفرمایید. از یک رنگ صورتی یا رنگ‌های طبیعی یا برق لب برای لب‌های خود استفاده کنید.

در سوی مقابل، رژگونه برای اضافه کردن رنگ به گونه‌ها، کاربرد دارد. رژگونه نیز با فرمولاسیون‌های مایع، پودر و کرم موجود است. اما شما برای تثبیت آرایش خود به یک تثبیت کننده یا فیکساتور آرایش نیاز دارید تا خطوط ریز و منافذ صورت را محو کنید.

سایه چشم را با توجه به رنگ چشم می توانید انتخاب نمایید. البته انتخاب سایه چشم به عوامل دیگر مثل نوع چشم نیز بستگی دارد؛ برای مثال،‌ برای چشم های بیرون زده و بزرگ توصیه می کنیم سایه چشم اسموکی بزنید. کمی از کانسیلر بردارید و با قلم مو مخصوص زدن کانسیلر آن را پشت چشم به خوبی پخش نمایید. از کانسیلر برای زیر چشم و اطراف چشم استفاده می شود تا تیرگی ها برطرف شود.